16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Контрольна робота. "Творчість О.Олеся, М.Вороного, В.Винниченка"

Про матеріал
Різнорівнева контрольна робота передбачає перевірку знань учнів за творчістю О.Олеся, М.Вороного, В.Винниченка
Перегляд файлу

 

Творчість О.Олеся, М.Вороного, В.Винниченка

І варіант

1. Вкажіть,які тенденції наявні у творчості О.Олеся?
А імпресіоністичні, експресіоністичні;
Б імпресіоністичні, неоромантичні;
В неореалістичні, експресіоністичні;
Г неоромантичні, символістські.

2. Дорога в Казку з твору О.Олеся — це символ
А нездійсненної мрії;
Б творчості, фантазії;
В духовних поривань до кращого життя;
Г обману, хибного шляху.

3. Першим науково–фантастисним романом є

А «Момент»;

Б «Слово за тобою, Сталіне»;

В «Сонячна машина»;

Г «Між двох сил».

4. До патріотичної лірики Олександра Олеся належить вірш

А «Чари ночі»;

Б «З журбою радість обнялась»;

В «О слово рідне! Орле скутий!..»;

Г «Любов».

5. Вкажіть твір, з яким перегукується драматичний етюд О.Олеся «По дорозі в Казку»

А «Лісова пісня» Лесі Українки;

Б «Мойсей» І.Франка;

В «Момент» В. Винниченка;

Г «Земля» О.Кобилянської.

6. Виберіть два і більше правильних варіантів відповідей.

Свою творчість В.Винниченко реалізував у жанрах

А  драми;

Б поезії;

В романістики;

Г публіцистики;

Ґ балади.

ІІ рівень
1. Продовжіть речення. Неореалізм –це … .

2. Назвіть характерні ознаки символізму.

3. Дайте визначення поняття «драматичний етюд».

ІІ рівень

1. Назвіть художні засоби рядків із поезії О.Олеся «О слово рідне!»

О слово рідне! Шум дерев!
Музика зір блакитнооких,
Шовковий спів степів широких,
Дніпра між ними левій рев…

2. Зробіть короткий ідейно-художній аналіз поезії М.Вороного «Блакитна панна».

3. Що найбільше турбує людей на початку твору «По дорозі в Казку» О.Олеся? Окресліть коло їхніх інтересів.

ІV рівень

Доведіть або спростуйте твердження В. Винниченка «Щастя — момент. Далі вже буде буденщина, пошлість».

 

 

 

 

 

 

 

ІІ варіант

1. У центрі якої поезії змальований узагальнено-ідеалізований жіночий образ?
А «До моря» М.Вороного;
Б «Інфанта» М.Вороного;
В «Чари ночі» О.Олеся;
Г «З журбою радість обнялась…» О.Олеся.

2.Справжнє прізвище Олександра Олеся
А Рудченко
Б Тобілевич
В Кандиба
Г Косач
3. Назвіть повість, якою В. Винниченко дебютував в українській літературі.

А «Сила і краса»;

Б «Сонячна машина»;

В «Чорна Пантера і Білий Ведмідь»;

Г «Гріх».

4. Складний шлях пошуку ідеалу життя розкрито у творі

А «Момент»;

Б «По дорозі в Казку»;

В «Інфанта»;

Г «Чари ночі».

5. Вкажіть твір, У якому М.Вороний задекларував принципи власної поетичної творчості

А «Іванові Франкові»;

Б «Блакитна панна»;

В «Інфанта»;

Г «Молодий патріот».

6. Виберіть два і більше правильних варіантів відповідей.

У новелі «Момент» порушено проблеми

А щастя;

Б батьків і дітей;

В життя і смерті;

Г соціальної нерівності;

Ґ миті як вічності.

ІІ рівень

1. Продовжіть речення.
«Символізм — це … ».

2. Назвіть ознаки драматичного етюду.

ІІІ рівень

 Назвіть художні засоби рядків із поезії О.Олеся «Чари ночі».

 Сміються, плачуть солов’ї
І б’ють піснями в груди:
«Цілуй, цілуй, цілуй її,—
Знов молодість не буде!»

2. Зробіть короткий ідейно-художній аналіз поезії М.Вороного «Інфанта».

3. Чому юрба людей бере на сміх юнака?( За твором «По дорозі в Казку» О.Олеся).

ІV рівень

Доведіть або спростуйте твердження В. Винниченка «Щастя — момент. Далі вже буде буденщина, пошлість».

 

doc
Додано
30 грудня 2019
Переглядів
3848
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку