Підсумкова контрольна робота за творчістю Лесі Українки. З української літератури. Містить тестові завдання, запитання та завдання для перевірки теоретичних знань та знання змісту творів, а також творче завдання.
Творчість Лесі Українки
І варіант
І рівень (максимально 6 балів)
1. Авторству Лесі Українки належить поетична збірка
А «На крилах пісень» В «Синя книжечка»
Б «З журбою радість обнялась» Г «З вершин і низин»
2. Укажіть до якого літературного напряму відносять твори Лесі Українки
А неоромантизм В символізм
Б реалізм Г сентименталізм
3. «Від часу Шевченкового «Поховайте та вставайте, кайдани порвіте» Україна не чула такого сильного, гарячого та поетичного слова, як з уст сеї слабосилої, хорої дівчини…» - така оцінка творчості Лесі Українки
А М.Драгомановим Г М.Старицьким
Б М.Павликом Д Б.Грінченком
В І.Франком
4. Провідним мотивом поезії «Contra spem spero!» Лесі Українки є
А сумніви щодо можливості одужання хворої молодої дівчини
Б заперечення права молодої людини на справжнє щастя
В любов до рідного краю, його історії, традицій, культури
Г місце митця в суспільному житті
Д заперечення тужливих настроїв, протиприродних молодості
5. Укажіть характер основи драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня»
А фольклорно-міфологічна В героїко-романтична
Б історико-героїчна Г автобіографічна
6. Установіть відповідність
Персонаж |
Висловлювання |
1 Лісовик |
А «Не зневажаю душі своєї цвіту, Бо з нього виросло кохання наше!» |
2 дядько Лев |
Б «Все грай та грай, а ти, робото, стій» |
3 Мавка |
В «Не задивляйся ти на хлопців людських! Се лісовим дівчатам небезпечно…» |
4 мати Лукаша |
Г «Я, небоже, знаю, Де хрест покласти, де осику вбити, Де просто тричі плюнути та й годі!» |
|
Д «Зрубай її, як хочеш, Хіба я бороню? Ось на й сокиру» |
ІІ рівень (максимально 3 бали)
1. Драма-феєрія «Лісова пісня» має основу ….
2. Чому, на вашу думку, природа у творі «Лісова пісня» почала мстити людям?
ІІІ рівень (максимально 3 бали)
Напишіть міні-суждення на тему «Чи погоджуєтеся ви зі словами Лісовика про Мавку: «У тебе дух не вільний, а хатній, рабський»?»
Творчість Лесі Українки
ІІ варіант
І рівень (максимально 6 балів)
1. Укажіть, хто високо оцінив збірку поезій Лесі Українки «На крилах пісень
А В.Стефаник В О.Кобилянська
Б І.Франко Г М.Коцюбинський
2. Ларисі Косач допомагає визначитися із псевдонімом
А батько Г дядько Михайло Драгоманов
Б мати Д сестра Ольга
В брат Михайло
3. «Леся просто приголомшила мене своєю освіченістю й тонким розумом. Я думав, що вона живе лише поезією, але це далеко не так. Для свого віку це – геніальна жінка. Ми говорили з нею дуже довго, і в кожнім її слові я бачив розум і глибоке розуміння поезії, науки і життя!» - такий відгук лесі Українці дав
А М.Драгомановим Г М.Старицьким
Б М.Павликом Д Б.Грінченком
В І.Франком
4. В уривку з твору Лесі Українки «Я на гору круту крем’яную/ Буду камінь важкий підіймать» простежується образ
А Геракла В Тантала
Б Сізіфа Г Прометея
5. Укажіть, що поєдналося в образі Лукаша (Леся Українка «Лісова пісня»)
А висока духовність і буденний прагматизм
Б ласкаве ставлення та жорстокість
В надзвичайна сила та прикра слабкість
Г сентиментальність і байдужість
6. Установіть відповідність
Персонаж |
Висловлювання |
1 Лісовик |
А «Що лісове, то не погане, сестро,
|
2 дядько Лев |
Б «Ну, як-таки, щоб воля – та пропала? Се так колись і вітер пропаде» |
3 Мавка |
В «Чого ти все розпатлана така? Нема, щоб зачесатись чепурненько, - Усе як відьма ходить…» |
4 мати Лукаша |
Г «…але минай людські стежки, дитино, Бо там не ходить воля, - там жура Тягар свій носить» |
|
Д «Я не терплю солом’яного духу! Я їх топлю, щоб вимити водою Той дух ненавидний» |
ІІ рівень (максимально 3 бали)
1. Неоромантизм – це …
2. Порівняй образи Мавки та Килини – героїв драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня».
ІІІ рівень (максимально 3 бали)
Напишіть міні-суждення на тему «Чи погоджуєтеся ви зі словами Лісовика про Мавку: «У тебе дух не вільний, а хатній, рабський»?»