Контрольна робота "Народна та літературна казка у світовій літературі" 5 клас

Про матеріал
Контрольна робота у двох варіантах з різнорівневими завданнями. "Фарбований шакал", "Момотаро,або Хлопчик- Персик", "Пензлик Маляна"
Перегляд файлу

Народна та літературна казка у світовій літературі

I – й варіант

 

I –й рівень. Тест

1. Фольклор – це:

а) народна мудрість;  б) народні знання;  в) усна народна творчість; г) усе написане.

2. У яку фарбу вскочив шакал Чандарава?

а) жовту;  б) зелену;  в) синю; г) червону.

3. Яка з казок не належить О. С. Пушкіну?

а) «Казка про рибака і рибку»;  б) «Казка про золотого півника»; в) «Снігова королева»;  г) «Руслан і Людмила».

 

II –й рівень. Установіть відповідності

 1. З якої країни ці казкарі?

1. О. С. Пушкін                               а) Англія;

2. Оскар Уайльд                              б) Франція;

3. Шарль Перро                               в) Росія;

4. Г. К. Андерсен                             г) Данія.

 

2. Установіть відповідності між казкою та персонажами.

1. «Фарбований шакал»                  а) велетень – людожер;  

2. «Пані Метелиця»                          б) Чандарава;

3. «Синдбад – Мореплавець»          в)  мачуха;

 

3. Установіть відповідності між героєм та рисами його вдачі.

1. Малян.                                            а) підступний, брехливий, жорстокий;

2. Синдбад.                                        б) сміливий, талановитий;

3. Чандарава.                                      в) сміливий, любить пригоди;

 

III –й рівень.

  1. Поясніть, у чому відмінність народної казки від літературної.
  2. Схарактеризуйте образ Хлопчика – зірки. Які почуття викликає цей герой у вас?
  3. Дайте визначення, що таке приказка.Наведіть приклади.

 

IV –й рівень.

Яка із прочитаних казок сподобалася  найбільше?  Який повчальний зміст цієї казки?

 

 

 

 

 

 

Народна та літературна казка у світовій літературі

II –й варіант. 

 

I –й рівень. Тест.

1.Форма створення фольклорних творів:

а) індивідуальна;  б) колективна;  в) персональна; г) особистісна.

2. Кому допомогла пасербиця, потрапивши в інший світ?

а) печі та яблуні;  б) хлібові та воронові; в) хлібові та яблуні; в) яблуні та річці.

3. Із запропонованих казок виберіть ті, що належать Г. К. Андерсену:

а) «Снігова королева»; б) «Хлопчик – зірка»; в) «Дикі лебеді»; г) «Непохитний олов’яний солдатик».

 

II – рівень.

  1. Установіть відповідності між назвою казки та героєм:

1. «Непохитний олов’яний  солдатик»          а) лісоруб;

2. «Руслан і Людмила»                                     б) фазан;

3. «Момотаро – Хлопчик-Персик»                 в)балерина;

4. «Хлопчик – зірка»                                         г) бурий вовк.

 

2. Установіть відповідності між назвою казки та країною, де вона була створена.

1. «Фарбований шакал»                           а) Китай;

2. «Пані Метелиця»                                   б) Японія;

3. «Пензлик Маляна»                                в) Німеччина;

4. «Момотаро – Хлопчик – Персик»        г) Індія.

 

3. Установіть до якого типу належать вказані казки:

1. «Фарбований шакал»                   а) чарівна з елементами побутової;

2. «Пані Метелиця»                          б) про тварин;

3. «Синдбад –Мореплавець»            в) чарівна;

4. «Пензлик Маляна»                         г) авантюрно – пригодницька.

 

III –й рівень.

  1. Назвіть, з яких частин складається казка.
  2. Схарактеризуйте образ Синдбада із казки «Синдбад – Мореплавець». Які враження викликає у вас цей герой?
  3.  Дайте визначення, що таке прислів’я.  Наведіть приклади.

 

 

IV –й рівень.

Яка із прочитаних казок сподобалася  найбільше?  Який повчальний зміст цієї казки?

 

 

 

 

 

 

 

    

doc
Додано
30 жовтня 2020
Переглядів
1229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку