План - конспект
відкритого
особистісно – зорієнтованого уроку
з української літератури,
проведеного у 9 – А класі,
на тему :
«Енеїда» І.П.Котляревського – Енциклопедія українського життя XVІІІ століття
ЕНЕРГОДАРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТУПЕНІВ № 2
ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
План - конспект
відкритого
особистісно – зорієнтованого уроку
з української літератури,
проведеного у 9 – А класі,
на тему :
„ «Енеїда» І.П.Котляревського – Енциклопедія українського життя XVІІІ століття
Підготувала
Щирова
Олена Анатоліївна,
вчитель української мови
та літератури,
спеціаліст
І кваліфікаційної категорії
Енергодар
2015
Клас : 9- А
Дата:
Тема: «Енеїда» І.П.Котляревського – енциклопедія українського життя XVІІІ століття»
Мета:
Освітній аспект: розширити, систематизувати знання учнів про твір, що вивчається;
Розвиваючий аспект: розвивати навички дослідницько– пошукової, самостійної роботи із джерелами, координації діяльності в групі, вміння презентувати результати пошуків і досліджень;
Виховний аспект: виховувати бажання пізнавати історичне минуле України, допитливість, працьовитість, комунікабельність.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань
Форма уроку: - урок-дослідження
Методи:
Обладнання:
Інтерактивна дошка, комп'ютер, флешка, підручник української літератури за редакцією В.Ф.Погребенник, К.Н.Баліна - К. : вид-во «Грамота», 2009.
І. Етап орієнтації
Даний урок останній в темі. Учні розширюють, систематизують знання про твір, що вивчається; розвивають навички дослідницько–пошукової, самостійної роботи із джерелами, координації діяльності в групі, вміння презентувати результати пошуків і досліджень.
ІІ. Цілепокладання
Оголошення теми (Слайд 1), проектного плану (Слайд 2),
учні визначають мету уроку ( Слайд 3) і завдання уроку (Мотивація).
Проблемне питання: Обгрунтувати правильність вислову М.Рильського, що «Енеїда» І.П.Котляревського – енциклопедія українського народного життя XVІІІ століття»
ІІІ. Проектування
Ознайомлення учнів з планом уроку:
ІV. Етап реалізації плану уроку
Виступи учнів щодо проблемного питання:
V. Контрольно-оціночний етап
Виступи експертів за критеріями оцінювання
VІ. Домашнє завдання (різнорівневе):
Літературний диктант
(Венера, Афіна)
пекло)
тоні)
історичні умови)
українською мовою)
Олімпі?.... (негативно: хабарники, пияки…)
2працював над нею?.... (із 6 частин, 30 років).