Контрольна робота українська мова 6 клас (1 семестр)

Про матеріал
Контрольна робота на два варіанти з української мови для систематизації та перевірки знань шестикласників ( за перший семестр).
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота з української мови для 6 класу за І семестр

Варіант І

  1.     Головними членами речення є: (0,5 б)

А) Додаток і означення

Б) Підмет і присудок

В) Означення і обставина

      Г) Підмет і обставина

 

  1.     Однорідні члени речення – це… (0,5 б)

А) Такі члени речення, що виконують одну синтаксичну роль, відносяться до одного й того самого члена речення і поєднуються між собою сурядним зв’язком

Б) Слова-синоніми

В) Слова одного роду

Г) Слова, які схожі за написанням

 

  1.     Лексичну помилку допущено в словосполученні: (0,5 б)

А) Проводити міроприємства

Б) Брати участь

В) Вважати за потрібне

Г) Позитивне ставлення

 

  1.     Українська лексика за походженням поділяється на: (0,5 б)

А) Активну і пасивну

Б) Застарілу і нову

В) Запозичену і власну

Г) Новітню і забуту

 

  1.     До активної лексики належать усі слова рядка (0,5 б)

    А) Мама, магазин, сонце, робота, бабуся

    Б) Краш, юзати, комп, тік-токер

    В) Перст, трюмо, вершник, кольчуга

    Г) Мама, глоргексидин, артилерія, вугілля

6. Діалектними є всі слова в рядку (0,5 б)

    А) Гора, велетень, озеро

    Б)Узбіччя, істина, велосипед

    В) Бульба, файний, боцян

    Г)Мольфар, гурок, луг

 

7. Установіть відповідність (1 б)

1. ловити гав                                     А бути неуважним

2. ловити кожне слово                      Б намагатися ошукати

3. ловити момент                              В бути зосередженим

4. ловити на льоту                            Г легко й швидко сприймати

                                                           Д використовувати слушну нагоду

 

 

8. За допомогою суфіксів -ськ-, -цьк-, -зьк- утворити від поданих слів прикметники (2 б)

      Кривий Ріг, Гринвіч, Сиваш, Полісся, Париж, Рига.

 

 

9. Записати слова, знявши риски (2 б)

Пів/яблука, пів/Ялти, екс/чемпіон, віце/президент, семи/струнний, сніго/затримання, ледве/ледве, кінець/кінцем, міні/футбол.

 

10.  Доповніть речення «Іменник – це…» (1 б)

11. Записати, виправляючи помилки (3 б)

1) Піцца мій друже не сама краща їда.

2) Мабуть не варто було рахувати Оленку бессовісною.

3) Не стились тумане не шуміть тополі не пичальте очі ви бирізки голі!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкова контрольна робота з української мови для 6 класу за І семестр

Варіант ІІ

  1.     Просте речення – це… (0,5 б)

     А) Речення, у якому лише одна граматична основа

     Б) Неповне речення

     В) Речення, у якому лише два слова

     Г) Речення, у якому наявний лише підмет

 

2.  Неологізми – це слова,.. (0,5 б.)

      А) Які нещодавно з'явилися;

      Б) Які вийшли з активного вжитку, але мають сучасні відповідники;

      В) Які використовуються у певній місцевості;

Г)  Які вийшли з активного вжитку і не мають сучасних відповідників.

 

3. Фразеологізмом є вислів у рядку: (0,5 б.)

А) Пекти раків;

Б) Пекти курку;

В) Запікати рибу;

Г) Пекти пиріг.

 

4. Лексичну помилку допущено в словосполученні: (0,5 б)

А) моя автобіографія

      Б) брати участь

      В) вважати за потрібне

      Г) позитивне ставлення

 

5. Діалектними є всі слова в рядку (0,5 б)

      А) Ґанок, велетень, озеро

      Б) Лісостеп, істина, велосипед

      В) Крупалі, легінь, боцян

      Г) Ланцюг, гурок, луг

 

    6 . Позначте рядок слів, утворених безафіксним способом: (0,5 б)

     А)  Вправа, розмова, юннат;

     Б)  Синь, зелень, спів;

     В)  Сінокіс, перелісок, їзда;

     Г)   Лісовий, пролісок, нежить.

 

7. Установіть відповідність (1 б)

1. ловити гав                                     А бути неуважним

2. ловити кожне слово                     Б намагатися ошукати

3. ловити момент                              В бути зосередженим

4. ловити на льоту                            Г легко й швидко сприймати

                                                          Д використовувати слушну нагоду

 

 

8. За допомогою суфіксів -ськ-, -цьк-, -зьк- утворіть від поданих слів прикметники.  (2 б)

               Острог, Кагарлик, Прилуки, Овруч, Іртиш, Рига.

 

 

9. Записати слова, знявши риски (2 б)

Пів/ящика, пів/юрти, аеро/клуб, бал/маскарад, восьми/річний, сніго/збирання, тихо/тихо, одним/одна, міні/диктант.

 

 

10. Доповніть речення «Іменник – це…» (1 б)

 

11. Записати, виправляючи помилки (3 б)

  1. Наш клас приймав участь у різних міроприємствах.
  2.  Класним керівником нашого класу  являється Алла Миколаївна.
  3. Я рахую шо піцца це сама лучша їжа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді:

Варіант -1

 

1.Б

2. А

3. А

4. В

5. А

6. В

7. 1-а, 2- в, 3 - д, 4- г

8. Криворізький, гринвіцький, сиваський, поліський, паризький, ризький

9. Пів яблука, пів Ялти, ексчемпіон, віцепрезидент, семиструнний, снігохатримання, ледве-ледве, кінець кінцем, мініфутбол.

 

 

 

Варіант - 2

 

  1. А
  2. А
  3. А
  4. А
  5. В
  6. Б
  7. 1- а, 2 - в, 3 - д, 4 - г
  8. Острозький, кагарлицький, прилуцький, овруцький, іртиський, ризький

 

docx
Додав(-ла)
Мазурак Ольга
Додано
15 грудня 2021
Переглядів
6157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку