9 червня о 18:00Вебінар: Як Вчителю зарядити свою внутрішню батарейку

Контрольна робота. "Творчість М.Коцюбинського, О.Кобилянської"

Про матеріал
Різнорівнева контрольна робота у двох варіантах передбачає перевірку знань учнів за творчістю О.Кобилянської та М. Коцюбинського.
Перегляд файлу

Творчість О.Кобилянської та М. Коцюбинського

І варіант

 І рівень

 

 

 


1. За формою викладу матеріалу «Іntermezzo» М.Коцюбинського  – це


А пейзажна новела;

Б новела акції;

В новела потоку свідомості;

Г музична новела.


2. Ліричний герой новели «Іntermezzo» найбільше заздрить


А сонцю;      

Б вівчаркам;       

В небу;      

Г планетам.


3. Що є кульмінацією твору М. Коцюбинського «Intermezzo»?

А Прощання митця з селом.

Б Зустріч ліричного героя з селянином.

В Слухання героєм твору музики природи, яка оздоровила його, надала натхнення для нової праці й боротьби.

Г Переживання ліричного героя.

4. «Intermezzo» — у перекладі з латинської


А «Рівновага».

Б «Спокій».

В «Розлучення».

Г «Перерва».


 5. Ядро образного конфлікту твору М. Коцюбинського «Intermez­zo» становлять два ключових образи...


А «Людське горе» і «зозуля».

Б «Моя утома» і «сонце».

В «Залізна рука міста» і «жайворонки».

Г «Звичайний мужик» і «вівчарки».


6.  9. Хто ж є ліричним героєм «Intermezzo» М. Коцюбинського?


А Страждаючий від гніту самодержавства селянин.

Б Епоха того часу.

В Сам автор твору М. Коцюбинський.

Г Природа села Кононівки.


7.Вкажіть, який регіон України зображено з етнографічною деталізацією звичаїв і побуту у повісті М.Коцюбинського "Тіні забутих предків»


А  Чернігівщину;
Б Гуцульщину;
В Поділля;
Г Бойківщину.


 8. «Задуманий все, встромляв очі кудись поза гори, наче видів, чого не бачили другі…» – таким став Іван із повісті «Тіні забутих предків», коли


А бачив Марічку;      

Б згадував батька;      

В розмовляв з матір’ю;     

Г грав на флоярі.


9.  Який талант мала Марічка? (М. Коцюбинський «Тіні забутих предків»)


А Грати на сопілці.

Б Вишивати хрестиком.

В Складати пісні.

Г Танцювати.


10. Похорони Івана закінчилися


А бійкою чоловіків;

Б загальною тугою за Іваном;

В недугою Палагни;

Г забавою і веселощами.


11. Хто з героїв твору М. Коцюбинського «Тіні забутих предків» розповів легенду про те, як «перестали гори рости»?


А Микола.

Б Іван.

В Марічка.

Г Палагна.


12. Головна героїня твору «Valse melancolique»  мріяла бути:

А вчителькою;     Б лікарем;           В музикантом;            Г акторкою.

 

 

ІІ рівень

1.Завдання із вибором трьох правильних відповідей.

Вкажіть серед запропонованих ті образи новели «Іntermezzo», які передають прагнення ліричного героя до красивого, світлого


А ниви у червні;      

Б зозуля;      

В утома;       

Г залізна рука города;      

Д жайворонок;      

Е людське горе.


2. Установіть відповідність

Персонаж

  1.                Софія
  2.                Марта.

3.          Ганна

Характеристика

А  «...в мені стільки тепла, що можу ним і інших зогріти».

Б  ґудзик від пальта, що тримається на одній нитці, покусані рукавички, проте носила вишукану білизну

В «Середнього зросту, з темним, як шовк, волоссям…на око ніжна, таїла в собі силу та вабила до себе, мов музика, гармонією жіночності»:

Г  «...вона гарна — вона є сама краса, і шкода би втискати ту артистичну закроєну душу в формат пересічних жіночих душ».

 

ІІІ рівень

1. Доведіть жанрову приналежність твору О.Кобилянської  «Valse melancolique».

2. Порівняйте характери Ганни й Марти, їхні погляди на родинні цінності та місце жінки в суспільстві.

ІV рівень

На основі вивчених творів М. Коцюбинського та О.Кобилянської доведіть або спростуйте думку про те, що музика є відображенням стану душі людини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Творчість О.Кобилянської та М. Коцюбинського

ІІ варіант

І рівень

 1. М. Коцюбинського вважають...


А Музично обдарованим.

Б Ліриком.

В Сонцепоклонником.

Г Романтиком.


2. Музичний термін іntermezzo, який став назвою однойменної новели М.Коцюбинського , перекладається як


А перепочинок;     

Б подорож;      

В пауза;      

Г усамітнення.


3. Кульмінаційним моментом у композиції новели «Іntermezzo» є


А прочитання газетної звістки про повішених;

Б втеча з міста;

В зустріч ліричного героя з селянином;

Г прогулянка з вівчарками


4. Жайворонок як образ-символ у творі М. Коцюбинського «Intermezzo»:

А Означає творчу наснагу.

Б Є втіленням працьовитості у людини, яка виявляється саме зранку.

В Пояснює смисл прислів’я «Хто рано встає, тому Бог дає».

Г Символізує волю, нове життя.

5.«Intermezzo» за тематикою творів М. Коцюбинського належить до такої групи...

А Художнє відображення волелюбності трудового народу.

Б Проникнення у внутрішній світ людини.

В Викриття справжньої суті лібералізму.

Г Роль і місце поета в суспільному житті.

6. Ядро образного конфлікту твору М. Коцюбинського «Intermez­zo» становлять два ключових образи.


А «Людське горе» і «зозуля».

Б «Моя утома» і «сонце».

В «Залізна рука міста» і «жайворонки».

Г «Звичайний мужик» і «вівчарки».


7.У повісті М.Коцюбинського "Тіні забутих предків"порушені всі названі проблеми, крім:

А  язичництва й християнства;                 Б  людини й природи;  

В  кохання й ненависті;                              Г  митця й суспільства.

8. «Великий жаль вхопив Івана за серце. Зразу його тягло скочити з скелі у крутіж… Але потому щемлячий тусок погнав його в гори, далі од річки»,  – так зреагував Іван із повісті «Тіні забутих предків» на 


А заборону одружитися з Марічкою;

Б звістку про те, що його беруть до війська;

В хворобу матері;

Г звістку про загибель Марічки.


9. На полонині вівчарі не привіталися з Іваном, бо


А він до них не привітався;

Б не помітили його;                         

В саме обідали;

Г саме добували вогонь.


10. «Задуманий все, встромляв очі кудись поза гори, наче видів, чого не бачили другі…» - таким ставав Іван, коли:
 


А бачив Марічку
Б згадував батька
В розмовляв з матір’ю
Г грав на флоярі.


11. Від Миколи Іван почув історію про:
 


А Олексу Довбуша
Б Прометея, який подарував людям вогонь
В створення світу
Г кінець світу.
 


12. Яку звістку жахливу  отримала Софія від дядька? («Valse melancolique»)?  

А він дуже захворів;                              Б він не зможе вчити її в консерваторії;

В купив для неї будинок;                    Г  її залишив наречений.

ІІ рівень

1.Завдання із вибором трьох правильних відповідей. Вкажіть міфологічні істоти, які зустрічаються серед героїв повісті «Тіні забутих предків»


А щезник;      

Б русалка;      

В чугайстер;      

Г лісовик;      

Д водяник;      

Е нявка.


2. Установіть відповідність

Персонаж

  1. Софія
  2. Марта.

      3.   Ганна

А вона має «божеське серце, що наказує ближнього любити більше, як себе самого».

Б « темне, лагідно лискуче густе волосся, уложене обережно в грубий вузол, і два рази оксамиткою обвиту голову... Профіль був у неї справді чисто класичний

В «Ясна, майже попеляста блондинка, з правильними рисами і дуже живими блискучими очима. Збудована була прегарно...».

Г  «Була се слабосильна, ще доволі молода жінка з ніжними рисами обличчя, на якім за першим поглядом було пізнати , що тяжка ненастанна праця й жура, що гнітила її, надали їй пятно старості»;

 

ІІІ рівень

1. Назвіть проблеми, порушені у творі О.Кобилянської  «Valse melancolique».

2. Яка з героїнь О.Кобилянської  є для вас більш зрозумілою? Обґрунтуйте свою позицію.

 

ІV рівень

На основі вивчених творів М. Коцюбинського та О.Кобилянської доведіть або спростуйте думку про те, що музика є відображенням стану душі людини.

doc
Додано
30 грудня 2019
Переглядів
3418
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку