Контрольна робота (10 клас)
Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму
XIX століття
І варіант
Початковий рівень (по 0,5 б.)
1. Гофман відомий не лише як письменник й видатний:
а) математик; б) скульптор; в) композитор.
2. Що було джерелом для творчості Гофмана:
а) фольклор; б) Гомер; в) античність.
3. Головні герої творів Гофмана - це:
а) вчені; б) прості люди; в) митці.
4. Цахес народився потворою:»Голова в нього глибоко запала між плечима, на спині виріс горб, як… :
а) диня; б) кавун; в) гарбуз.
5. Фея Рожа-Гожа у реальному світі була:
а) гувернанткою; б) патронесою притулку; в) вихователькою.
6. Що вирішив зробити князь Пафнутій для покращення життя у країні:
а) оголосити війну «невігласам»; б) запровадити «освіту»; в) провести перепис населення?
7. Цахес помер, застрягши:
а) у воротях; б) в глечику; в) у чоботі.
8. Яким орденом нагородили Циннобера?
а) Орден лицаря; б) Золотого лева; в) Зелено-плямистого тигра.
Середній рівень (по 1,5 б.)
Дати короткі відповідь на запитання (2-3 речення)
Достатній рівень (2 б.)
Дати розгорнуті відповідь на запитання ( 0,5-1 сторінки)
11. У чому полягає естетична концепція «чистого мистецтва», як ще називали цю школу?
Високий рівень (3 б.)
12. Напишіть твір-мініатюру на тему «Над якими життєвими проблемами спонукала мене замислитись повість-казка Ернста Теодора Амадея Гофмана «Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер»?»
Контрольна робота (10 клас
Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму
XIX століття
ІІ варіант
Початковий рівень (по 0,5 б.)
1. Ім'я Амадей він присвоїв собі як знак захоплення творчістю:
а) Баха; б) Моцарта; в) Бетховена.
2. Твір Е.- Т.- А. Гофмана, за жанром:
а) казка; б) драма – феєрія; в) казка-новела.
3. Які види комічного покладено в основу казки «Малюк Цахес…»:
а) іронія і гротеск; б) іронія і сарказм; в) гумор і сатира?
4. Справжню сутність Цахеса могли бачити:
а) віруючі люди; б) науковці; в) митці.
5. Людей, схожих на малюка Цахеса, автор називає:
а) ентузіастами; б) філістерами; в) громадянами.
6. У Керепесі студенти найчастіше відвідували лекції:
а) Проспера Альпануса; б) Птоломеуса Філадельфуса; в) Моша Терпіна.
7. Хто є представниками «чистого мистецтва»?
а) Гомер, В. Шекспір; б) Волт Вітмен, Гофман; в) Ф. Тютчев, А. Фета.
8. Ім’я нещасного поета, який боровся проти Цахеса?
а) Фабіан; б) Бальтазар; в) Пафнутій.
Середній рівень (по 1,5 б.)
Дати короткі відповідь на запитання (2-3 речення)
10. Охарактеризуйте творчість Ф.Тютчева.
Достатній рівень (2 б.)
Дати розгорнуті відповідь на запитання ( 0,5-1 сторінки)
11. У чому полягає естетична концепція «чистого мистецтва», як ще називали цю школу?
Високий рівень (3 б.)
12. Напишіть твір-мініатюру на тему «Над якими життєвими проблемами спонукала мене замислитись повість-казка Ернста Теодора Амадея Гофмана «Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер»?