Державний професійно-технічний навчальний заклад
«Козятинське міжрегіональне вище професійне училище
залізничного транспорту»
Контрольна робота
з української літератури
Тестові завдання до теми: «Життя і творчість
Б.-І. Антонича,
О. Турянського,
Є. Маланюка,
І. Багряного»
Розробила викладач української мови і літератури: Панчук А.Ф.
Контрольна робота
Тестові завдання до теми: «Життя і творчість Б.-І. Антонича,
О. Турянського, Є. Маланюка, І. Багряного»
1. Б.-І. Антонич народився
А Гуцульщина
Б Лемківщина
В Покуття
Г Волинь
2. Перша збірка Б.-І. Антонича
А «Три перстені»
Б «Книга Лева»
В «Привітання життя»
Г «Зелена Євангелія»
3. Рядки: «Антонич був хрущем і жив колись на вишнях, на ви-
шнях тих, що їх оспівував Шевченко» з поезії
А «Автобіографія»
Б «Вишні»
В «Автопортрет»
Г «Село»
4.Повість О. Турянського «Поза межами болю» розповідає про події:
А голодомору 1932-33 років;
Б революції 1917 року;
В Другої світової війни
Г Першої світової війни;
5.Як визначив жанр свого твору О. Турянський?
А Повість-поема;
Б повість-балада;
В повість-притча;
Г повість-епопея
6. Щоб вижили інші… Хто повинен був померти?
А Помре найслабший;
Б найпідліший;
В найскупіший;
Г найстаріший
7. Що засуджує письменник у своєму творі?
А потворні явища життя, жорстокість війн і кровопролить;
Б жах ситуації, в яку потрапили герої твору;
В жадібність;
Г вчинки своїх героїв
8. Скільком людям пощастило врятуватися?
А шістьом;
Б восьми;
В одному;
Г семи
9. До «Празької школи» НЕ належав
А Юрій Дараган
Б Іван Драч
В Євген Маланюк
Г Юрій Клен
10. як називав сам себе Є. Маланюк?
А Великим комбінатором;
Б великим сонцепоклонником;
В хрущем, що жив на вишні;
Г імператором залізних строф!
11. Головна тема роману «Тигролови» І. Багряного — зображення
А красивого почуття кохання Григорія до Наталки
Б радянських політв’язнів 50‑х років ХХ ст.
В протистояння людини-особистості тоталітарній системі
Г складного життя людини на тлі краси Уссурійського краю
12.Ідею перемоги добра над злом, усеперемагаючого оптимізму
І. Багряний розкриває в образі
А тигроловів
Б першого експресу
В Григорія Многогрішного
Г Дениса Сірка
Контрольна робота (правильні відповіді)
Тестові завдання до теми: «Життя і творчість Б.-І. Антонича,
О. Турянського, Є. Маланюка, І. Багряного»
1. Б.-І. Антонич народився
А Гуцульщина
Б Лемківщина
В Покуття
Г Волинь
2. Перша збірка Б.-І. Антонича
А «Три перстені»
Б «Книга Лева»
В «Привітання життя»
Г «Зелена Євангелія»
3. Рядки: «Антонич був хрущем і жив колись на вишнях, на ви-
шнях тих, що їх оспівував Шевченко» з поезії
А «Автобіографія»
Б «Вишні»
В «Автопортрет»
Г «Село»
4.Повість О. Турянського «Поза межами болю» розповідає про події:
А голодомору 1932-33 років;
Б революції 1917 року;
В Другої світової війни
Г Першої світової війни;
5.Як визначив жанр свого твору О. Турянський?
А Повість-поема;
Б повість-балада;
В повість-притча;
Г повість-епопея
6. Щоб вижили інші… Хто повинен був померти?
А Помре найслабший;
Б найпідліший;
В найскупіший;
Г найстаріший
7. Що засуджує письменник у своєму творі?
А потворні явища життя, жорстокість війн і кровопролить;
Б жах ситуації, в яку потрапили герої твору;
В жадібність;
Г вчинки своїх героїв
8. Скільком людям пощастило врятуватися?
А шістьом;
Б восьми;
В одному;
Г семи
9. До «Празької школи» НЕ належав
А Юрій Дараган
Б Іван Драч
В Євген Маланюк
Г Юрій Клен
10. як називав сам себе Є. Маланюк?
А Великим комбінатором;
Б великим сонцепоклонником;
В хрущем, що жив на вишні;
Г імператором залізних строф!
11. Головна тема роману «Тигролови» І. Багряного — зображення
А красивого почуття кохання Григорія до Наталки
Б радянських політв’язнів 50‑х років ХХ ст.
В протистояння людини-особистості тоталітарній системі
Г складного життя людини на тлі краси Уссурійського краю
12.Ідею перемоги добра над злом, усеперемагаючого оптимізму
І. Багряний розкриває в образі
А тигроловів
Б першого експресу
В Григорія Многогрішного
Г Дениса Сірка