8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Контрольна робота у 6 класі. Повторення й узагальнення вивченого

Про матеріал
Матеріал "Контрольна робота у 6 класі. Повторення й узагальнення вивченого" готова до друку. Можна роздати кожному учневі.
Перегляд файлу

Контрольна робота в 6 класі. Повторення й узагальнення вивченого

ПІБ                                                 

1. Займенник - повнозначна частина мова, яка:

□ A має значення предметності

□ Б означає кількість предметів або їхній порядок при лічбі

□ В виражає ознаку або властивість предмета

□ Г вказує на предмети, ознаки, кількість, але не називає їх

2. У якому з поданих іншомовних слів буква подвоюється?

□ А ал..ея

□ Б іл..юзія

□ В віл..а

□ Г кол..егія

3. Знайдіть прикметник, який потрібно писати через дефіс:

□ А жовто/гарячий

□ Б біло/сніжний

□ В західно/український

□ Г науково/дослідний

4. Знайдіть прислів’я, у якому вжито антоніми:

□ А Сонце блищить, а мороз тріщить.

□ Б Грудень рік кінчає, а зиму починає.

□ В Де ластівка не літає, а в квітні додому прилітає.

□ Г Зробив діло, гуляй сміло.

5. Продовжіть твердження:"Питальні займенники хто? що? скільки? змінюються за":

□ А родами, числами й відмінками

□ Б відмінками

□ В родами й відмінками

□ Г особами, числами й відмінками

6. Зворотний займенник себе не має форми ... відмінка:

□ А називного

□ Б знахідного

□ В орудного

□ Г місцевого

7. Позначте речення, в якому немає жодного займенника:

□ А Рослини - перша ланка ланцюга живлення, його основа.

□ Б Для багатьох тварин поживою слугують рослини, тому вони і є першою ланкою ланцюга.

□ В Відходи життєдіяльності тварин слугують їжею дрібнішим тваринам і мікроорганізмам, □ що розкладають ці рештки, і так збагачують ґрунт.

□ Г На ґрунті виросте ще більше рослин, і цикл повториться знову й знову.

8. Знайдіть слово, яке потрібно писати через дефіс:

□ А в/цілому;

□ Б дарма/шо;

□ В неначеб/то;

□ Г по/українському.

9. Числівники за значенням поділяються на:

□ А якісні, відносні, присвійні

□ Б кількісні й порядкові

□ В назви істот і неістот

□ Г прості й складні

10. Неправильно побудовано словосполучення:

□ А за десять хвилин сьома

□ Б двадцять хвилин десятого

□ В пів на другу

□ Г буду після шостої

11. Знайдіть рядок, у якому всі фразеологізми мають однакове значення:

□ А вийти в люди; вийти на дорогу; вийти сухим із води

□ Б відкрити душу; відкрити дорогу; відкрити очі

□ В входити в норму; входити в колію; входити в русло

□ Г давати відсіч; давати перцю; давати по руках

12. У якому рядку всі числівники за будовою складні:

□ А тридцять, вісім, сорок два

□ Б двадцять, сто три, сімсот один

□ В п'ятсот, сімдесятий, дев'ятнадцять

□ Г один, дев'ять, вісім

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тряпіцина Юлія Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 травня
Переглядів
6555
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку