Річна контрольна робота
з «Культури добросусідства»
учня (учениці) - екстерна 5 класу
_______________________________ ЗЗСО І-ІІІ ступенів _______
______________________________
І рівень (3 б)
У завданнях 1 – 6 оберіть одну правильну відповідь серед зазначених
(по 0,5 балів)
А) мистецтво жити разом
Б) культура спілкування
В) повага до сусідів
Г) вивчення культури
2. Підліток –це особа віком
А) від 0 до 6 років
Б) від 5 до 12 років
В) від 10 до 19 років
Г) від 20 до 30 років
3. Щоб всі в класному колективі почувалися комфортно треба:
А) скласти правила роботи в класі
Б) допомагати іншим та поважати їх
В) висміювати недоліки дітей
Г) знущятися над однокласниками
4. Вірно розподіляти свій час допоможе:
А) розклад дня
Б) карта дня
В) відсутність планів
Г) відпочинок
5. З повагою та добротою треба ставитися до:
А) молодших
Б) старших
В) ровесників
Г) до всіх зазначених
6. Сукупність правил поведінки, що регулює зовнішні прояви людських взаємин:
А) меню
Б) етикет
В) розклад
Г) календар
ІІ рівень (3 б)
У завданнях 7 – 9 оберіть 4 правильні відповіді серед зазначених
(по 0,25 балів за кожну правильну відповідь)
1 любов
2 повага
3 знущання
4 насильство
5 доброта
6 довіра
7 глузування
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Із запропонованого переліку оберіть 4 моделі поведінки, яких треба дотримуватися у ставленні до людей, що мають певні фізичні чи інші вади та у форму нижче запишіть їх номери
1. не відмовляти у спілкуванні
2. насміхатися
3. тикати пальцем у бік людини
4. надати допомогу
5. підтримувати
6. знущатися
7. ставитися до людини з повагою
|
|
|
|
ІІІ рівень (3 б)
У завданнях 10-11 встановіть відповідність
(по 1,5 бали за кожне завдання)
10. Встановіть відповідність між термінами та їх визначенням. (1,5 б)
1. Конфлікт а) будь які матеріальні або ідеальні явища, що
2. Комунікація (спілкування) особливо важливі для людини
3. Родина б) майстерність управляти часом
4. Цінності в) процес передання інформації від однієї особи
до іншої
г) зіткнення протилежних інтересів та поглядів,
оцінок, цінностей
д) група людей, що складається з чоловіка, жінки,
дітей та інших близьких родичів
|
а |
б |
в |
г |
д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
11. Встановіть відповідність між родичами «хто кому приходиться в сім’ї». (1,5 б)
1. Невістка а) жінка стосовно до дружини сина, дружина свекра
2. Сват б) сестра чоловіка, яка з’являється у дружини у шлюбі
3. Вуйко в) батько або родич одного з подружжя щодо батьків
4. Зовиця або родичів другого
г) дружина сина, брата
д) брат матері, «дядько по матері»
|
а |
б |
в |
г |
д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
ІV рівень(3 б)
У завданні 12 дайте відповіді на запитання
12. Яку професію ти мрієш обрати в майбутньому? Що ти про неї знаєш?
Що тобі треба робити, вже зараз, для успішного оволодіння професією?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________