Контрольна робота з української літератури у 10 класі - "Творчість Лесі Українки"

Про матеріал

Підсумкова контрольна робота за творчістю Лесі Українки. З української літератури. Містить тестові завдання, запитання та завдання для перевірки теоретичних знань та знання змісту творів, а також творче завдання.

Перегляд файлу

Творчість Лесі Українки

 

І варіант

 

І рівень (максимально 6 балів)

1. Авторству Лесі Українки належить поетична збірка

   А «На крилах пісень»                      В «Синя книжечка»

   Б «З журбою радість обнялась»      Г «З вершин і низин»

 

2. Укажіть до якого літературного напряму відносять твори Лесі Українки

   А неоромантизм                       В символізм

   Б реалізм                                   Г сентименталізм

 

3. «Від часу Шевченкового «Поховайте та вставайте, кайдани порвіте» Україна не чула такого сильного, гарячого та поетичного слова, як з уст сеї слабосилої, хорої дівчини…» - така оцінка творчості Лесі Українки

   А М.Драгомановим                   Г М.Старицьким

   Б М.Павликом                           Д Б.Грінченком

   В І.Франком

 

4. Провідним мотивом поезії «Contra spem spero!» Лесі Українки є

   А сумніви щодо можливості одужання хворої молодої дівчини

   Б заперечення права молодої людини на справжнє щастя

   В любов до рідного краю, його історії, традицій, культури

   Г місце митця в суспільному житті

   Д заперечення тужливих настроїв, протиприродних молодості

 

 5. Укажіть характер основи драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня»

   А фольклорно-міфологічна                    В героїко-романтична

   Б історико-героїчна                                 Г автобіографічна

 

 

 

 

 

6. Установіть відповідність

Персонаж

Висловлювання

1 Лісовик

А «Не зневажаю душі своєї цвіту,

     Бо з нього виросло кохання наше!»

2 дядько Лев

Б «Все грай та грай, а ти, робото, стій»

3 Мавка

В «Не задивляйся ти на хлопців людських!

    Се лісовим дівчатам небезпечно…»

4 мати Лукаша

Г «Я, небоже, знаю,

    Де хрест покласти, де осику вбити,

    Де просто тричі плюнути та й годі!»

 

Д «Зрубай її, як хочеш,

   Хіба я бороню? Ось на й сокиру»

 

ІІ рівень (максимально 3 бали)

1. Драма-феєрія «Лісова пісня» має основу ….

2. Чому, на вашу думку, природа у творі «Лісова пісня» почала мстити людям?

 

ІІІ рівень (максимально 3 бали)

   Напишіть міні-суждення на тему «Чи погоджуєтеся ви зі словами Лісовика про Мавку: «У тебе дух не вільний, а хатній, рабський»?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Творчість Лесі Українки

 

ІІ варіант

 

І рівень (максимально 6 балів)

1. Укажіть, хто високо оцінив збірку поезій Лесі Українки «На крилах пісень

   А В.Стефаник                       В О.Кобилянська

   Б І.Франко                             Г М.Коцюбинський

 

2. Ларисі Косач допомагає визначитися із псевдонімом

   А батько                                 Г дядько Михайло Драгоманов

   Б мати                                    Д сестра Ольга

   В брат Михайло

 

3. «Леся просто приголомшила мене своєю освіченістю й тонким розумом. Я думав, що вона живе лише поезією, але це далеко не так. Для свого віку це – геніальна жінка. Ми говорили з нею дуже довго, і в кожнім її слові я бачив розум і глибоке розуміння поезії, науки і життя!» - такий відгук лесі Українці дав

   А М.Драгомановим                   Г М.Старицьким

   Б М.Павликом                           Д Б.Грінченком

   В І.Франком

 

4. В уривку з твору Лесі Українки «Я на гору круту кремяную/ Буду камінь важкий підіймать» простежується образ

   А Геракла                                   В Тантала

   Б Сізіфа                                      Г Прометея

 

5. Укажіть, що поєдналося в образі Лукаша (Леся Українка «Лісова пісня»)

   А висока духовність і буденний прагматизм

   Б ласкаве ставлення та жорстокість

   В надзвичайна сила та прикра слабкість

   Г сентиментальність і байдужість

 

 

 

 

6. Установіть відповідність

Персонаж

Висловлювання

1 Лісовик

А «Що лісове, то не погане, сестро,

  • Усякі скарби з лісу йдуть…»

2 дядько Лев

Б «Ну, як-таки, щоб воля – та пропала? Се так колись і вітер пропаде»

3 Мавка

В «Чого ти все розпатлана така?

    Нема, щоб зачесатись чепурненько, -

    Усе як відьма ходить…»

4 мати Лукаша

Г «…але минай людські стежки, дитино,

   Бо там не ходить воля, - там жура

   Тягар свій носить»

 

Д «Я не терплю солом’яного духу!

    Я їх топлю, щоб вимити водою

    Той дух ненавидний»

 

ІІ рівень (максимально 3 бали)

1. Неоромантизм – це …

2. Порівняй образи Мавки та Килини – героїв драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня».

 

ІІІ рівень (максимально 3 бали)

   Напишіть міні-суждення на тему «Чи погоджуєтеся ви зі словами Лісовика про Мавку: «У тебе дух не вільний, а хатній, рабський»?»

docx
Додано
18 березня
Переглядів
3857
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку