Контрольна робота "Степінь з цілим показником" (формат ЗНО)

Про матеріал
Контрольна робота складена у двох варіантах у форматі ЗНО. Мета - перевірити рівень засвоєння здобувачами освіти знань з теми "Степінь з цілим показником". Контрольну роботу можна редагувати відповідно до рівня навчальних досягнень учнів класу.
Перегляд файлу

C:\Users\PC\Desktop\1.jpgКР- 8 клас          алгебра       Степінь з цілим показником       Варіант-1

1. (0,5б.) Обчисліть  

А) – 0,96           Б) -11,96             В) 13               Г) 24                   Д) – 1,04

 

2. (0,5б.) Запишіть у вигляді степеня 

А)                 Б)                   В)                Г)                Д)

 

3. (0,5б.) Спростіть .

                                                А)                 Б)                   В)                Г)                 Д)

 

4. (0,5б.) Запишіть число  3450000 у стандартному вигляді

А) 3,45·                     Б) 3,45·                   В) 34,5·                  Г) 345·                    Д) 3,45· 

 

5. (0,5б.) Яка з функцій є оберненою пропорційністю?

А)                            Б)                       В)                      Г)                      Д)  

 

6. (0,5б.) Знайдіть значення функції     , якщо х = - 0,7 .

А) - 20                              Б) 0,2                             В) 20                           Г) 2                              Д) – 0,2

 

7. (0,5б.) Вкажіть число, запис якого можна подати у стандартному вигляді  4,8 .

А) 480000                         Б) - 480000                    В) 0,0000048             Г) 0,000048                 Д) 0,00048

 

8. (0,5б.) Використовуючи від'ємний показник, подайте дріб    у вигляді  добутку

А)                   Б)                 В )             Г)                   Д)

 

9. (2б.) Установіть відповідність між функціями (А - Г) та точками (1 – 5), які належать їх графікам

 

А)

Б)

В)

Г)

  1. (0,5; 2)

2) (2; 2)

  1. (0,5; 20)
  1. (
  1. (2

 

10. (1б.) Спростіть    а)                б) .

 

11. (1б.) Графік функції   проходить через точку А(; ). Знайдіть значення цієї функції при                х =  .

12. (1б.) Спростіть і знайдіть значення виразу   , якщо  a = 3  c = - 2.

 

13. (1б.) Cпростіть   

 

14. (2б.) Побудуйте графік функції  .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\PC\Desktop\1.jpgКР- 8 клас          алгебра       Степінь з цілим показником       Варіант-2

1. (0,5б.) Обчисліть  

А) 0,875           Б) 16             В )                Г) 25                      Д) – 7

 

2. (0,5б.) Запишіть у вигляді степеня 

А)               Б)                В)           Г)                  Д)

 

3. (0,5б.) Спростіть .

                                                А)                 Б)                   В)                Г)            Д)

 

4. (0,5б.) Запишіть число  43200000 у стандартному вигляді

А) 4,32·                     Б) 4,32·                   В) 43,2·                Г) 4,32·                Д) 432· 

 

5. (0,5б.) Яка з функцій є оберненою пропорційністю?

А)                          Б)                      В)                     Г)                       Д)  

 

6. (0,5б.) Знайдіть значення функції     , якщо х = - 0,5 .

А) - 30                             Б) 3                              В) 7,5                           Г) 30                           Д)  0,3

 

7. (0,5б.) Вкажіть число, запис якого можна подати у стандартному вигляді  2,3 .

А) 0,00023                      Б) - 230000                  В) 0,000023                 Г) - 23000                   Д) 0,0000023

 

8. (0,5б.) Використовуючи від'ємний показник, подайте дріб    у вигляді  добутку

А)                Б)             В )             Г)                   Д)

 

9. (2б.) Установіть відповідність між функціями (А - Г) та точками (1 – 5), які належать їх графікам

 

А)

Б)

В)

Г)

  1. (; 9)

2) (3; 9)

3) (0,2; 30)

  1. (
  1. (1

 

10. (1б.) Спростіть    а)                б) .

 

11. (1б.) Графік функції   проходить через точку А(; ). Знайдіть значення цієї функції при                х = .

12. (1б.) Спростіть і знайдіть значення виразу   , якщо  a = 4  c = - 5.

 

13. (1б.) Cпростіть   

 

14. (2б.) Побудуйте графік функції  .

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Степанюк Василь Васильович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мухортова Поліна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Томчук Інна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 грудня 2020
Переглядів
4164
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку