«На Урок» ПІБ:
Клас:
КР «Пригоди і фантастика». (ПРАЦЮЄ З
ТЕКСТОМ) Д. Дефо "Робінзон Крузо", Дата:
Ж.Верн "П'ятнадцятирічний капітан". Тести
1. Упродовж багатьох років він вивчав різні науки. Збирав цікаві відомості з географії, астрономії, біології, фізики, етнографії і записував їх у зошити. (І таких зошитів за все його життя назбиралося понад 20 тисяч!). Назвіть його
а) Даніель Дефоб) Жуль Верн
в) Робінзон Крузог) Дік Сенд
2. Вже перший пригодницький роман Жуля Верна приніс 35-річному авторові славу.
Книгу одразу ж переклали багатьма мовами. Назвіть цей роман.
а) «П’ятнадцятирічний капітан»б) «Діти капітана Гра́нта»
в) «П’ять тижнів на повітряній кулі»г) «Надзвичайні подорожі»
3. Пілігри́м у перекладі з давньонімецької мови – чужоземець; паломник; мандрівник. Поясніть, яке відношення має це слово до роману Жуля Верна.
а) Таке прізвище мав один з героївб) Таку назву мала шхуна-бриг, на якому романурозгортаються пригоди роману
в) Пригоди героїв схожі на мандриг) Таку назву мала бухта, куди пілігрімів потрапили наші герої
4. – Африка! Екваторіальна Африка! Країна работорговців і невільників!
Хто вперше промовив ці слова?
а) Кузен Бенедиктб) Том
в) Геркулесг) Дік Сенд
5. Чому Дік Сенд після повернення до Америки «гаряче взявся до науки»?
а) Він зосередився на науці через своє б) Якби на борту «Пілігрима» він знав бажання зробити відкриття, яке б усе, що належить знати справжньому стало його власним внеском у морякові, скількох нещасть можна суспільство. Він відчував бажання було б уникнути! досягнути чогось значущого.
в) Можливо, він хотів ще більше знати г) Знання допомогли Діку закінчити
про навколишній світ, щоб допомогти людям подолати рабство. |
морське училище та отримати звання морського капітана. |
6. «П’ятнадцятирічний капітан» належить до різновиду
а) фантастичної літератури б) пригодницької літератури
7. Основою цього пригодницького твору став реальний випадок, що стався із шотландським моряком Александром Селкірком. Назвіть цей твір.
а) "П'ятнадцятирічний капітан"б) "Робінзон Крузо"
в) «Діти капітана Гра́нта» г) «Надзвичайні подорожі»
8. Для чого Робінзону треба було дістатися корабля?
а) щоб впевнитись, що на ньому нікогоб) щоб запастися провізією та різними не залишилось;іншими речами.
в) він був впевнений, що там є врятованіг) щоб допомогти своїм товаришам; товарищі
9. Як Робінзон поставився до знайдених грошей?
а) «О, непотрібний мотлох! – сказав яб) «О, тепер я богатий! – сказав я вголос. вголос.
в) «О, це мені знадобиться! – сказав яг) «О, це треба заховати! – сказав я вголос. вголос.
10. Якби Робінзон лише зітхав і нарікав на свою лиху долю, чим би завершився цей твір?
а) Робінзон, скоріш за все, вижив би, але б) Робінзон, скоріш за все, не зміг би деградував вижити
11. Виберіть види діяльності головного героя, які співвідносяться з етапами розвитку людської цивілізації.
а) вирощує пшеницюб) рятує речі з корабля
в) приручає козенятког) будує собі намет
1. б (1 балів) |
2. в (1 балів) |
3. б (1 балів) |
4. г (1 балів) |
5. б (1 балів) |
6. б (1 балів) |
7. б (1 балів) |
8. б (1 балів) |
9. а (1 балів) |
10. б (1 балів) |
11. а в (2 балів) |
|