Контрольна робота з української літератури у 10 класі - "Творчість Лесі Українки"

Про матеріал

Підсумкова контрольна робота за творчістю Лесі Українки. З української літератури. Містить тестові завдання, запитання та завдання для перевірки теоретичних знань та знання змісту творів, а також творче завдання.

Перегляд файлу

Творчість Лесі Українки

 

І варіант

 

І рівень (максимально 6 балів)

1. Авторству Лесі Українки належить поетична збірка

   А «На крилах пісень»                      В «Синя книжечка»

   Б «З журбою радість обнялась»      Г «З вершин і низин»

 

2. Укажіть до якого літературного напряму відносять твори Лесі Українки

   А неоромантизм                       В символізм

   Б реалізм                                   Г сентименталізм

 

3. «Від часу Шевченкового «Поховайте та вставайте, кайдани порвіте» Україна не чула такого сильного, гарячого та поетичного слова, як з уст сеї слабосилої, хорої дівчини…» - така оцінка творчості Лесі Українки

   А М.Драгомановим                   Г М.Старицьким

   Б М.Павликом                           Д Б.Грінченком

   В І.Франком

 

4. Провідним мотивом поезії «Contra spem spero!» Лесі Українки є

   А сумніви щодо можливості одужання хворої молодої дівчини

   Б заперечення права молодої людини на справжнє щастя

   В любов до рідного краю, його історії, традицій, культури

   Г місце митця в суспільному житті

   Д заперечення тужливих настроїв, протиприродних молодості

 

 5. Укажіть характер основи драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня»

   А фольклорно-міфологічна                    В героїко-романтична

   Б історико-героїчна                                 Г автобіографічна

 

 

 

 

 

6. Установіть відповідність

Персонаж

Висловлювання

1 Лісовик

А «Не зневажаю душі своєї цвіту,

     Бо з нього виросло кохання наше!»

2 дядько Лев

Б «Все грай та грай, а ти, робото, стій»

3 Мавка

В «Не задивляйся ти на хлопців людських!

    Се лісовим дівчатам небезпечно…»

4 мати Лукаша

Г «Я, небоже, знаю,

    Де хрест покласти, де осику вбити,

    Де просто тричі плюнути та й годі!»

 

Д «Зрубай її, як хочеш,

   Хіба я бороню? Ось на й сокиру»

 

ІІ рівень (максимально 3 бали)

1. Драма-феєрія «Лісова пісня» має основу ….

2. Чому, на вашу думку, природа у творі «Лісова пісня» почала мстити людям?

 

ІІІ рівень (максимально 3 бали)

   Напишіть міні-суждення на тему «Чи погоджуєтеся ви зі словами Лісовика про Мавку: «У тебе дух не вільний, а хатній, рабський»?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Творчість Лесі Українки

 

ІІ варіант

 

І рівень (максимально 6 балів)

1. Укажіть, хто високо оцінив збірку поезій Лесі Українки «На крилах пісень

   А В.Стефаник                       В О.Кобилянська

   Б І.Франко                             Г М.Коцюбинський

 

2. Ларисі Косач допомагає визначитися із псевдонімом

   А батько                                 Г дядько Михайло Драгоманов

   Б мати                                    Д сестра Ольга

   В брат Михайло

 

3. «Леся просто приголомшила мене своєю освіченістю й тонким розумом. Я думав, що вона живе лише поезією, але це далеко не так. Для свого віку це – геніальна жінка. Ми говорили з нею дуже довго, і в кожнім її слові я бачив розум і глибоке розуміння поезії, науки і життя!» - такий відгук лесі Українці дав

   А М.Драгомановим                   Г М.Старицьким

   Б М.Павликом                           Д Б.Грінченком

   В І.Франком

 

4. В уривку з твору Лесі Українки «Я на гору круту кремяную/ Буду камінь важкий підіймать» простежується образ

   А Геракла                                   В Тантала

   Б Сізіфа                                      Г Прометея

 

5. Укажіть, що поєдналося в образі Лукаша (Леся Українка «Лісова пісня»)

   А висока духовність і буденний прагматизм

   Б ласкаве ставлення та жорстокість

   В надзвичайна сила та прикра слабкість

   Г сентиментальність і байдужість

 

 

 

 

6. Установіть відповідність

Персонаж

Висловлювання

1 Лісовик

А «Що лісове, то не погане, сестро,

  • Усякі скарби з лісу йдуть…»

2 дядько Лев

Б «Ну, як-таки, щоб воля – та пропала? Се так колись і вітер пропаде»

3 Мавка

В «Чого ти все розпатлана така?

    Нема, щоб зачесатись чепурненько, -

    Усе як відьма ходить…»

4 мати Лукаша

Г «…але минай людські стежки, дитино,

   Бо там не ходить воля, - там жура

   Тягар свій носить»

 

Д «Я не терплю солом’яного духу!

    Я їх топлю, щоб вимити водою

    Той дух ненавидний»

 

ІІ рівень (максимально 3 бали)

1. Неоромантизм – це …

2. Порівняй образи Мавки та Килини – героїв драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня».

 

ІІІ рівень (максимально 3 бали)

   Напишіть міні-суждення на тему «Чи погоджуєтеся ви зі словами Лісовика про Мавку: «У тебе дух не вільний, а хатній, рабський»?»

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Меньшакова Алла Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Побережняк Інна Михайлівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 березня 2019
Переглядів
14511
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку