КР- 8 клас алгебра Степінь з цілим показником Варіант-1
1. (0,5б.) Обчисліть
А) – 0,96 Б) -11,96 В) 13 Г) 24 Д) – 1,04
2. (0,5б.) Запишіть у вигляді степеня
А) Б) В) Г) Д)
3. (0,5б.) Спростіть .
А) Б) В) Г) Д)
4. (0,5б.) Запишіть число 3450000 у стандартному вигляді
А) 3,45· Б) 3,45· В) 34,5· Г) 345· Д) 3,45·
5. (0,5б.) Яка з функцій є оберненою пропорційністю?
А) Б) В) Г) Д)
6. (0,5б.) Знайдіть значення функції , якщо х = - 0,7 .
А) - 20 Б) 0,2 В) 20 Г) 2 Д) – 0,2
7. (0,5б.) Вкажіть число, запис якого можна подати у стандартному вигляді 4,8 .
А) 480000 Б) - 480000 В) 0,0000048 Г) 0,000048 Д) 0,00048
8. (0,5б.) Використовуючи від'ємний показник, подайте дріб у вигляді добутку
А) Б) В ) Г) Д)
9. (2б.) Установіть відповідність між функціями (А - Г) та точками (1 – 5), які належать їх графікам
А) |
Б) |
В) |
Г) |
||||
|
2) (2; 2) |
|
|
|
|||
10. (1б.) Спростіть а) б) .
11. (1б.) Графік функції проходить через точку А(; ). Знайдіть значення цієї функції при х = .
12. (1б.) Спростіть і знайдіть значення виразу , якщо a = 3 c = - 2.
13. (1б.) Cпростіть
14. (2б.) Побудуйте графік функції .
КР- 8 клас алгебра Степінь з цілим показником Варіант-2
1. (0,5б.) Обчисліть
А) 0,875 Б) 16 В ) Г) 25 Д) – 7
2. (0,5б.) Запишіть у вигляді степеня
А) Б) В) Г) Д)
3. (0,5б.) Спростіть .
А) Б) В) Г) Д)
4. (0,5б.) Запишіть число 43200000 у стандартному вигляді
А) 4,32· Б) 4,32· В) 43,2· Г) 4,32· Д) 432·
5. (0,5б.) Яка з функцій є оберненою пропорційністю?
А) Б) В) Г) Д)
6. (0,5б.) Знайдіть значення функції , якщо х = - 0,5 .
А) - 30 Б) 3 В) 7,5 Г) 30 Д) 0,3
7. (0,5б.) Вкажіть число, запис якого можна подати у стандартному вигляді 2,3 .
А) 0,00023 Б) - 230000 В) 0,000023 Г) - 23000 Д) 0,0000023
8. (0,5б.) Використовуючи від'ємний показник, подайте дріб у вигляді добутку
А) Б) В ) Г) Д)
9. (2б.) Установіть відповідність між функціями (А - Г) та точками (1 – 5), які належать їх графікам
А) |
Б) |
В) |
Г) |
||||
|
2) (3; 9) |
3) (0,2; 30) |
|
|
|||
10. (1б.) Спростіть а) б) .
11. (1б.) Графік функції проходить через точку А(; ). Знайдіть значення цієї функції при х = .
12. (1б.) Спростіть і знайдіть значення виразу , якщо a = 4 c = - 5.
13. (1б.) Cпростіть
14. (2б.) Побудуйте графік функції .