Контрольна робота. Тестування. Т. Шевченко, П. Тичина, Є. Гуцало.
Варіант – 2
1. Т. Шевченко здобув вищу освіту…
А. в університеті;
Б. у семінарії;
В. у гімназії;
Г. в академії.
2. Персоніфікація є в поетичних рядках Т. Шевченка.
А. І ждеш його, того світу,
Мов матері діти.
Б. Співають ідучи дівчата,
А матері вечерять ждуть.
В. За сонцем хмаронька пливе,
Червоні поли розтилає
І сонце спатоньки зове…
Г. Поклала мати коло хати
Маленьких діточок своїх;
Сама заснула коло їх.
3. Т. Шевченка називають іще…
А. Великим Каменярем.
Б. Великим Кобзарем.
В. Великим Українцем.
Г. Великим Патріотом.
4. Основна думка поезії П. Тичини «Блакить мою душу обвіяла…».
А. Уславлення ввічливості й тактовності.
Б. Уславлення краси життя, оптимізму.
В. Захоплення красою всього живого.
Г. Ствердження, що людина повинна вміти фантазувати.
5. Лось із оповідання Є. Гуцала вже потрапляв у небезпеку, коли…
А. на нього напали вовки;
Б. на нього полювали мисливці;
В. він потрапив у яму-пастку;
Г. з ним бився інший лось-самець.
6. Основною думкою поезії П. Тичини «Гаї шумлять…» є…
А. необхідність берегти природу та примножувати її багатства;
Б. потреба розвивати свою творчу уяву, фантазію;
В. оспівування краси природи, краси життя;
Г. нерозривність природи й мистецтва.
7. Установіть відповідність між цитатами з оповідання Є. Гуцала «Лось» та героями.
1) «В його очах появився ніжно-золотавий полиск, який надавав їм виразу одвічного розуміння життя природи і її таємниць».
2) «Обидва дивилися на нього з недовірою… Вони безпорадно усміхалися…».
3) «Також був здивований, … з таким виглядом, ніби збирався від когось захищатися».
А. дядько Шпичак;
Б. брати-підберезники;
В. працівники зоопарку;
Г. лось.
8. Складіть діалог між дядьком Шпичаком та батьками хлопчиків-підберезників з оповідання Є. Гуцала «Лось».
1