Контрольна робота № 2 «Творчість поетів-шістдесятників»
Завдання 1-10 оцінюються по 0,5 б.
а) В.Симоненка б)Л.Костенко в) В.Стуса г) Д.Павличка д) М.Вінграновський
2. Хто з письменників зображений на фото?
А) В.Стус б) В.Симоненко в) М.Вінграновський г) І.Драч д) Д. Павличко
3. Хто з поетів-шістдесятників здобув славу неперевершеного поета-пісняра?Наведіть приклади його пісень.
а) В.Стус б) М.Вінграновський в) Л.Костенко г) Д.Павличко д) І.Драч
4. У назві збірки В.Стуса «Веселий цвинтар» використано
а) метонімію б) персоніфікацію в) синекдоху г) оксиморон д) алітерацію
5. Назвіть режисерів – шістдесятників:
а) Василь Симоненко, Дмитро Павличко
б) Іван Миколайчук, Богдан Ступка
в) Лесь Танюк, Микола Вінграновський
г) Алла Горська, Опанас Заливаха.
6. Яка з наведених ознак не відображає світоглядних засад «шістдесятників»?
а) активний патріотизм (любов до Батьківщини й рідного народу, формування національної свідомості);
б) гуманізм і антропоцентризм (культ людської особистості як центру Всесвіту);
в)моралізм та естетичний максималізм (культ моральності як абсолютного мірила людських вчинків);
г)активне впровадження підсвідомого, інтуїтивного сприйняття дійсності (сновидіння, хворобливі галюцинації, світ таємних інстинктів, невиразні мрії, примхливі асоціації тощо).
7. Дмитро Павличко переймається проблемами рідної мови в усіх названих поезіях, окрім:
а) «Якби я втратив очі, Україно»;
б) «Ти зрікся мови рідної»;
в) «О рідне слово, хто без тебе я?»;
г) «Дзвенить у зорях небо чисте...».
8. В алегоричних образах соняшника і сонця в «Баладі про соняшник» представлено:
а) «материкових» українців і емігрантів б) Україну і українців в) поета і поезію г) реальне і фантастичнее д) матір і дитину
9. Укажіть назву книжки, за яку Ліна Костенко була удостоєна премії Франческо Петрарки у 1994 р
а)«Вибране». б) «Інкрустації в) «Неповторність»; г) «Сад нетанучих скульптур»;
10. Установіть назву поезії Л. Костенко за поданим фрагментом:
Людині бійся душу ошукать,
Бо в цьому схибиш - то уже навіки
а) «Пастораль XX сторіччя»;
б) «Тут обелісків ціла рота»;
в) «Життя іде і все без коректур»;
г) «Світлий сонет»;
1 варіант
11. Установіть відповідність (2 б.)
Назва твору
|
Уривок твору А Народ мій є! Народ мій завжди буде! Ніхто не перекреслить мій народ!
Б Хай мовчать Америки й Росії, Коли я з тобою говорю.
В Ми – це народу одвічне лоно, Ми – океанна вселюдська сім’я. Г але осінь зійшла по плечі, Осінь, ви і осінній час… Д І застиг він на роки і на століття В золотому німому захопленні…
|
Автор Назва твору
1. Л. Костенко А «Балада про вузлики»
2. М. Вінграновський Б «Сеньйорито акаціє, добрий вечір»
3. І. Драч В «Я стужився, мила, за тобою»
4. Д. Павличко Г «Хай буде легко. Дотиком пера»
13. Напишіть твір – мініатюру на одну з тем (3 б.)
* «Д. Павличко – це мислитель,достойний продовжувач І. Франка, каменяр нової доби» ( О. Гончар );
* Інтелектуальність лірики Л. Костенко».
«Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину» (В.Симоненко)
2 варіант
11. Установіть відповідність між назвою поезії та її автором (2 б.)
1.Д. Павличко 2. Л.Костенко 3.І. Драч 4. В.Симоненко |
А)«Життя іде і все без коректур.»; Б)«Два кольори»; В)«Сеньйорито акаціє, добрий вечір»; Г) «Балада про соняшник» Д) «Ти знаєш, що ти людина»
|
12. . Установіть відповідність між поетами та висловами про них.
1 В. Симоненко 2 Д. Павличко 3 І. Драч 4 М. Вінграновський
|
А «Він витворив художній світ, законом якого є краса». Б «Він відродив український модернізм, спрямовуючи поезію в лоно світового мистецтва». В «Продовжувач Франка, каменяр нової доби». Г «Витязь молодої української поезії». Д «Ніяка сила не змогла відірвати його від далекої краси України». |
13. а) Напишіть відгук на одну з поезій шістдесятників. Мотивуйте у відгуку свій вибір.
б) Доведіть власне розуміння слів: «Ми – не безліч стандартних «я», а безліч всесвітів різних, спираючись на творчість поетів-шістдесятників.
в) поміркуйте над проблемою «Значення творчості поетів-шістдесятників у сучасному літературному процесі»
nbsp;
Доведіть або спростуйте тезу:
«Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину» (В.Симоненко)
3 варіант
Увідповідніть назви творів та уривки (2 б.).
1 «Стилет чи стилос?» 2 «Лебеді материнства» 3 «Чари ночі» 4 «Балада про соняшник»
|
А Гори, гай, луги, поля –вся земля Їй виспівує: «Осанна!» Б І застиг він на роки і на століття В золотому німому захопленні… В Не кинувши у глиб надійний якір, Пливу й пливу повз береги краси. Г Чому ж стоїш без руху ти, Коли ввесь світ співає? Д У хмільні смеркання мавки чорноброві Ждатимуть твоєї ніжності й любові. |
Увідповідніть назви творів та уривки. (2б .)
1 «Стилет чи стилос?» 2 «Лебеді материнства» 3 «Чари ночі» 4 «Балада про соняшник»
|
А Гори, гай, луги, поля –вся земля Їй виспівує: «Осанна!» Б І застиг він на роки і на століття В золотому німому захопленні… В Не кинувши у глиб надійний якір, Пливу й пливу повз береги краси. Г Чому ж стоїш без руху ти, Коли ввесь світ співає? Д У хмільні смеркання мавки чорноброві Ждатимуть твоєї ніжності й любові. |
13 Доведіть або спростуйте тезу:
«Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину» (В.Симоненко)
б) Доведіть власне розуміння слів: «Ми – не безліч стандартних «я», а безліч всесвітів різних, спираючись на творчість поетів-шістдесятників.
в) поміркуйте над проблемою «Значення творчості поетів-шістдесятників у сучасному літературному процесі»