Контрольна робота з природознавства по темі "Рослини. Гриби". Для учнів 2 класу.
Тематичний контроль передбачає перевірку й оцінювання навчальних досягнень учнів з однієї або декількох програмових тем. Його мета – виявити й оцінити якість засвоєння системи природничих понять, істотних зв'язків і співвідношень між ними, уміння учнів оперувати знаннями в певних видах практичної і навчально-пізнавальної діяльності.
Наприкінці вивчення програмової теми (кількох невеликих за обсягом тем) рекомендовано проводити контрольну роботу, яка складається із завдань різного рівня складності.
Письмові завдання спрямовані на відтворення, пояснення, доведення, обґрунтування, застосування знань. За змістом вони є засобом перевірки рівня засвоєння фактичного матеріалу, сутності елементів природознавчих знань, певних взаємозв'язків і залежностей у природі.
Природознавство
Контрольна робота № 2
Варіант 1
У рослин восени листя змінює забарвлення з зеленого на
Вибрати правильну відповідь
А. багаторічні
Б. однорічні, багаторічні, дворічні
В. дворічні, однорічні
А. квіток
Б. плодів
В. насіння
4. Гриб складається з таких частин:
А. тільки з шапки
Б. шапки й ніжки
В. шапки, ніжки та грибниці
5. З’єднай стрілками, які рослини є однорічними, багаторічними, дворічними.
Багаторічні
Дворічні
Однорічні
6. Пронумеруйте малюнки, як відбувається ріст і розвиток рослини.
7. Склади та запиши слово:
2 |
7 |
4 |
1 |
6 |
3 |
5 |
т |
і |
у |
о |
н |
р |
й |
Природознавство
Варіант 2
Контрольна робота № 2
Гриби є
Вибрати правильну відповідь
А. багаторічні
Б. однорічні, багаторічні, дворічні
В. дворічні, однорічні
А. квіток
Б. плодів
В. насіння
4. Гриб складається з таких частин:
А. тільки з шапки
Б. шапки й ніжки
В. шапки, ніжки та грибниці
5. З’єднай стрілками, які гриби їстівні, а які отруйні.
Їстівні Отруйні
6. Пронумеруйте малюнки, як відбувається ріст і розвиток рослини.
7. Склади та запиши слово:
2 |
7 |
5 |
6 |
1 |
3 |
4 |
с |
і |
в |
н |
ї |
т |
і |