Контрольна робота
«Рослини – живі організми»
П.І. учня____________________________________________________________
І варіант
а) вода, поживні речовини, сонце,повітря;
б) вода, тепло, повітря, вуглекислий газ;
в) вода, повітря, тепло, світло, поживні речовин;
2. До істотних ознак дерев належать:
а) стовбур;
б) стебло;
в) корінь;
3. Яка рослина не належить до хвойних рослин?
а) ялина;
б) сосна;
в) береза;
г) ялівець
4. Якими органами розмножуються дані рослини, з’єднай стілками
Суниця • • бульбами
Смородина • • насінням
Жоржина • • цибулинами
Проліска • • живцями
Гарбуз • • вусами
Конвалія• • кореневищем
5. Впиши в таблицю назви рослин.
Яблуня, ялина, липа, модрина , калина, сосна, горобина, кедр,
Квіткові рослини |
Хвойні рослини |
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Схематично намалювати і підписати частини квіткової рослини
|
7. Схематично намалювати 6 типів розмноження.
Кореневищем
|
Цибулинами |
Бульбами |
Живцем |
Вусиками |
Насінням |
Контрольна робота
«Рослини – живі організми»
П.І. учня____________________________________________________________
ІІ варіант
1. Які потрібні умови для гарного росту і розвитку рослини?
а) вода, повітря, тепло, світло, поживні речовини;
б) вода, тепло, їжа, повітря;
в) вода, сонце, поживні речовини.
2.До істотних ознак трав’янистих рослин належать:
а) листок;
б) стовбур;
в) трав’янисте стебло.
3.Яке значення стебла( стовбура) в житті рослин:
а) закріплює рослину у ґрунті і всмоктує воду з поживними речовинами;
б) проводить воду до всіх органів;
в) у ньому утворюються поживні речовини.
4.З'єднай стрілками, якими органами розмножуються вказані рослини.
Суниця • • бульбами
Виноград • • насінням
Топінамбур • • цибулинами
Цибуля • • живцями
Огірки • • вусами
Хрін • • кореневищем
5. Впиши в таблицю назви рослин.
Вишня, сосна, абрикос, ялина, малина, модрина, глід, смерека
Квіткові рослини |
Хвойні рослини |
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Схематично намалювати і підписати частини квіткової рослини
|
7. Схематично намалювати 6 типів розмноження.
Бульбами |
Цибулинами |
Живцем |
Кореневищем
|
Насінням |
Вусиками |