Контрольна робота
Сучасна література. Р. Дал. Т. Янсон. П. Маар
1-й в. I рівень. Тест
1. У містечку, у якому жив Чарлі, найбільшим підприємством була:
а) макаронна фабрика; б) кондитерська фабрика; в) шоколадна фабрика; г) тютюнова фабрика.
2. Чий це портрет: «на голові був чорний циліндр. Одягнений був у фрак з темно-фіолетового оксамиту. Мав чорну цапину борідку»?
а) Віллі Вонка; б) татусь Августа; в) дідусь Джо.
3. Уранці будильник задзвонив тихо і глухо, тому що:
а) Суботик заборонив йому голосно дзвонити; б) він поламався; в) Суботик його з’їв; г) Суботик заховав його на горищі.
4. Пляшкар упав у відчай тому, що:
а) опинився на безлюдному острові без Машини бажань; б) зник Суботик; в) посварився з Понеділкусом.
5. Казкові Мумі-тролі були схожі на:
а) маленьких слоненят; б) бегемотиків; в) ведмежат.
6. Чарівник мандрував по світі на:
а) вороному коні; б) чорній пантері; в) смугастому тигрі.
II-III рівні. Дайте відповіді на запитання
IV рівень (завдання за вибором)
2-й в. I рівень. Тест
1. На фабриці В. Вонка працювали:
а) ума-турми; б) умки-лумки; в) умпа-лумпи.
2. Впізнай героя за описом. «Вона стояла на кріслі у вітальні. Щось дуже швидко і голосно говорила, але зрозуміти її слова було нелегко, адже вона шалено жувала жуйку».
а) Віолета Буш; б) Віолета Борегард; в) Верука Солт.
3. Яка замітка в газеті засмутила пана Пляшкера?
а) про зникнення грошей з банку; б) про бійку в ресторані; в) про автомобільну катастрофу.
4. Який вихід із скрутної ситуації на безлюдному острові підказав Суботик Пляшкеру?
а) на плоті добратися до заселених островів; б) зробити радіоприймач і послати сигнал SOS; в) скористатися останньою веснянкою.
5. Гатіфнати поклонялися чарівному приладу:
а) барометру; б) термометру; в) арифмометру.
6. Мурашиний Лев, потрапивши у чарівний капелюх, перетворився на:
а) золоту рибку; б) папугу; в) їжачка; г) страшне звірятко.
II-III рівні. Дайте відповіді на запитання
IV рівень (завдання за вибором)
1. Висловіть свою подяку улюбленому твору, героєві чи автору та свої сподівання щодо подальшого спілкування з ними.
2. Складіть пам’ятку для батьків героїв повісті Р.Дала щодо виховання дітей.