Контрольна робота.Т.Г.Шевченко

Про матеріал
Перевірка рівня засвоєння отриманих умінь та навичок з теми, розвиток вмінь висловлювати власні думки, логічне мислення
Перегляд файлу

 Завдання тематичної контрольної   

                      роботи

           з української літератури

            (з теми «Т.Шевченко»)

  1 варіант

 Початковий та середній рівні

Визначити, з яких творів подана цитата

 

  1. ... Кінь басує — от-от річку,

От... от... перескочить.

А він руку простягає,

Мов світ увесь хоче Загарбати.

 

  2.  Кругом дуба русалоньки

 Мовчки дожидали;

 Взяли її, сердешную,

 Та й залоскотали.

 

 3. Не дуріте самі себе,

 Учітесь, читайте,

 І чужому научайтесь,

 Й свого не цурайтесь.

 

4.  А ти, батьку,

 Як сам здоров знаєш;

 Тебе люде поважають,

 Добрий голос маєш;

 

5.  Нащо ж мені краса моя,

 Коли нема долі?

 Тяжко мені сиротою

 На сім світі жити;

 

6. Будеш, батьку, панувати,

 Поки живуть люди,

 Поки сонце з неба сяє,

 Тебе не забудуть!

 

7. Зимою люде... боже мій!

 В хату не пустили.

 А весною, мов на диво,

 На мене дивились.

 

8. Руйнували, мордували,

 Церквами топили…

 А тим часом …

 Ножі освятили.

 

9. Розвалиться... і з-під неї

 Встане Україна .

 І розвіє тьму неволі,

 Світ правди засвітить,

 

10. Чурек і сакля – все твоє,

 Воно не прошене, не дане,

 

11. Борітеся – поборете,

 Вам бог помагає!

 За вас правда, за вас сила

 І воля святая!

 

12. Он глянь, у тім раї, що ти покидаєш,

Латану свитину з каліки знімають,

З шкурою знімають, бо нічим обуть

Княжат недорослих; (4б.)

 

  Достатній рівень

1. Охарактеризуйте творчість Т.Шевченка періоду «трьох літ».   

2.  Кому присвячено поему «Кавказ»? Визначте жанр твору.(4 б.)

    Високий  рівень

Ідейно-художній аналіз поезії «До Основ’яненка» (4б.)

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання тематичної контрольної   

                      роботи

           з української літератури

            (з теми «Т.Шевченко»)

  2 варіант

 Початковий та середній рівні

Визначити, з яких творів подана цитата

  1. В дворец попытаюсь

Ввесты тебе. Только, знаєш,

Мы, брат, просвищенны, —

Не поскупись полтинкою...»

 

  2. Вечеряють, а кругом їх

 Пекло червоніє.

 У полум'ї, повішані

 На кроквах, чорніють  Панські трупи.

 

 

 3. Реве та стогне Дніпр широкий,

 Сердитий вітер завива,

 Додолу верби гне високі,

 Горами хвилю підійма

 

4.  Розвалиться... і з-під неї

 Встане Україна .

 І розвіє тьму неволі,

 Світ правди засвітить,

 

5.  Обідрана, сиротою

 Понад Дніпром плаче;

 Тяжко-важко сиротині,

 А ніхто не бачить...

 

6. . Схаменіться! будьте люди,

 Бо лихо вам буде.

 Розкуються незабаром

 Заковані люде,

 

7. Нащо мене бог поставив

 Цвітом на сім світі?

 Щоб людей я веселила,

 Тих самих, що вбили Мене й матір?..

 

8. За горами гори, хмарою повиті,

 Засіяні горем, кровію политі.

 

9. . Отаке-то було лихо

 По всій Україні!

 Гірше пекла… А за віщо,

 За що люде гинуть?

 

10. . Недавно, недавно у нас в Україні

 Старий … отак щебетав;

 Замовк неборака, сиротами кинув

 І гори, і море, де перше витав,

 

11. Свої люде — як чужії,

 Ні з ким говорити;

 Нема кому розпитати,

 Чого плачуть очі;

 

12. Бо хто матір забуває,

 Того бог карає,

 Того діти цураються,

 В хату не пускають. (4б.)

    Достатній рівень

1. Охарактеризуйте ранній період творчості Т.Шевченка.

2. Визначте жанр твору «Причинна». Дайте визначення. (4б.)

    Високий  рівень

Ідейно-художній аналіз поезії «І мертвим, і живим…»(4б.)

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання тематичної контрольної   

                      роботи

           з української літератури

            (з теми «Т.Шевченко»)

  3 варіант

 Початковий та середній рівні

Визначити, з яких творів подана цитата

 

  1. . Защебетав соловейко –

 Пішла луна гаєм;

 

  2.  Будеш, батьку, панувати,

 Поки живуть люди,

 Поки сонце з неба сяє,

 Тебе не забудуть!

 

 3. Наша дума, наша пісня

 Не вмре, не загине...

 От де, люде, наша слава,

 Слава України!

 

 

4.  Ідіть, сини, погуляйте,

 Пошукайте долі.

 Сини мої невеликі,

 Нерозумні діти,

 

5. Мій друже єдиний,

 Проспав єси степи, ліси

 І всю Україну.

 Спи ж, повитий жидовою

 

6. Борітеся – поборете,

 Вам бог помагає!

 За вас правда, за вас сила

 І воля святая!

 

7. Посадили над козаком

 Явір та ялину,

 А в головах у дівчини

 Червону калину.

 

8. . Горе мені з вами!

 Поцілуйте мене, діти,

 Бо не я вбиваю,

 А присяга”

 

9. Дивлюся: так буцім сова

Летить лугами, берегами, та нетрями,

Та глибокими ярами,

Та широкими степами,

Та байраками.

 

10. . і не буде

 Кому помагати.

 Одцурається брат брата

 І дитини мати.

 

11. З ножем в руках, на пожарах

 І днює й ночує.

 Не милує, не минає

 Нігде ні одного:

 

12. Аж слухаю —

Загули кайдани

Під землею... Подивлюся...

О люде поганий! (4б.)

    Достатній рівень

1. Дайте визначення балади. Наведіть приклади.

2. Розкрийте історичну основу поеми «Гайдамаки». (4б.)

    Високий  рівень

Ідейно-художній аналіз поезії «Кавказ» (4б.)

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання тематичної контрольної   

                      роботи

           з української літератури

            (з теми «Т.Шевченко»)

  4 варіант

 Початковий та середній рівні        

Визначити, з яких творів подана цитата

  1. Реве та стогне Дніпр широкий,

 Сердитий вітер завива,

 Додолу верби гне високі,

 Горами хвилю підійма.

  2. Розкуйтеся, братайтеся!
У чужому краю
Не шукайте, не питайте
Того, що немає

 3. Нема на світі України,
Немає другого Дніпра;
А ви претеся на чужину
Шукати доброго добра,

4. В своїй хаті своя й правда,
І сила, і воля.

5.  Не смійтеся, чужі люде!
Церков-домовина
Розвалиться... і з-під неї
Встане Україна

6.Свої люде — як чужії,

 Ні з ким говорити;

 Нема кому розпитати,

 Чого плачуть очі;

7. Недавно, недавно у нас в Україні

 Старий … отак щебетав;

 Замовк неборака, сиротами кинув

 І гори, і море, де перше витав,

8. У всякого своя доля

 І свій шлях широкий:

Той мурує, той руйнує,

Той неситим оком

9. Наша дума, наша пісня

 Не вмре, не загине...

 От де, люде, наша слава,

 Слава України!

10. Не за Україну,

 А за її ката довелось пролить

11. Зимою люде... боже мій!

 В хату не пустили.

 А весною, мов на диво,

 На мене дивились.

12. Не дуріте самі себе,

 Учітесь, читайте,

 І чужому научайтесь,

 Й свого не цурайтесь. (4б.)

 

 

 

Достатній рівень

1. Кому присвячено поему «Кавказ»? Визначте жанр твору.

3. Визначте жанр твору «Причинна». Дайте визначення. (4б.)

 

Високий  рівень

 

Ідейно-художній аналіз поезії «На вічну пам'ять Котляревському» (4б.)

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді

1 варіант

1. «Сон»

2. «Причинна»

3. «І мертвим, і живим…»

4. «До Основ’яненка»

5. «Думка»

6. «На вічну пам'ять Котляревському»

7. «Лілея»

8. «Гайдамаки»

9. «Стоїть в селі Суботові…»

10. «Кавказ»

11. «Кавказ»

12. «Сон»

 

Відповіді

2 варіант

1. «Сон»

2. «Гайдамаки»

3. «Причинна»

4. «Стоїть в селі Суботові…»

5. «До Основ’яненка»

6. «І мертвим, і живим…»

7. «Лілея»

8. «Кавказ»

9. «Гайдамаки»

10. «На вічну пам'ять Котляревському»

11. «Думка»

12. «І мертвим, і живим…»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді

3 варіант

1. «Причинна»

2. «На вічну пам'ять Котляревському»

3. «До Основ’яненка»

4. «Гайдамаки»

5. «Чигрине, Чигрине…»

6. «Кавказ»

7. «Причинна»

8. «Гайдамаки»

9. «Сон»

10. «І мертвим, і живим…»

 11. «Гайдамаки»

12. «Сон»

 

 

Відповіді

4 варіант

1. «Причинна»

2. «І мертвим, і живим…»

3. «І мертвим, і живим…»

4. «І мертвим, і живим…»

5. «Стоїть в селі Суботові…»

6. «Думка»

7. «На вічну пам'ять Котляревському»

8. «Сон»

9. «До Основ’яненка»

10. «Кавказ»

 11. «Лілея»

12. «І мертвим, і живим…»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
27 листопада 2021
Переглядів
513
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку