Підсумковий урок - гра «Коло ідей» 6 клас "Найкращий знавець рідної мови »

Про матеріал
У конспекті йдеться про використання предметних і ключових компетентностей під час проведення підсумкового уроку - гри в 6 класі «Найкращий знавець рідної мови» з використанням форми змагання « Коло ідей». Через пропоновані завдання перевірити загальний рівень знань дітей , систематизувати й узагальнити навчальний матеріал з української мови за 6 клас. Пропонуються різні форми роботи : групова,індивідуальна, в парі. На уроці школярі мають змогу створити модель « Українська – сучасна і модна мова»,долучитися до розробки тестових завдань , побувати в ролі кореспондента, взявши інтерв'ю в гравців протилежної команди, відчути себе маленькими науковцями, демонструючи навчальний рівень знань та вмінь . Для розвитку логічно – творчого мислення, мобільності, культури спілкування пропонуються завдання – жарти, «Коло ідей», «Асоціативний пензлик» , « Ми – поети» , захист створених презентацій (елемент випереджального навчання). Переконана , що розроблений конспект уроку знадобиться вчителям які прагнуть будувати уроки нестандартно,цікаво, творчо.
Перегляд файлу

                                   Підсумковий      урок -  гра  

                                             «Коло ідей»                                                    6 клас

                            « Найкращий знавець рідної мови »   

Мета : використати предметні та ключові компетентності під час мовознавчої гри;

             через завдання систематизувати і узагальнити вивчений матеріал з української

              мови ; перевірити рівень знань учнів; розвивати увагу ,культуру спілкування,         

             логічно – творче мислення, науковість,мобільність; виховувати патріотизм, 

             повагу до рідної мови, відповідальне ставлення до навчання.

Тип уроку:  гра (змагання між командами)

                                                     Перебіг уроку 

  1. Організаційний момент
  2. Мотивація навчання.
  3. Перегляд відео «Цікаве мовознавство».
  4. Змагання між командами: «Знавці рідної мови» та «Мовознавці»

                                  Конкурсні завдання

1.Створення реклами «Ми – команда!», представлення її, придумати гасло , за яким буде працювати кожна команда ( 3 б.)

2. « Коло ідей» Усне переконання – У чому ви вбачаєте красу і багатство рідної мови?(3 б.)

3.Дайте  відповідь . Чим відрізняється словосполучення від речення?

Письмово складіть три словосполучення й три речення зі словами: мир,патріот,

країна. (4б.).

4.Назвіть головні й другорядні члени речення , чим вони відрізняються?(3б)

5.У поданому реченні визначте   члени речення та частини мови.(4 б).

Вольова, сильна, розумна, талановита Леся Українка прославилась своїми творами на весь світ.

       6.Побудуйте складне речення , введіть вставні слова. Яку роль відіграють вони?

      (3 б.)

 

      7.У словниковій роботі визначте частини мови: ти, мати,прикметниковий,сьомий,

      прийшов, швидко, гарно, сонечко, веселий,мудрий одна ,заспівав.(6 б.)

     8.Завдання- жарти:

     - перегрупуй букви так, щоб невеликий ліс перетворився у птаха.

     - змінивши один голосний звук на інший,перетворіть дику тварину – ссавця у пта-

      ха. (2б. )

      9. Індивідуальне завдання « Чиє слово довше»(1 б.)

     10.Завдання «Кореспондент». Візьміть інтерв'ю в протилежної команди на будь –

      яку тему.(4 б.)

     11. Завдання « Асоціативний пензлик ». Намалюйте своє ставлення до української

      мови. (індивідуальна робота).(5 б.)

      12.Завдання « Ми – поети…» Командою напишіть поезію « Моя мова»(6б.)

      13. Створіть командою 6 тестових завдань до теми « Вивчені частини мови»

      14. Формування моделі « Українська – сучасна і модна мова» ( Робота в парах),

            (5 б.); – бали додаються в команди.

     V. Підсумкове випереджальне завдання . Захист  створених презентацій.

         «Моя мова – найкраща в світі».

    VII. Журі визначає переможців.

      Закінчуємо урок  піснею « Ой ти,мово  українська» , слова і музика О.Калищука.

     VIII.

 

docx
Додано
18 травня 2020
Переглядів
2748
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку