Контрольна робота (тести) за темою "Прислівник" для 7 класу

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота за темою "Прислівник" для 7 класу, яка складається з чотирьох варіантів з різними рівнями складності
Перегляд файлу

ПРИСЛІВНИК

Прізвище _____________________________________________________________________

Варіант ІІІ

1) Укажіть рядок, в якому лише прислівники:

А) Удвох, вночі, два, довго;

Б) влітку, наспіх, вбік, бік;

В) босоніж, насилу, давно, тричі.

2) Прислівником є виділене слово в реченні:

А) Обід був розкішний, як годилося б весільному.

Б) Він сказав, що до нього під вечір мають прийти.

В) Софійка тихенько відчинила двері й пішла додому.

3) Прислівники способу дії вжито в словосполученнях рядка:

А) кинути вниз, виходити звідти;

Б) зробити наперекір, сказати навмисне;

В) іти пішки, вивчити напам’ять.

4) Прислівник, який означає час дії:

А) вголос;

Б) праворуч;

В) напередодні;

5) Прислівник, який означає мету дії:

А) навмисне;

Б) влітку;

В) вороже.

6) Прислівник, який у вищому ступені має суфікс -ш-:

А) ясно;

Б) сильно;

В) швидко.

7) Способом складання основ утворено обидва прислівника в рядку:

А) ушосте, обіруч;

Б) мимоволі, ліворуч;

В) відтепер, стрімголов.

8) Вставте замість крапок Н або НН:

Свяще..о, відмі..о, тем..о, гума..о.

9) Перепишіть, розкрийте дужки:

А) Надворі ще (не) холодно.

Б) Відійшли ми зовсім (не) далеко.

В) (Не) веселі, а дуже сумні очі дивились на мене.

10) Складіть два речення: перше з прислівником напам’ять, друге – з однозвучним прийменником та іменником на пам’ять.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11) Замініть фразеологізми близькими за значенням прислівниками з довідки. Вкажіть на їх розряд за значенням. До прислівників доберіть антоніми.

А) Одна нога тут, а друга там _____________________________________________________

Б) До останньої нитки ___________________________________________________________

В) Голкою ніде ткнути ___________________________________________________________

Довідка: раптово, швидко, дуже тісно, тихо, особисто, близько, поступово, відразу, дуже добре, монотонно, наскрізь.

12) З поданими словами складіть словосполучення, дібравши прислівники з довідки. Визначте головне й залежне слова. Визначте розряд прислівників за значенням.

А) Читання ____________________________________________________________________

Б) Виконаний __________________________________________________________________

В) Зібравшись _________________________________________________________________

Г) Танець _____________________________________________________________________

Довідка: дуже, нашвидку, повільно, по-кошачому, навприсядки, надворі, здивовано, сьогодні.

13) Які завдання викликали труднощі? Чому? ____________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

14) З якими завданнями впоралися легко? ________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРИСЛІВНИК

Прізвище _____________________________________________________________________

Варіант ІV

1) У якому рядку всі слова – прислівники?

А) Повільно, вільний, по-друге, щодня;

Б) ліворуч, тепло, десь, щось;

В) довго, пізненько, легше, здуру.

2) Прислівником є виділене слово в реченні

А) Тишу прострочувало рясне капотіння з даху.

Б) А під вечір – серед жовтня! – такий сніг пішов!

В) Як гарно йти рідним містечком!

3) Прислівник, який означає місце дії:

А) красиво;

Б) внизу;

В) зопалу.

4) Прислівник, який означає спосіб дії:

А) вночі;

Б) глибоко;

В) схвильовано;

5) Прислівник способу дії вжито в словосполученнях рядка

А) іти навшпиньки, їхати верхи;

Б) спати вдень, садити влітку;

В) сказати спросоння, зробити спересердя.

6) Прислівник, який у вищому ступені має суфікс -іш-:

А) легко;

Б) тепло;

В) глибоко.

7) Способом складання основ утворено обидва прислівники в рядку

А) вранці, нашвидкуруч;

Б) праворуч, босоніж;

В) мимоїздом, начисто.

8) Вставте замість крапок Н або НН:

Актив..о, стара..о, тума..о, сум..о.

9) Перепишіть, розкрийте дужки:

А) (Не) порушно стоять дерева, загорнені в сутінь.

Б) (Не) далеко, а зовсім поряд щось забулькотіло.

В) (На) решті почалося літо.

10) Складіть два речення: перше з прислівником назустріч, друге – з однозвучним прийменником та іменником на зустріч.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11) Замініть фразеологізми близькими за значенням прислівниками з довідки. Вкажіть на їх розряд за значенням. До прислівників доберіть антоніми.

А) Знати як облупленого _________________________________________________________

Б) На власні очі ________________________________________________________________

В) 3 першого слова _____________________________________________________________

Довідка: раптово, швидко, дуже тісно, тихо, особисто, близько, поступово, відразу, дуже добре, монотонно, наскрізь.

12) З поданими словами складіть словосполучення, дібравши прислівники з довідки. Визначте головне й залежне слова. Визначте розряд прислівників за значенням.

А) Читання ____________________________________________________________________

Б) Виконаний __________________________________________________________________

В) Зібравшись _________________________________________________________________

Г) Танець _____________________________________________________________________

Довідка: дуже, нашвидку, повільно, по-кошачому, навприсядки, надворі, здивовано, сьогодні.

13) Які завдання викликали труднощі? Чому? ____________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

14) З якими завданнями впоралися легко? ________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРИСЛІВНИК

Прізвище _____________________________________________________________________

Варіант І

1) Укажіть рядок, в якому лише прислівники:

А) Удвох, вночі, два, довго;

Б) влітку, наспіх, вбік, бік;

В) босоніж, насилу, давно, тричі;

Г) кажучи, стою, казна-хто, отже.

2) Прислівником є виділене слово в реченні:

А) З неба хлюпнула остання порція зливи.

Б) Обід був розкішний, як годилося б весільному.

В) Він сказав, що до нього під вечір мають прийти.

Г) Софійка тихенько відчинила двері й пішла додому.

3) Прислівники способу дії вжито в словосполученнях рядка:

А) кинути вниз, виходити звідти;

Б)зробити наперекір, сказати навмисне;

В) іти пішки, вивчити напам’ять;

Г) забирати ввечері, заснути вранці.

4) Прислівник, який означає час дії:

А) вголос;

Б) праворуч;

В) напередодні;

Г) наперекір.

5) Прислівник, який означає мету дії:

А) навмисне;

Б) влітку;

В) вороже;

Г) вліво.

6) Прислівник, який у вищому ступені має суфікс -ш-:

А) ясно;

Б) сильно;

В) швидко;

Г) весело.

7) Проступінювати прислівники високо, низько

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8) Способом складання основ утворено обидва прислівника в рядку:

А) ушосте, обіруч;

Б) мимоволі, ліворуч;

В) відтепер, стрімголов;

Г) щоденно, насамперед.

9) Визначити спосіб творення прислівників, показати це графічно.

А) Напоготові __________________________________________________________________

Б) по-новому __________________________________________________________________

В) праворуч ___________________________________________________________________

Г) вголос ______________________________________________________________________

10) Вставте замість крапок Н або НН:

Свяще..о, відмі..о, тем..о, гума..о, здивова..о, со..о, стара..о, розкіш..о.

11) Перепишіть, розкрийте дужки:

А) Надворі ще (не) холодно.

Б) Відійшли ми зовсім (не) далеко.

В) (Не) веселі, а дуже сумні очі дивились на мене.

Г) Робота виконана (не) вчасно, а з великим запізненням.

12) Складіть два речення: перше з прислівником напам’ять, друге – з однозвучним прийменником та іменником на пам’ять.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

13) Замініть фразеологізми близькими за значенням прислівниками з довідки. Вкажіть на їх розряд за значенням. До прислівників доберіть антоніми.

А) Одна нога тут, а друга там _____________________________________________________

Б) До останньої нитки ___________________________________________________________

В) Голкою ніде ткнути ___________________________________________________________

Г) Бурмотіти під носа ___________________________________________________________

Ґ) На одній ноті ________________________________________________________________

Довідка: раптово, швидко, дуже тісно, тихо, особисто, близько, поступово, відразу, дуже добре, монотонно, наскрізь.

14) З поданими словами складіть словосполучення, дібравши прислівники з довідки. Визначте головне й залежне слова. Визначте розряд прислівників за значенням.

А) Читання ____________________________________________________________________

Б) Виконаний __________________________________________________________________

В) Зібравшись _________________________________________________________________

Г) Танець _____________________________________________________________________

Довідка: дуже, нашвидку, повільно, по-кошачому, навприсядки, надворі, здивовано, сьогодні.

15) Підкресліть прислівник у кожній групі слів, який є зайвим. Обґрунтуйте свій вибір.

А) Неуважно, спокійно, чудно, уночі, пронизано _____________________________________

Б) Щойно, навесні, день у день, тричі, надворі _______________________________________

В) Угору, нашвидку, далеко, ліворуч, униз __________________________________________

Г) Спросоння, згарячу, по-дружньому, спересердя, знічев’я ___________________________

16) Які завдання викликали труднощі? Чому? ____________________________________

______________________________________________________________________________

17) З якими завданнями впоралися легко? _______________________________________

______________________________________________________________________________

 

 

ПРИСЛІВНИК

Прізвище ___________________________________________________________

Варіант ІІ

1) У якому рядку всі слова – прислівники?

А) Повільно, вільний, по-друге, щодня;

Б) ліворуч, тепло, десь, щось;

В) довго, пізненько, легше, здуру;

Г) по-вашому, охати, вгору, навшпиньках.

2) Прислівником є виділене слово в реченні

А) Тишу прострочувало рясне капотіння з даху.

Б) А під вечір – серед жовтня! – такий сніг пішов!

В) Як гарно йти рідним містечком!

Г) Зате ранок був гідний пробудження!

3) Прислівник, який означає місце дії:

А) красиво;

Б) внизу;

В) зопалу;

Г) нерухомо.

4) Прислівник, який означає спосіб дії:

А) вночі;

Б)глибоко;

В) схвильовано;

Г) всюди.

5) Прислівник способу дії вжито в словосполученнях рядка

А) іти навшпиньки, їхати верхи;

Б) спати вдень, садити влітку;

В) сказати спросоння, зробити спересердя;

Г) світити вгорі, сховати внизу.

6) Прислівник, який у вищому ступені має суфікс -іш-:

А) легко;

Б) тепло;

В) глибоко;

Г) рідко

7) Проступінювати прислівники широко, вузько

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8) Способом складання основ утворено обидва прислівники в рядку

А) вранці, нашвидкуруч;

Б) праворуч, босоніж;

В) мимоїздом, начисто;

Г) щовівторка, привселюдно.

9) Визначити спосіб творення прислівників, показати це графічно.

А) Пошепки ___________________________________________________________________

Б) дбайливо ___________________________________________________________________

В) по-українськи _______________________________________________________________

Г) чистісінько __________________________________________________________________

10) Вставте замість крапок Н або НН:

Актив..о, стара..о, тума..о, сум..о, несказа..о, примуше..о, страше..о, дореч..о.

11) Перепишіть, розкрийте дужки:

А) (Не) порушно стоять дерева, загорнені в сутінь.

Б) (Не) далеко, а зовсім поряд щось забулькотіло.

В) (На) решті почалося літо.

Г) Жайворонок підлетів (не) високо й повиснув, мов на ниточці.

12) Складіть два речення: перше з прислівником назустріч, друге – з однозвучним прийменником та іменником на зустріч.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

13) Замініть фразеологізми близькими за значенням прислівниками з довідки. Вкажіть на їх розряд за значенням. До прислівників доберіть антоніми.

1) Знати як облупленого _________________________________________________________

2) На власні очі _________________________________________________________________

3) 3 першого слова ______________________________________________________________

4) Слово по слову _______________________________________________________________

5) Як сніг на голову _____________________________________________________________

Довідка: раптово, швидко, дуже тісно, тихо, особисто, близько, поступово, відразу, дуже добре, монотонно, наскрізь.

14) З поданими словами складіть словосполучення, дібравши прислівники з довідки. Визначте головне й залежне слова. Визначте розряд прислівників за значенням.

А) Читання ____________________________________________________________________

Б) Виконаний __________________________________________________________________

В) Зібравшись _________________________________________________________________

Г) Танець _____________________________________________________________________

Довідка: дуже, нашвидку, повільно, по-кошачому, навприсядки, надворі, здивовано, сьогодні.

15) Підкресліть прислівник у кожній групі слів, який є зайвим. Обґрунтуйте свій вибір.

А) Неуважно, спокійно, чудно, уночі, пронизано _____________________________________

Б) Щойно, навесні, день у день, тричі, надворі _______________________________________

В) Угору, нашвидку, далеко, ліворуч, униз __________________________________________

Г) Спросоння, згарячу, по-дружньому, спересердя, знічев’я ___________________________

16) Які завдання викликали труднощі? Чому? ____________________________________

______________________________________________________________________________

17) З якими завданнями впоралися легко? ________________________________________

______________________________________________________________________________

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
9374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку