Контрольна робота «Повторення, узагальнення та систематизація вивченого», 6 клас

Про матеріал
І варіант 1.Вкажіть сполуку слів, яка не є словосполученням: а) осінь настала; б) золота осінь; в) повернулася вчора.
Перегляд файлу

Контрольна робота «Повторення, узагальнення та систематизація вивченого»

6 клас

 

І варіант

1.Вкажіть сполуку слів, яка не є словосполученням:

а) осінь настала;

б) золота осінь;

в) повернулася вчора.

2.Вкажіть словосполучення, у якому немає граматичного зв’язку:

а) весела пісня;

б) співати весело;

в)дивитися у вікно.

3. Вкажіть рядок з розповідним реченням:

а)Чого ви, тату, зажурилися?

б) Любіть Україну всім серцем своїм.

в) Ми любимо рідну землю.

4. Вкажіть речення, у якому неправильно визначено граматичну основу:

а) Заснуло листя жовтим сном.

б) Небо заступали хмари.

в) Дороги веселі пливуть повз оселі.

5. Вкажіть неправильне твердження:

а) Додатки відповідають на питання непрямих відмінків;

б) Підмет і присудок – головні члени речення;

в) Означення відповідають на питання як? який?

6. Вкажіть речення, у якому допущено пунктуаційну помилку:

а) Як тебе не любити, Києве мій!

б) Я люблю тебе, місто, бурхливе, твоє царство і мідяний спів.

в) Старі дуби, спасибі вам за осінь.

7. Вкажіть речення, у якому правильно розставлені розділові знаки:

а) Потік, напевно пам’ятає, що був і кригою і снігом.

б) Здається, часу і не гаю, а не встигаю, не встигаю.

в) І світ отой напівзабутий ,здається, зітканим з туману.

8. У реченні Це було, по-моєму, в серпні вставне слово:

а) вказує на джерело повідомлення;

б) привертає увагу співрозмовника;

в) виражає впевненість.

9.Виправте помилки:

Ой, яка чудова українська мова – захоплено писав Олександр Підсуха.

10. Зробіть синтаксичний розбір речень:

Наді мною плакала осінь золотими сльозами.

Холодні осінні тумани клубочаться вгорі.

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота «Повторення, узагальнення та систематизація вивченого»

6 клас

 

ІІ варіант

1. Вкажіть сполуку слів, яка не є словосполученням:

а) черговий у класі;

б) люблю книги;

в) знати й любити.

2. Вкажіть словосполучення, у якому немає граматичного зв’язку:

а) читати вголос;

б) знайти у книзі;

в) гарний краєвид.

3.Вкажіть рядок зі  спонукальним реченням:

а) Я тебе взимку заморожу.

б) Вчіться так, щоб радувати маму.

в) Я люблю мою Вітчизну.

4. Вкажіть речення, у якому неправильно визначено граматичну основу:

а) Осінь на рябому коні їздить.

б) Пісню калинову я складаю знову.

в) Тече туман у берегах ріки.

5. Вкажіть неправильне твердження:

а) Обставини відповідають на питання як?де? куди? звідки? коли?;

б) Додаток і означення – головні члени речення;

в) Означення відповідають на питання який?яка?яке?які?

6. Вкажіть речення, у якому допущено пунктуаційну помилку:

а) Жив, живеш і будеш жити, мій народе!

б) Світи нам,день безсмертними вогнями.

в) Як я люблю тебе, мій рідний краю!

7. Вкажіть речення, у якому правильно поставлені розділові знаки:

а) Здавалось папороті цвіт я в темну нічку відшукала.

б) Я мислю, отже, існую.

в) Чужа душа – то, кажуть темний ліс.

8. У реченні Були ще, безумовно , канікули вставне слово:

а) вказує на джерело повідомлення;

б) привертає увагу співрозмовника;

в) виражає впевненість.

9. Виправте помилки:

Учитель природознавства сказав,- « Завтра ми будемо працювати в саду.

10. Зробити синтаксичний розбір речень:

Туман хвилями лягає по степу німому.

Хмара воду ллє з відра на зелені трави.

 

docx
Додано
16 серпня 2020
Переглядів
10747
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку