Контрольна робота за текстом адміністрації
уч_____ 3 – класу
____________________________________________
І варіант
1. Обери рядок, в якому всі слова записані за алфавітом, добери узагальнювальне слово _________________________________
а) Київ, Львів, Запоріжжя, Вінниця.
б) Львів, Запоріжжя, Вінниця, Київ
в) Вінниця, Запоріжжя, Київ, Львів
2. Обери рядок, в якому всі слова поділені для переносу правильно
а) дон-ька, не-діля, Дем’-ян;
б) бджіл-ка, май-орить, пень-очок;
в) кукуру-дза, ра-йон, вугіл-ля.
3. Запиши кількість букв і звуків у кожному слові
а) гудзик __________________ в) знання _______________
б) донька ________________ г) країна ________________
4. Випиши тільки ті слова, які на кінці мають м’який приголосний.
Токар, заєць, ніч, хлопець, сім, пекар, день, журавель.
_______________________________________________________________________
5. Утвори нові слова за зразком
Читати — читання знати — ________________________
бажати — ___________________ малювати — _____________________
6. Постав, де потрібно, апостроф
Сім … я, р … ясний, в … язка, здоров … я, б … ють , л … юди , бур…я, бур…ян.
7. Поділи слова для переносу
їжак __________________ чайка ___________________________
авіація__________________ рум’яний________________________
8. Склади і запиши прислів’я про мову.
Хліб, а, слово, на, обід, бережи, на, відповідь.
____________________________________________________________
Контрольна робота за текстом адміністрації
уч_____ 3 – класу
____________________________________________
ІІ варіант
1. Обери рядок, в якому всі слова записані за алфавітом, добери узагальнювальне слово _________________________________
а) морква, картопля, цибуля, огірок.
б) картопля, морква, цибуля, огірок.
в) картопля, морква, огірок, цибуля.
2. Обери рядок, в якому всі слова поділені для переносу правильно
а) по-льо-вий,бат-ько, сльо-зи;
б) бджіл-ка, май-орить, пень-очок;
в) мальо-ваний, по-дзвонила, га-йочок.
3. Запиши кількість букв і звуків у кожному слові
а) бджілка __________________ в) волосся _______________
б) пеньок ________________ г) пір’я ________________
4. Випиши тільки ті слова, які на кінці мають твердий приголосний.
Токар, заєць, ніч, хлопець, сім, пекар, день, журавель.
_______________________________________________________________________
5. Утвори нові слова за зразком
Читати — читання плавати — ________________________
Шити — ___________________ міркувати — _____________________
6. Постав, де потрібно, апостроф
Зв…язок, полум…я, солом…а, м…який, бур…як, узгур…я, р…ясно, подвір..я.
7. Поділи слова для переносу
їдуть __________________ байка ___________________________
хлоп’ята __________________ кукурудза________________________
8. Склади і запиши прислів’я про мову.
Мова, як, життя, для, хліб, людини, для
____________________________________________________________