16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Контрольна робота. "Творчість поетів-шістдесятників"

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 11 класу за темою "Творчість письменників-шістдесятників"
Перегляд файлу

 

     Контрольна робота  № 2  «Творчість поетів-шістдесятників»

Завдання 1-10 оцінюються по 0,5 б.

  1. Кого Олесь Гончар назвав «витязем молодої української поезії»? Наведіть приклади його творів

а) В.Симоненка    б)Л.Костенко    в) В.Стуса    г) Д.Павличка      д) М.Вінграновський

 

2. Хто з письменників зображений на фото?

 

https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/297384/30907/908426_1580409465.jpg

А) В.Стус  б)  В.Симоненко  в)  М.Вінграновський   г)  І.Драч   д)  Д. Павличко

 

3. Хто з поетів-шістдесятників здобув славу неперевершеного поета-пісняра?Наведіть приклади його пісень.

а)  В.Стус   б) М.Вінграновський   в)  Л.Костенко   г)  Д.Павличко   д)  І.Драч

 

4. У назві збірки В.Стуса «Веселий цвинтар» використано

а) метонімію  б)  персоніфікацію   в)  синекдоху   г)  оксиморон   д)   алітерацію

 

5. Назвіть режисерів – шістдесятників:

а) Василь Симоненко, Дмитро Павличко

 б) Іван Миколайчук, Богдан Ступка

в) Лесь Танюк, Микола Вінграновський

 г) Алла Горська, Опанас Заливаха.

 

6. Яка з наведених ознак не відображає світоглядних засад «шістдесятників»?

а) активний патріотизм (любов до Батьківщини й рідного народу, форму­вання національної свідомості);

б)  гуманізм і антропоцентризм (культ людської особистості як центру Все­світу);

в)моралізм та естетичний максималізм (культ моральності як абсолютного мірила людських вчинків);

 г)активне впровадження підсвідомого, інтуїтивного сприйняття дійсності (сновидіння, хворобливі галюцинації, світ таємних інстинктів, невиразні мрії, примхливі асоціації тощо).

7. Дмитро Павличко переймається проблемами рідної мови в усіх названих поезіях, окрім:

 

а) «Якби я втратив очі, Україно»;                 

 

б) «Ти зрікся мови рідної»; 

 

в) «О рідне слово, хто без тебе я?»;            

 

г) «Дзвенить у зорях небо чисте...».

 

8. В алегоричних образах соняшника і сонця в  «Баладі про соняшник» представлено:

 

а) «материкових» українців і емігрантів     б) Україну і українців    в) поета і поезію       г) реальне і фантастичнее     д) матір і дитину

 

9. Укажіть назву книжки, за яку Ліна Костенко була удостоєна премії Франческо Петрарки у 1994 р

 

а)«Вибране». б) «Інкрустації   в)  «Неповторність»;                         г) «Сад нетанучих скульптур»;      

         

10. Установіть назву поезії Л. Костенко за поданим фрагментом:

 

Людині бійся душу ошукать,

Бо в цьому схибиш - то уже навіки 

 

а) «Пастораль XX сторіччя»;             

 

б) «Тут обелісків ціла рота»;             

 

в) «Життя іде і все без коректур»; 

 

г) «Світлий сонет»; 

 

 

1 варіант

 

11.   Установіть відповідність (2 б.)

 

Назва твору

  1. «Де зараз ви, кати мого народу  »
  2. «Балада про соняшник»
  3. «Задивляюсь у твої зіниці»
  4. «Сеньйорито акаціє, добрий вечір…»

 

Уривок твору

А         Народ мій є! Народ мій завжди буде!

            Ніхто не перекреслить мій народ!

 

Б          Хай мовчать Америки й Росії,

            Коли я з тобою говорю.

 

В         Ми – це народу одвічне лоно,

            Ми – океанна вселюдська сім’я.

Г          але осінь зійшла по плечі,

            Осінь, ви і осінній час…

Д         І застиг він на роки і на століття

            В золотому німому захопленні…

 

 

 

  1. Установіть відповідність (2 б.)

 

     Автор                                                          Назва твору

1. Л. Костенко                            А «Балада про вузлики»

2. М. Вінграновський                Б «Сеньйорито акаціє, добрий вечір»

3. І. Драч                                   В «Я стужився, мила, за тобою»

4. Д. Павличко                           Г «Хай буде легко. Дотиком пера»

 

13.      Напишіть твір – мініатюру на одну з тем (3 б.)

* «Д. Павличко – це мислитель,достойний продовжувач І. Франка, каменяр нової доби» ( О. Гончар );

* Інтелектуальність лірики Л. Костенко».

 

 

  • Доведіть або спростуйте тезу:

«Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину» (В.Симоненко) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 варіант

11. Установіть відповідність між назвою поезії   та її автором (2 б.)

 

 

1.Д. Павличко

2. Л.Костенко

3.І. Драч

4. В.Симоненко 

                                                    А)«Життя іде і все без коректур.»;

Б)«Два кольори»;

                                                    В)«Сеньйорито акаціє, добрий вечір»;

Г) «Балада про соняшник»

Д) «Ти знаєш, що ти людина»

 

 

                                                    

12. .  Установіть відповідність між поетами та висловами про них. 

1 В. Симоненко

2 Д. Павличко

3 І. Драч

4  М.  Вінграновський

 

А «Він витворив художній світ, законом якого є краса».

Б  «Він відродив український модернізм, спрямовуючи поезію

в лоно світового мистецтва».

В  «Продовжувач Франка, каменяр нової доби».

Г  «Витязь молодої української поезії».

Д  «Ніяка сила не змогла відірвати його від далекої краси України».

 

13.       а) Напишіть відгук на одну з поезій шістдесятників. Мотивуйте у відгуку свій вибір.

б) Доведіть власне розуміння  слів: «Ми – не безліч стандартних «я», а безліч всесвітів різних, спираючись на творчість поетів-шістдесятників.

в) поміркуйте над проблемою «Значення творчості поетів-шістдесятників у  сучасному літературному процесі»

nbsp;

Доведіть або спростуйте тезу:

«Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину» (В.Симоненко) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 варіант

 

 Увідповідніть назви творів та уривки (2 б.).

 

1 «Стилет чи стилос?» 

2 «Лебеді материнства» 

3 «Чари ночі» 

4 «Балада про соняшник» 

 

А  Гори, гай, луги, поля –вся земля

Їй  виспівує:  «Осанна!»

Б  І застиг він на роки і на століття

В золотому німому захопленні…

В  Не кинувши у глиб надійний якір,

Пливу й пливу повз береги краси.

Г  Чому ж стоїш без руху ти,

Коли ввесь світ співає?

Д  У хмільні смеркання мавки чорноброві

Ждатимуть твоєї ніжності й любові.

 

 

Увідповідніть назви творів та уривки. (2б .)

1 «Стилет чи стилос?» 

2 «Лебеді материнства» 

3 «Чари ночі» 

4 «Балада про соняшник» 

 

А  Гори, гай, луги, поля –вся земля

Їй  виспівує:  «Осанна!»

Б  І застиг він на роки і на століття

В золотому німому захопленні…

В  Не кинувши у глиб надійний якір,

Пливу й пливу повз береги краси.

Г  Чому ж стоїш без руху ти,

Коли ввесь світ співає?

Д  У хмільні смеркання мавки чорноброві

Ждатимуть твоєї ніжності й любові.

 

 

 

13 Доведіть або спростуйте тезу:

«Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину» (В.Симоненко) 

б) Доведіть власне розуміння  слів: «Ми – не безліч стандартних «я», а безліч всесвітів різних, спираючись на творчість поетів-шістдесятників.

в) поміркуйте над проблемою «Значення творчості поетів-шістдесятників у  сучасному літературному процесі»

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.5
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.2
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Fox Ganster
    де можна отримати відповіді?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Диковська Марія
    відповіді потрібні
    Загальна:
    3.3
    Структурованість
    2.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Українська література (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Авраменко О.М., Пахаренко В.І., Мовчан Р.В.)
Додано
30 січня
Переглядів
13257
Оцінка розробки
4.2 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку