Контрольна робота (тестові завдання) для 8 класу № 3 "Література Середньовіччя"

Про матеріал
Контрольна робота № 3 (тестові завдання) для 8 класу "Література Середньовіччя". Два варіанти різнорівневих тестових завдань для учителя (з правильними відповідями) та для учнів. 1 рівень - запитання і кілька варіантів відповіді, з яких правильна тільки одна; 2 рівень - запитання і кілька варіантів відповіді, серед яких 2 правильних; 3 рівень - 2 завдання: на відповідність і стисла відповідь на запитання; 4 рівень - твір-мініатюра на запропоновану тему. Кожен рівень - 3 бали.
Перегляд файлу

 

ТЕМА УРОКУ:  Контрольна робота за творчістю письменників

                            Середньовіччя.

МЕТА УРОКУ: Проконтролювати обсяг знань, здобутих учнями при вивченні даної теми; виявити помилки у розумінні чи трактуванні теми; розвивати зв’язне мовлення та вміння правильно висловлювати свої думки.

ТИП УРОКУ: Розвиток звязного мовлення.

ХІД УРОКУ.

І. Повідомлення теми та мети уроку. Ознайомлення учнів із завданням, яке

 стоїть  перед ними, з умовами написання роботи та вимогами до неї.

ІІ. Завдання для написання контрольної роботи:

Тестові завдання  Варіант І

Рівень І (1 правильна відповідь по 1 балу)

  1. Укажіть період, який охоплює доба Середньовіччя:

А. І—V ст. до н.е.; Б. І—V ст. н.е.; В. V—ХV ст.. н.е.; Г. ХVІІ—ХVІІІ ст. н.е.

  1. Укажіть особливість китайської поезії:

А. Заклик до насолоди життям; Б. Уміння описати природу кількома штрихами; В. Оспівування жіночої краси; Г. Використання у тексті плачів.

  1. Укажіть, яка мова була літературною у персько-таджицьких поетів:

 А. Перська; Б.Таджицька; В. Арабська; Г.Фарсі.

Рівень ІІ (2 правильні відповіді по 0,5 бала за кожну)

  1. Визначте, що характеризує Роланда:

А. Відданість сюзерену; Б.Гуманне ставлення до сарацинів; В. Самовпевненість, нерозсудливість; Г. Боягузтво; Д. Теплі родинні стосунки.

  1.  Галузі знань, у яких прославився Омар Хайям:

А. Музика; Б. фізика; В. математика; Г. астрономія, Д. медицина.

  1. Для персько-таджицької лірики характерне:

А. Глибокий філософський зміст; Б. Захоплення красою військового подвигу; В. Уславлення потойбічного життя; Г.Афористичність рядків поезій; Д. Оспівування кохання.

Рівень ІІІ (3 бали)

  1.  Установіть відповідність між автором та цитатою:

 


  1. Лі Бо —Д;
  2. Ду Фу —Б;
  3.  Омар Хайям—А;
  4.  Данте—Г.

 

А. «Всі таємниці пильно зберігай, щоб не дізнався нелюд і шахрай…»;

Б. Чоловіки б із піснею орали, жінки б наткали з шовку полотна;

В. В розумного хоробрість не шалена. Розсудок важить більше, ніж завзяття..;

Г. Він блідне, никне, множачи зітхання, спокутуючи гріх свій самохіть…;

Д. Дивлюсь крізь фіранку на місяць осінній…

 


 

 

8. Дати відповідь на запитання:

Що таке сонет і які його ознаки?

Рівень ІV (3 бали) Написати твір-роздум:

  1. Яким є філософський сенс рубаї Омара Хайяма?

Варіант ІІ

Рівень І (1 правильна відповідь по 1 балу)

  1. Укажіть, який з естетичних принципів характерний для середньовічного світогляду:

А. Людина—вінець природи; Б. Земне життя коротке, а загробне—вічне;  В. Любити треба не лише Бога, я й людину; Г. Людство несе відповідальність за життя кожної людини.

  1. Укажіть, який з перелічених жанрів характерний для персько-таджицької лірики:

А. Касида; Б. Сирвента; В. Канцона; Г. Ода. 

  1. Укажіть основний мотив «Пісні про хліб і шовк» Ду Фу:

А. Заклик до війни з загарбником; Б. Поетизація природи; В. Випробування дружби; Г.Засудження війни і поетизація мирної праці.

Рівень ІІ (2 правильні відповіді по 0,5 бала за кожну)

  1.  Для китайської поезії епохи Тан характерні:

А. Оптимізм; Б. Простота; В. Песимізм; Г. Досконалість форми; Д. Змалювання війни.

  1. Рубаї—це: А. Чотиривірш філософського змісту; Б. Чотиривірш з римуванням ААБА; В. Чотиривірш з римуванням ААББ; Г.Чотиривірш патріотичного спрямування; Д. Чотиривірш про кохання.
  2. Визначте, що характеризує Карла Великого:

А. Нерозважливість; Б. Агресивність; В. Відданість Батьківщині; Г. Справедливість; Д. Кохання.

Рівень ІІІ (3 бали)

  1.  Установіть відповідність між цитатою і назвою:

 


1.Лі Бо — Б;

2.Ду Фу — В;

3. Омар Хайям — Г;

     4. Данте — А.

 

А. Коли ж іще й всміхається вона, марніє розум і мовчать уста;

Б. Вітерець навколишній навіть на хвильку не вщухне…;

В. У місті весна зеленіє співочо-строкато;

Г. Всі таємниці пильно зберігай, щоб не дізнався нелюд і шахрай…;

Д. Війська величні, всі полки чудові. Не відділяють їх доли і гори…


8. Дати відповідь на запитання:

Схарактеризуйте особливості жанру рубаї.

Рівень ІV (3 бали) Написати твір-роздум:

9.Доведіть, що Роланд є ідеальним образом героїчного епосу.

ІІІ. Домашнє завдання. Повторити вивчений за семестр матеріал.

 

 

 

Контрольна робота за творчістю письменників Середньовіччя

Тестові завдання

Варіант І

 

Рівень І (1 правильна відповідь по 1 балу)

  1. Укажіть період, який охоплює доба Середньовіччя:

А. І—V ст. до н.е.; Б. І—V ст. н.е.; В. V—ХV ст.. н.е.; Г. ХVІІ—ХVІІІ ст. н.е.

  1. Укажіть особливість китайської поезії:

А. Заклик до насолоди життям; Б. Уміння описати природу кількома штрихами; В. Оспівування жіночої краси; Г. Використання у тексті плачів.

  1. Укажіть, яка мова була літературною у персько-таджицьких поетів:

 А. Перська; Б.Таджицька; В. Арабська; Г.Фарсі.

Рівень ІІ (2 правильні відповіді по 0,5 бала за кожну)

  1. Визначте, що характеризує Роланда:

А. Відданість сюзерену; Б.Гуманне ставлення до сарацинів; В. Самовпевненість, нерозсудливість; Г. Боягузтво; Д. Теплі родинні стосунки.

  1.  Галузі знань, у яких прославився Омар Хайям:

А. Музика; Б. фізика; В. математика; Г. астрономія, Д. медицина.

  1. Для персько-таджицької лірики характерне:

А. Глибокий філософський зміст; Б. Захоплення красою військового подвигу; В. Уславлення потойбічного життя; Г.Афористичність рядків поезій; Д. Оспівування кохання.

Рівень ІІІ (3 бали)

  1.  Установіть відповідність між автором та цитатою:

 


  1. Лі Бо —;
  2. Ду Фу —;
  3.  Омар Хайям—;
  4.  Данте—.

 

А. «Всі таємниці пильно зберігай, щоб не дізнався нелюд і шахрай…»;

Б. Чоловіки б із піснею орали, жінки б наткали з шовку полотна;

В. В розумного хоробрість не шалена. Розсудок важить більше, ніж завзяття..;

Г. Він блідне, никне, множачи зітхання, спокутуючи гріх свій самохіть…;

Д. Дивлюсь крізь фіранку на місяць осінній…

 


 

 

8. Дати відповідь на запитання:

Що таке сонет і які його ознаки?

Рівень ІV (3 бали) Написати твір-роздум:

9.Яким є філософський сенс рубаї Омара Хайяма?

 

 

Контрольна робота за творчістю письменників Середньовіччя

Тестові завдання

Варіант ІІ

 

Рівень І (1 правильна відповідь по 1 балу)

  1. Укажіть, який з естетичних принципів характерний для середньовічного світогляду:

А. Людина—вінець природи; Б. Земне життя коротке, а загробне—вічне;  В. Любити треба не лише Бога, я й людину; Г. Людство несе відповідальність за життя кожної людини.

  1. Укажіть, який з перелічених жанрів характерний для персько-таджицької лірики:

А. Касида; Б. Сирвента; В. Канцона; Г. Ода. 

  1. Укажіть основний мотив «Пісні про хліб і шовк» Ду Фу:

А. Заклик до війни з загарбником; Б. Поетизація природи; В. Випробування дружби; Г.Засудження війни і поетизація мирної праці.

Рівень ІІ (2 правильні відповіді по 0,5 бала за кожну)

  1.  Для китайської поезії епохи Тан характерні:

А. Оптимізм; Б. Простота; В. Песимізм; Г. Досконалість форми; Д. Змалювання війни.

  1. Рубаї—це:

 А. Чотиривірш філософського змісту; Б. Чотиривірш з римуванням ААБА; В. Чотиривірш з римуванням ААББ; Г.Чотиривірш патріотичного спрямування; Д. Чотиривірш про кохання.

  1. Визначте, що характеризує Карла Великого:

А. Нерозважливість; Б. Агресивність; В. Відданість Батьківщині; Г. Справедливість; Д. Кохання.

Рівень ІІІ (3 бали)

  1.  Установіть відповідність між цитатою і назвою:

 


1.Лі Бо — ;

2.Ду Фу — ;

3. Омар Хайям — ;

     4. Данте — .

 

А. Коли ж іще й всміхається вона, марніє розум і мовчать уста;

Б. Вітерець навколишній навіть на хвильку не вщухне…;

В. У місті весна зеленіє співочо-строкато;

Г. Всі таємниці пильно зберігай, щоб не дізнався нелюд і шахрай…;

Д. Війська величні, всі полки чудові. Не відділяють їх доли і гори…


 

8. Дати відповідь на запитання:

Схарактеризуйте особливості жанру рубаї.

Рівень ІV (3 бали) Написати твір-роздум:

9.Доведіть, що Роланд є ідеальним образом героїчного епосу.

 

doc
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
8346
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку