Контрольна робота Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму XIX століття

Про матеріал
Головне завдання контрольної роботи – не просто визначати рівень знань і ступінь засвоєння матеріалу, а розширювати, поглиблювати та вдосконалювати знання і компетентності дітей, розвивати їхні інтереси.
Перегляд файлу

Контрольна робота (10 клас)

Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму

XIX століття

І варіант

Початковий рівень (по 0,5 б.)

1. Гофман відомий не лише як пись­менник й видатний:

а) математик;  б) скульптор;  в) композитор.

2. Що було джерелом для  творчості Гофмана:

а) фольклор;  б) Гомер;  в) античність.

3. Головні герої творів Гофмана - це:

а) вчені;  б) прості люди;  в) митці.

4.  Цахес народився потворою:»Голова в нього глибоко запала між плечима, на спині виріс горб, як… :

а) диня;   б) кавун;  в) гарбуз.

5. Фея Рожа-Гожа у реальному світі була:
а) гувернанткою; б) патронесою притулку; в) вихователькою.

6. Що вирішив зробити князь Пафнутій для покращення життя у країні:
а) оголосити війну «невігласам»; б) запровадити «освіту»; в) провести перепис населення?

7. Цахес помер, застрягши:

а) у воротях;  б) в глечику;  в) у чоботі.

8. Яким орденом нагородили Циннобера?

а) Орден лицаря;  б) Золотого лева;  в) Зелено-плямистого тигра.

Середній рівень (по 1,5 б.)

Дати короткі відповідь на запитання (2-3 речення)

  1. Реалізм – це …Ознаки реалізму…
  2. Основна тема творчості Ф. Тютчева.

Достатній рівень (2 б.)

Дати розгорнуті відповідь на запитання ( 0,5-1 сторінки)

11. У чому полягає естетична концепція «чистого мистецтва», як ще називали цю школу?

Високий рівень (3 б.)

12. Напишіть твір-мініатюру на тему  «Над якими життєвими проблемами спонукала мене замислитись повість-казка Ернста Теодора Амадея Гофмана «Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер»?»

Контрольна робота (10 клас

Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму

XIX століття

ІІ варіант

Початковий рівень (по 0,5 б.)

1. Ім'я Амадей він присвоїв собі як знак захоплення творчістю:

а) Баха;  б) Моцарта;  в) Бетховена.

2. Твір Е.- Т.- А. Гофмана, за жанром:

а) казка;   б) драма – феєрія;   в) казка-новела.

3. Які види комічного покладено в основу казки «Малюк Цахес…»:
а) іронія і гротеск; б) іронія і сарказм; в) гумор і сатира?

4. Справжню сутність Цахеса могли бачити:

а) віруючі люди;  б) науковці;  в) митці.

5. Людей, схожих на малюка Цахеса, автор називає:

а) ентузіастами;   б) філістерами;   в) громадянами.

6. У Керепесі студенти найчастіше відвідували лекції:
 а) Проспера Альпануса;  б) Птоломеуса Філадельфуса; в) Моша Терпіна.

7. Хто є представниками «чистого мистецтва»?

а) Гомер, В. Шекспір;  б) Волт Вітмен, Гофман;  в) Ф. Тютчев, А. Фета.

8. Ім’я нещасного поета, який боровся проти Цахеса?

а) Фабіан;  б)  Бальтазар;  в) Пафнутій.

Середній рівень (по 1,5 б.)

Дати короткі відповідь на запитання (2-3 речення)

  1.                Романтизм – це …Ознаки романтизму…

10.  Охарактеризуйте творчість  Ф.Тютчева.

Достатній рівень (2 б.)

Дати розгорнуті відповідь на запитання ( 0,5-1 сторінки)

11. У чому полягає естетична концепція «чистого мистецтва», як ще називали цю школу?

Високий рівень (3 б.)

12. Напишіть твір-мініатюру на тему  «Над якими життєвими проблемами спонукала мене замислитись повість-казка Ернста Теодора Амадея Гофмана «Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер»?


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Харченко Віталій Олександрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
27 січня 2021
Переглядів
5241
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку