Підсумковий урок - гра «Коло ідей» 6 клас "Найкращий знавець рідної мови »

Про матеріал
У конспекті йдеться про використання предметних і ключових компетентностей під час проведення підсумкового уроку - гри в 6 класі «Найкращий знавець рідної мови» з використанням форми змагання « Коло ідей». Через пропоновані завдання перевірити загальний рівень знань дітей , систематизувати й узагальнити навчальний матеріал з української мови за 6 клас. Пропонуються різні форми роботи : групова,індивідуальна, в парі. На уроці школярі мають змогу створити модель « Українська – сучасна і модна мова»,долучитися до розробки тестових завдань , побувати в ролі кореспондента, взявши інтерв'ю в гравців протилежної команди, відчути себе маленькими науковцями, демонструючи навчальний рівень знань та вмінь . Для розвитку логічно – творчого мислення, мобільності, культури спілкування пропонуються завдання – жарти, «Коло ідей», «Асоціативний пензлик» , « Ми – поети» , захист створених презентацій (елемент випереджального навчання). Переконана , що розроблений конспект уроку знадобиться вчителям які прагнуть будувати уроки нестандартно,цікаво, творчо.
Перегляд файлу

                                   Підсумковий      урок -  гра  

                                             «Коло ідей»                                                    6 клас

                            « Найкращий знавець рідної мови »   

Мета : використати предметні та ключові компетентності під час мовознавчої гри;

             через завдання систематизувати і узагальнити вивчений матеріал з української

              мови ; перевірити рівень знань учнів; розвивати увагу ,культуру спілкування,         

             логічно – творче мислення, науковість,мобільність; виховувати патріотизм, 

             повагу до рідної мови, відповідальне ставлення до навчання.

Тип уроку:  гра (змагання між командами)

                                                     Перебіг уроку 

  1. Організаційний момент
  2. Мотивація навчання.
  3. Перегляд відео «Цікаве мовознавство».
  4. Змагання між командами: «Знавці рідної мови» та «Мовознавці»

                                  Конкурсні завдання

1.Створення реклами «Ми – команда!», представлення її, придумати гасло , за яким буде працювати кожна команда ( 3 б.)

2. « Коло ідей» Усне переконання – У чому ви вбачаєте красу і багатство рідної мови?(3 б.)

3.Дайте  відповідь . Чим відрізняється словосполучення від речення?

Письмово складіть три словосполучення й три речення зі словами: мир,патріот,

країна. (4б.).

4.Назвіть головні й другорядні члени речення , чим вони відрізняються?(3б)

5.У поданому реченні визначте   члени речення та частини мови.(4 б).

Вольова, сильна, розумна, талановита Леся Українка прославилась своїми творами на весь світ.

       6.Побудуйте складне речення , введіть вставні слова. Яку роль відіграють вони?

      (3 б.)

 

      7.У словниковій роботі визначте частини мови: ти, мати,прикметниковий,сьомий,

      прийшов, швидко, гарно, сонечко, веселий,мудрий одна ,заспівав.(6 б.)

     8.Завдання- жарти:

     - перегрупуй букви так, щоб невеликий ліс перетворився у птаха.

     - змінивши один голосний звук на інший,перетворіть дику тварину – ссавця у пта-

      ха. (2б. )

      9. Індивідуальне завдання « Чиє слово довше»(1 б.)

     10.Завдання «Кореспондент». Візьміть інтерв'ю в протилежної команди на будь –

      яку тему.(4 б.)

     11. Завдання « Асоціативний пензлик ». Намалюйте своє ставлення до української

      мови. (індивідуальна робота).(5 б.)

      12.Завдання « Ми – поети…» Командою напишіть поезію « Моя мова»(6б.)

      13. Створіть командою 6 тестових завдань до теми « Вивчені частини мови»

      14. Формування моделі « Українська – сучасна і модна мова» ( Робота в парах),

            (5 б.); – бали додаються в команди.

     V. Підсумкове випереджальне завдання . Захист  створених презентацій.

         «Моя мова – найкраща в світі».

    VII. Журі визначає переможців.

      Закінчуємо урок  піснею « Ой ти,мово  українська» , слова і музика О.Калищука.

     VIII.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Поїзд Валентина Савівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 травня 2020
Переглядів
3392
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку