Контрольна робота "Сучасна література. Р.Дал, Т.Янсон, П. Маар" 5 клас

Про матеріал
Контрольна робота у двох варіантах з різнорівневими завданнями. Р.Дал "Чарлі і шоколадна фабрика", Т.Янсон "Капелюх Чарівника", П. Маар "Машина для здійснення бажань..."
Перегляд файлу

Контрольна робота

     Сучасна література.   Р. Дал. Т. Янсон. П. Маар

1-й в. I рівень. Тест

1. У містечку, у якому жив Чарлі, найбільшим підприємством була:

а) макаронна фабрика; б) кондитерська фабрика; в) шоколадна фабрика; г) тютюнова фабрика.

2. Чий це портрет: «на голові був чорний циліндр. Одягнений був у фрак з темно-фіолетового оксамиту. Мав чорну цапину борідку»?

а) Віллі Вонка; б) татусь Августа; в) дідусь Джо.

3. Уранці будильник задзвонив тихо і глухо, тому що:

а) Суботик заборонив йому голосно дзвонити; б) він поламався; в) Суботик його з’їв; г) Суботик заховав його на горищі.

4. Пляшкар упав у відчай тому, що:

а) опинився на безлюдному острові без Машини бажань; б) зник  Суботик; в) посварився з Понеділкусом.

5. Казкові Мумі-тролі були схожі на:

а) маленьких слоненят; б) бегемотиків; в) ведмежат.

6. Чарівник мандрував по світі на:

а) вороному коні; б) чорній пантері; в) смугастому тигрі.

 

II-III рівні. Дайте відповіді на запитання

  1. Яку винагороду отримав Чарлі від В. Вонки? Чому саме його обрав містер Вонка?
  2. Які людські вади героїв твору засуджує Р. Дал ?
  3. Опишіть чарівні властивості капелюха Чарівника. Як про них дізналися мешканці Долини?
  4. Поясніть, чому Машина бажань вийшла з ладу? Як це вплинуло на стан здоров’я Суботика?

 

IV рівень (завдання за вибором)

  1. Висловіть свою подяку улюбленому твору, героєві чи автору та свої сподівання щодо подальшого спілкування з ними.
  2. Складіть пам’ятку для батьків героїв повісті Р.Дала щодо виховання дітей.

 

 

 

 

 

 

 

2-й в.   I рівень. Тест

1. На фабриці В. Вонка працювали:

а) ума-турми; б) умки-лумки; в) умпа-лумпи.

2. Впізнай героя за описом. «Вона стояла на кріслі у вітальні. Щось дуже швидко і голосно говорила, але зрозуміти її слова було нелегко, адже вона шалено жувала жуйку».

а) Віолета Буш; б) Віолета Борегард; в) Верука Солт.

3. Яка замітка в газеті засмутила пана Пляшкера?

а) про зникнення грошей з банку; б) про бійку в ресторані; в) про автомобільну катастрофу.

4. Який вихід із скрутної ситуації на безлюдному острові підказав Суботик Пляшкеру?

а) на плоті добратися до заселених островів; б) зробити радіоприймач і послати сигнал SOS; в) скористатися останньою веснянкою.

5. Гатіфнати поклонялися чарівному приладу:

а) барометру; б) термометру; в) арифмометру.

6. Мурашиний Лев, потрапивши у чарівний капелюх, перетворився на:

а) золоту рибку; б) папугу; в) їжачка; г) страшне звірятко.

 

 II-III рівні. Дайте відповіді на запитання

  1. Кому дісталися золоті квитки містера  Вонки? Розкажіть про захоплення, улюблені заняття дітей-переможців.
  2. Укажіть, які чесноти дозволили Чарлі перемогти.
  3. Які чарівні події пов’язані з валізкою Чупслі і Тряслі.
  4. Поясніть, які бажання виконувала Машина бажань. Чому пан Пляшкар постійно помилявся у своїх замовляннях чарівній машині?

 

 

IV рівень (завдання за вибором)

1. Висловіть свою подяку улюбленому твору, героєві чи автору та свої сподівання щодо подальшого спілкування з ними.

2. Складіть пам’ятку для батьків героїв повісті Р.Дала щодо виховання дітей.

 

  


 

doc
Додано
30 жовтня 2020
Переглядів
2614
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку