13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Контрольна робота "Системи лінійних рівнянь з двома змінними"

Про матеріал
Контрольна робота. Системи лінійних рівнянь з двома змінними. Графічний метод, метод підстановки, метод додавання
Перегляд файлу

Контрольна робота  7 клас

Тема «Системи лінійних рівнянь з двома змінними»

Розв’язки записувати в зошиті

Варіант 1

Частина перша 

  1. (1 б) Розв’язком системи рівнянь є пара чисел:

А)  (3;4);            Б)  (2;1);               В)  (1;2);                Г) (5;10).

  1. (1 б) Дано систему рівнянь Якщо всі члени першого рівняння помножити на -2 і почленно додати до другого рівняння, то одержимо:

А)  13у=-26;       Б)  -7у=-26;         В)  13у=13;            Г)  -7у=13. 

  1. (1 б) У якій рівності правильно виконано підстановку для розв’язування

системи рівнянь                                                                                   

А) 3х – 2(-6 – 4х) = 4;   Б) 3(-6 – у) – 2у = 4; 

В) 3х – 2(6 – 4х) = 4;     Г) 3х – 2(-6 + 4х) = 4.

  1. (1 б) Не виконуючи побудов, знайти координати точки перетину графіків

     рівнянь  4х – у = 29  і 7х + 2у = 2.

 А) (4; -13);           Б) (4; 13);              В) (-13; 4);                    Г) (-4; -13).

  1. (1 б) Скільки розв’язків має система лінійних рівнянь

 А) 1 розв’язок;     Б) жодного розв’язку;       В) 2 розв’язки;    Г) безліч розв’язків.

  1. (1 б)  У якій рівності правильно виконано підстановку для розв’язування

системи рівнянь                                                                                   

А) 3х – 2(-6 – 4х) = 4;                     Б) 3(-6 – у) – 2у = 4; 

В) 3х – 2(6 – 4х) = 4;                       Г) 3х – 2(-6 + 4х) = 4.

 

 

Частина друга

  1. (1,5 б) Розв’яжіть систему рівнянь методом підстановки
  2. (1,5 б) Розв’язати графічно систему рівнянь

 

  1. (1,5 б)  Розв’яжіть систему рівнянь методом додавання

 

  1.  (1,5 б)  Розвʼяжіть системи будь-яким методом
  1.       2)

 

 

Контрольна робота  7 клас

Тема «Системи лінійних рівнянь з двома змінними»

Розв’язки записувати в зошиті

Варіант 2

Частина перша

  1.               (1 б) Розв’язком системи рівнянь є пара чисел:

             А)  (0;9);             Б)  (2;4);               В)  (4;-1);              Г) (6;-6).

  1.               (1 б) Дано систему рівнянь Якщо всі члени першого рівняння помножити на -2 і почленно додати до другого рівняння, то одержимо:

             А)  11у=-13;       Б)  -5у=-13;          В)  -5у=18;            Г)  11у=18.

  1.               (1 б) У якій рівності правильно виконано підстановку для розв’язування

 системи рівнянь                                                                                   

   А) 3х + 4(5 – х) = 7;            Б) 3(5 – 4у) + 4у = 7; 

   В) 3(5 + 4у) + 4у  = 7;         Г) 3(-4у – 5) + 4у = 7.

  1.               (1 б) Не виконуючи побудов, знайти координати точки перетину графіків

рівнянь  5х + у = 17  і 3у – 4х = 32.

А) (12; 1);     Б) (1; 12);      В) (-12; 1);     Г) (-1; -12).

  1.               (1 б) Скільки розв’язків має система лінійних рівнянь

                А ) 1 розв’язок; Б) жодного розв’язку; В) 2 розв’язки; Г) безліч розв’язків.

  1.               (1 б) У якій рівності правильно виконано підстановку для розв’язування

системи рівнянь                                                                                   

 А) 3х + 4(5 – х) = 7;                        Б) 3(5 – 4у) + 4у = 7; 

 В) 3(5 + 4у) + 4у  = 7;                     Г) 3(-4у – 5) + 4у = 7.

 

Частина друга

  1.               (1,5 б) Розв’яжіть систему рівнянь методом підстановки
  2.               (1,5 б) Розв’язати графічно систему рівнянь
  3.               (1,5 б) Розв’яжіть систему рівнянь методом додавання
  4.          (1,5 б)  Розвʼяжіть системи будь-яким методом
  1.       2)

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Контрольні роботи
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
1825
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку