Контрольна робота. УСНА НАРОЖНА ТВОРЧІСТЬ– 9 КЛАС (16.09.20)
І рівень
Виберіть правильну відповідь:
А) пісні про кохання та сімейне життя;
Б) пісні про підневільне становище селян;
В) пісні про сварки між чоловіком та жінкою.
2. Нерозділене кохання, зради, відчуття смутку й жалю - це тема пісні:
А) «Місяць на небі…»
Б) «Сонце низенько »;
В) «Цвіте терен…»;
Г) «За городом качки пливуть…».
3. «Вийде сестра - розгнуздає, Вийде мати - розпитає:
- Ой коню мій вороненький!
А де ж мій син молоденький?» – рядки з балади:
А) «Ой летіла стріла…»
Б) «Ой на горі вогонь горитЬ»
В) «Бондарівна»;
Г) «Козака несуть..».
4.Поетичні фольклорні твори, у яких життя зображується через відтворення думок, почуттів і переживань героїв – це:
А)народний епос
Б)народна лірика
В)народна драма
Г) народні казки.
А)родинно‑побутові;
Б)соціально‑побутові
В) весільні;
Г) козацькі.
А) народна дума; Б)народна балада;
В) народна пісня; Г)історична пісня.
7. Жінки, які любили вдовиного сина (балада «Ой летіла стріла…»), асоціюються з
А) павами;
Б)голубками
В) зозулями; Г)лебідками.
ІІ рівень
8 . Установіть відповідність:
Назва пісні |
Провідний мотив |
1) «Місяць на небі, зіроньки сяють» |
А) вірність, чесність у коханні й ніжність |
2) «Цвіте терен, цвіте терен» |
Б) отруєння коханого як помста за зраду |
3) «Сонце низенько» |
В) нерозділене кохання, адже милий поїхав «іншої шукати» |
4) «Ой, під вишнею, під черешнею» |
Г) торжество кохання, попри тимчасову розлуку молодої пари |
9. Порівняйте три пісня, що в них спільного і що відмінного?!
ІІІ рівень