Контрольна робота "Просвітництво. Творчість Дж. Свіфта, Ф. Шиллера, Й.Гете"

Про матеріал
Розробка містить тестові завдання ( 2 варіанти) для проведення контрольної роботи в 9 класі з теми "Просвітництво. Творчість Джонатана Свіфта, Ф. Шиллера, Й. Ф. Гете".
Перегляд файлу

Контрольна робота №1

Просвітництво, творчість Дж. Свіфта, Ф. Шиллера, Й. Гете

1 варіант

  1. Позначте країну, у якій зародилося Просвітництво:

А) Німеччина                             Б) Англія

В) Франція                                  Г) Італія

 

2. Позначте прізвища письменників-просвітників:

А) Гейне, Міцкевич, Гофман, Байрон

Б) Петрарка, Сервантес, Шекспір,

В) Вольтер, Дідро, Руссо, Гете

Г) Мольєр, Расін, Корнель

 

3. Укажіть, що діячі Просвітництва вважали найвищою цінністю, основою розвитку людини й суспільства:

      А) розум                                   Б) почуття

      В) релігія                                  Г) краса

 

4. Гуллівер, за задумом Дж. Свіфта, був:

а) винахідником і мандрівником;      б) письменником і землеробом;

в) лікарем і капітаном корабля;         г) військовим та інженером.

 

5. «Вільшаний король» у Й. В. Ґете є уособленням:

А) ворогів держави;                      Б) чаклунства;

В) дитячої казки;                            Г) темних сил природи.

 

6. Основна думка поезії «Травнева пісня» Й. В. Ґете — це:

А) критика песимістів;                     Б) заклик до свободи та справедливості;

В) уславлення природи й кохання;   Г) уславлення переможців.

 

7.  У творі Й. В. Ґете «Прометей» протиставлено образи:

А) Добра та Зла;                          Б) Прометея та Зевса;

 В) Сили та Влади;                       Г) Афіни та Венери.

 

8. Головна просвітницька ідея оди «До радості» Ф. Шиллера полягає у:

А) зверненні до розуму як основного чинника прогресу;

Б) заклику до загальної освіти;

В) прославлянні оптимізму, гумору, усього радісного;

Г) заклику до об'єднання людства.

 

 

9. Установіть відповідність:

Художній твір                               Жанр

  1. «Казка діжки»                       А) балада
  2. «До радості»                          Б) ода
  3. «Вільшаний король»            В) роман
  4. «  Травнева пісня»                Г) вірш

                                                Д) памфлет

10.   Як одержували посаду при дворі ліліпутів (за романом Д.Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера»)?

А) у спадок;                                  Б) від найбільшого хабаря;

В) залежно від здібностей і талантів;

Г)залежно від того, хто найвище підстрибне на канаті.

 

11. Зображення взаємного кохання ліричного героя. Світосприйняття закоханого – це тема твору:

А) «Прометей»                          Б) «Травнева пісня»

В) «Вільшаний король»            Г) «До радості»

 

12. Установіть відповідність:

Засоби виразності                                  Приклад

  1. Епітети                              А) сміється природа, хвилюєш кров;
  2. Метафора                          Б) любов ясна, барвисті квіти;
  3. Порівняння                        В) сміється природа, як сяє сонце;
  4. Анафора                              Г) Любов моя, ти світлий чар!

                                                       Д) Як жайворонок – повітря й спів,

                                                            Як чиста квітка – росу полів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №1

Просвітництво, творчість Дж. Свіфта, Ф. Шиллера, Й. Гете

ІІ варіант

  1. Окресліть хронологічні рамки Просвітництва

А)  1589 - 1689                                   Б)  1689 - 1789

 В) 1898 -  1989                                  Г)   1789 -1898

 

  1. Позначте, у якій країні Просвітницький рух сягнув найвищої вершини:

А) в Іспанії                             Б) в Англії

В) у Франції                           Г) у Німеччині

 

  1. Укажіть провідне гасло Просвітництва:

А) людський розум та прагнення до пізнання нічого не варті порівняно з  вірою в Бога;

Б) головне для людини – розум, а не почуття та емоції;

В) розум, повага, воля, справедливість – основні цінності Просвітництва

Г) Античність – основа мистецтва

 

  1. Боротьба в Ліліпутії точилася між прихильниками:

А) крислатих і некрислатих капелюхів;    Б) високих і низьких підборів;

В) широких і вузьких ременів;                   Г) монархістів і республіканців.

 

5. Ода «До радості» Ф. Шиллера стала Гімном Євросоюзу:

А) тому що радо вітає веселих і дотепних людей;

Б) на честь Л. ван Бетховена;

В) тому що закликає до єднання людей на основі добра й справедливості;

Г) для вшанування батьківщини Ф. Шиллера.

 

6. Представником літератури Просвітництва не є:

А) Ф. Шиллер;   Б) Дж. Свіфт;    В) Сервантес;          Г) Й. В. Ґете.

 

7. Боротьба в Ліліпутії точилася між прихильниками:

А) ісламу та буддизму;                      Б) високих і низьких підборів;

В) язичництва і християнства;          Г) католицизму і протестантизму

.

8. Твір Й. В. Ґете «Вільшаний король» належить до жанру:

А) балади;                     Б) оди;               В) сонета;                       Г) елегії.

 

9. Чому, з точки зору автора, батько не зміг урятувати хлопчика від смерті (за твором Й.В. Гете «Вільшаний король»)?

А) не вірить хлопчику;                  Б) не розуміє природу;

В) його дії були неправильні;        Г)не встиг урятувати.

 

10. Ім’я, яке дали Гулліверу ліліпути, українською мовою означає:

А) людина-гора;                          Б)дуже великий;  

 В)людина-страхіття;                  Г)людина-ненажера.

 

11.  Який художній прийом використано в поезії "Травнева пісня:

А) персоніфікація, Б)  психологічний паралелізм, В) метонімія.

 

12. Установіть відповідність:

Засоби виразності                                  Приклад

1. Епітети                              А) розцвітає братня згода;

2. Метафора                          Б) Радість, гарна іскро Божа!

3. Риторичні оклики             В) пресвітлий, дивний храм;

4. Анафора                            Г) Радість – Всесвіту пружина,

                                                             Радість – творчості душа;

                                                       Д) Любов моя, ти світлий чар!

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Волощук Є.В., Звиняцьковський В.Я., Філенко О.М.)
Додано
11 жовтня 2023
Переглядів
1995
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку