Контрольна робота «Світ дитинства»

Про матеріал

Повторити, систематизувати та закріпити вивчений матеріал; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою їх корекції; розвивати зв'язне писемне мовлення учнів, уміння виділяти головне, оцінювати прочитане та висловлювати й аргументувати свою думку; виховувати кращі моральні якості на основі загальнолюдських цінностей

Перегляд файлу

 

Дата___________ №_____________


Тема. Контрольна робота «Світ дитинства»

Очікувані результати: повторити, систематизувати та закріпити вивчений матеріал; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою їх корекції; розвивати зв’язне писемне мовлення учнів, уміння виділяти головне, оцінювати прочитане та висловлювати й аргументувати свою думку; виховувати кращі моральні якості на основі загальнолюдських цінностей.

Обладнання: тестові завдання.

Хід уроку

I. Оголошення теми й мети уроку

II. Мотивація навчальної діяльності школярів

— Контрольна робота — це прекрасна можливість перевірити свої знання, вміння та навички, здобуті на уроках і під час самостійної праці. Така робота вимагає мобілізації всіх сил, пам’яті та загального кругозору. Слід пам’ятати, що навіть погана оцінка — це результат, спонукання до більш серйозного ставлення до навчання. Отже, успіхів вам, шановні п’ятикласники!

III. Виконання контрольної роботи

1. Інструктаж до написання тестів

2. Виконання тестових завдань (виконуються завдання всіх рівнів)

1. Псевдонім письменника Марк Твен означає:

А)повний вперед;

 Б) мірка два;

 В) ліво руля;

 Г)рубай кінці.

2. Том Сойєр і його друзі жили в американському містечку:

А) Єрусалим;

Б) Рим;

В) Санкт-Петербург;

 Г) Константинополь.

3. Найяскравіша підприємницька авантюра Тома Сойєра — це: 

 А) блукання в печері;

Б) фарбування паркану;

 В)експеримент із кішкою на цвинтарі; 

 Г) виступ на суді.

4. На вокзалі Полліанну зустрів (-ла):

А) тітка Поллі; 

Б) містер Джон Пендлтон;

В) лікар Чілтон;

 Г) Ненсі.

5. Тітка Поллі взяла осиротілу племінницю Полліанну під опіку:

 А) з любові до сестри;

 Б) назло іншим родичам; 

В) з обов'язку;

 Г) з милосердя.

6. «Гра в радість» була вигадана татком Полліанни, коли дівчинка замість ляльки отримала:

А) лижі;

 Б) милиці;

 В) одяг черниці; 

Г) книжку.

7. Що зробила Полліанна для хлопчика Джиммі?

А) знайшла йому родину в особі Джона Пендлтона; 

Б) умовила тітку Поллі взяти його до них у сім'ю; 

 В) домоглася, щоб «Жіноча допомога» взяла його під свою опіку;

 Г)умовила тітку взяти його помічником садівника.

8. Батько Полліанни був:

 А) багатим підприємцем; 

Б) чиновником середнього рангу;

В) завзятим мандрівником;

 Г) бідним місіонером.

9. Елеонор Портер, написавши кілька невеличких творів….

 А) відразу прославилася;

Б) прочитала їх членам своєї родини;

В) не підписала їх своїм іменем;

Г) побоялася надіслати їх в редакції часописів.

10.   Що стало переконливим  «доказом» того, що Меф Поттер убив лікаря?

А) те, що  Поттера бачили на кладовищі;

 Б)  свідчення індіанця Джо;

В) лікар був убитий ножем Мефа Поттера;

Г) свідчення Тома Сойєра.

11. Що підштовхнуло Марка Твена до написання  художніх творів?

 А) любов до читання;

 Б) робота в друкарні;

В) подорож Америкою;

Г) спогади дитинства.

12. З якого твору  розпочалася письменницька карєра  Астрід Ліндгрен?

А) «Брати левове серце»;

 Б) «Пеппі Довгапанчоха»;

 В) «Малюк і Карлсон»;

 Г) «Міо, мій Міо».

ВІДПОВІДІ: 1 - Б; 2 – В; 3 – Б; 4 – Г; 5 – В; 6 – Б; 7 – А; 8 – Г; 9 – В; 10 – В; 11 – Б; 12 - Б

13. Встановіть відповідність між  автором та твором,  якій написав

Марк Твен

Пригоди Тома Сойєра

Елеонор Портер

Поліанна

Астрід Ліндгрен

Пеппі Довгапанчоха

 

14. Встановіть відповідність між літературознавчим терміном та його визначенням

1. Пейзаж                           А) опис зовнішності героя

2. Оповідання                    Б) середній за обсягом прозовий твір, в якому розповідається про життя

                                       декількох героїв

3. Портрет                          В) те, про що йдеться в художньому творі

4. Повість                           Г) невеликий за обсягом прозовий твір

5. Тема                               Д) опис природи в художньому творі.

ВІДПОВІДІ: 1 – Д; 2 – Г; 3 – А; 4 – Б; 5 - В

15. Встановіть послідовність подій твору «Пригоди Тома Сойєра»

Г) Том продає право пофарбувати паркан друзям

В) Том домовився з Геком піти вночі на кладовище

А) Том познайомився з Беккі Тетчер

Е) Том  і Гек ідуть на кладовище

Б) індіанець Джо вбиває лікаря Робінзона

Ж) Том і Гек розповідають правду на суді.

Д) Том і Беккі заблукали в печері

Є) Том знаходить вихід з печери

ВІДПОВІДІ:  1 – Г; 2 – В; 3 – А; 4 – Е; 5 – Б; 6 – Ж; 7 – Д; 8 - Є

16. Написати міні – твір на одну із тем (на вибір) (ТЕМУ ЗАПИСАТИ)

1. Том Сойєр і Полліанна: що їх зближує і різнить.

2.  Том Сойєр – благородний герой чи розбишака?

3. Пеппі Довгапанчоха – головна героїня повісті – казки  А. Ліндгрен «Пеппі Довгапанчоха»

 

IV. Домашнє завдання

V. Підбиття підсумків уроку

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ляшенко Юлія
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 березня 2018
Переглядів
59727
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку