Контрольна робота. Тестові завдання до теми: «Життя і творчість Б.-І. Антонича, О. Турянського, Є. Маланюка, І. Багряного»

Про матеріал
Тести мають по чотири варіанти відповідей. Розроблені для проведення контрольного уроку з даної теми.
Перегляд файлу

Державний професійно-технічний навчальний заклад

«Козятинське міжрегіональне вище професійне училище

залізничного транспорту»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

з української літератури

Тестові завдання до теми: «Життя і творчість

Б.-І. Антонича,

О. Турянського,

Є. Маланюка,

І. Багряного»

 

 

Розробила викладач української мови і літератури: Панчук А.Ф.

 

 

 

 

Контрольна робота

Тестові завдання до теми: «Життя і творчість Б.-І. Антонича,

О. Турянського, Є. Маланюка, І. Багряного»

 

1. Б.-І. Антонич народився

 

А Гуцульщина

Б Лемківщина

В Покуття

Г Волинь

 

2. Перша збірка Б.-І. Антонича

 

А «Три перстені»

Б «Книга Лева»

В «Привітання життя»

Г «Зелена Євангелія»

 

3. Рядки: «Антонич був хрущем і жив колись на вишнях, на ви-

шнях тих, що їх оспівував Шевченко» з поезії

 

А «Автобіографія»

Б «Вишні»

В «Автопортрет»

Г «Село»

 

4.Повість О. Турянського «Поза межами болю» розповідає про події:

 

А голодомору 1932-33 років;

Б революції 1917 року;

В Другої світової війни

Г Першої світової війни;

 

5.Як визначив жанр свого твору О. Турянський?

 

А Повість-поема;

Б повість-балада;

В повість-притча;

Г повість-епопея

 

6. Щоб вижили інші… Хто повинен був померти?

 

А Помре найслабший;

Б найпідліший;

В найскупіший;

Г найстаріший

 

7. Що засуджує письменник у своєму творі?

 

А  потворні явища життя, жорстокість війн і кровопролить;

Б жах ситуації, в яку потрапили герої твору;

В жадібність;

Г вчинки своїх героїв

8. Скільком людям пощастило врятуватися?

 

А шістьом;

Б восьми;

В  одному;

Г семи

 

9. До «Празької школи» НЕ належав

 

А Юрій Дараган

Б Іван Драч

В Євген Маланюк

Г Юрій Клен

 

10. як називав сам себе Є. Маланюк?

 

А Великим комбінатором;

Б великим сонцепоклонником;

В хрущем, що жив на вишні;

Г імператором залізних строф!

 

11. Головна тема роману «Тигролови» І. Багряного — зображення

 

А красивого почуття кохання Григорія до Наталки

Б радянських політв’язнів 50х років ХХ ст.

В протистояння людини-особистості тоталітарній системі

Г складного життя людини на тлі краси Уссурійського краю

 

12.Ідею перемоги добра над злом, усеперемагаючого оптимізму

 

І. Багряний розкриває в образі

А тигроловів

Б першого експресу

В Григорія Многогрішного

Г Дениса Сірка

 

 

 

Контрольна робота (правильні відповіді)

Тестові завдання до теми: «Життя і творчість Б.-І. Антонича,

О. Турянського, Є. Маланюка, І. Багряного»

 

1. Б.-І. Антонич народився

 

А Гуцульщина

Б Лемківщина

В Покуття

Г Волинь

 

2. Перша збірка Б.-І. Антонича

 

А «Три перстені»

Б «Книга Лева»

В «Привітання життя»

Г «Зелена Євангелія»

 

3. Рядки: «Антонич був хрущем і жив колись на вишнях, на ви-

шнях тих, що їх оспівував Шевченко» з поезії

 

А «Автобіографія»

Б «Вишні»

В «Автопортрет»

Г «Село»

 

4.Повість О. Турянського «Поза межами болю» розповідає про події:

 

А голодомору 1932-33 років;

Б революції 1917 року;

В Другої світової війни

Г Першої світової війни;

 

5.Як визначив жанр свого твору О. Турянський?

 

А Повість-поема;

Б повість-балада;

В повість-притча;

Г повість-епопея

 

6. Щоб вижили інші… Хто повинен був померти?

 

А Помре найслабший;

Б найпідліший;

В найскупіший;

Г найстаріший

 

7. Що засуджує письменник у своєму творі?

 

А  потворні явища життя, жорстокість війн і кровопролить;

Б жах ситуації, в яку потрапили герої твору;

В жадібність;

Г вчинки своїх героїв

 

8. Скільком людям пощастило врятуватися?

 

А шістьом;

Б восьми;

В  одному;

Г семи

 

9. До «Празької школи» НЕ належав

 

А Юрій Дараган

Б Іван Драч

В Євген Маланюк

Г Юрій Клен

 

10. як називав сам себе Є. Маланюк?

 

А Великим комбінатором;

Б великим сонцепоклонником;

В хрущем, що жив на вишні;

Г імператором залізних строф!

 

11. Головна тема роману «Тигролови» І. Багряного — зображення

 

А красивого почуття кохання Григорія до Наталки

Б радянських політв’язнів 50х років ХХ ст.

В протистояння людини-особистості тоталітарній системі

Г складного життя людини на тлі краси Уссурійського краю

 

12.Ідею перемоги добра над злом, усеперемагаючого оптимізму

 

І. Багряний розкриває в образі

А тигроловів

Б першого експресу

В Григорія Многогрішного

Г Дениса Сірка

doc
Додано
19 лютого 2020
Переглядів
4677
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку