Контрольна робота "Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв'язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності" 9 клас

Про матеріал
Контрольна робота "Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв'язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності" 9 клас.
Перегляд файлу

                                                       9 клас

                                             Українська мова

                                         Контрольна робота №4.

Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

 

1.Речення, у яких можуть бути поєднані безсполучниковий і сполучниковий зв'язки, називаються  :

А) складносурядні;  Б) складнопідрядні;  В) безполучникові;  Г) складні з різними видами зв’язку

 

2.Текст – це:

А)  тема або головна думка;          Б) те, чого він навчає читача;

 В)   це група речень, об’єднаних за змістом і граматично;      Г)  те, про що в ньому розповідається

 

3. Те, чого навчає текст, - це:

А) тема ;      Б) головна думка ;      В) заголовок ;      Г) абзац

 

4. Те, про що розповідається в тексті, - це:

А) тема  ;      Б) заголовок  ;            В)  головна думка ;                Г) кінцівка

 

5. Текст має таку будову:

 А) мікротема, основна частина, початок;          Б) основна частина, абзац, кінцівка;

 В) початок, ключові слова, кінцівка;                  Г)  початок ( зачин), основна      

                                                                                  частина, кінцівка

 

6. З’ясуйте тип кожного речення.

1. Перед моїм вікном густо, медово  пахне акація.

2. Сонце заходить, гори чорніють, пташечка тихне, поле німіє.

3. Ти не чуєш, як солов’ї весільним співом дзвонять.                             

4. Пахне сіно лугове, і зав’язь в чистих росах зріє.

5. Планета сива над віками крутиться , минають дні, і пахне сіножать.

А) Складносурядне

Б) Складнопідрядне

В) Безполучникове

Г) Складне з різними видами зв’язку

Д) просте

 

7. Первісний текст буде відновлено, якщо речення розташувати в послідовності, запропонованій у рядку.

1) А що цікавого дізнаєшся в поході?

2) Завдяки їм туризм називають найкращим відпочинком  що загартовує організм і зміцнює здоров’я.

3) А ще навчишся розуміти голоси поля й лісу, річки й болота.

4) Ти навчишся в будь-яку погоду розпалювати багаття, готувати їжу, швидко ставити намет.

5) Похід – це цікаві спостереження, знахідки, відкриття.

А) 51234;      Б) 52143;     В) 53412;    Г) 54321;    Д) 53124

 

Завдання 8-11 стосуються речень, поданих у завданні 7!

 

8. Синтаксичну роль підмета виконує слово:

А) що;  Б) організм;   В)голоси;   Г) багаття;    Д) знахідки

 

9. Пунктуаційну помилку допущено в реченні, позначеному:

А) 1;  Б) 2;  В) 3;   Г) 4;    Д) 5

 

10. Односкладними є речення, позначені ( декілька відповідей!):

А) 1;  Б) 2;  В) 3;   Г) 4;    Д) 5

 

11. Складне речення позначено:

А) 1;  Б) 2;  В) 3;   Г) 4;    Д) 5

 

12. Зробіть синтаксичний розбір поданого речення.

З туману виринали нові хвилі, чулося, що за ними йде ще неймовірна кількість інших.

 

 

 

docx
Додано
23 листопада
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку