Контрольна робота в 2 класі. Перевірка мовних знань і вмінь за темою «Прикметник. Дієслово»

Про матеріал
Мета. Перевірити рівень знань учнів з вивченої теми; розвивати пізнавальні інтереси учнів, увагу, пам’ять, зосередженність; виховувати охайність при роботі в зошиті, любов до рідної мови. Контрольна робота передбачає 2 варіанта з 5 завданнями різного типу.
Перегляд файлу

Дата                                 Урок                               Укр.мова                           2 кл.

Тема. Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь за темою    

         «Прикметник. Дієслово»

Мета. Перевірити рівень знань учнів з вивченої теми; розвивати пізнавальні інтереси учнів, увагу, пам’ять, зосередженність; виховувати охайність при роботі в зошиті, любов до рідної мови.

Обладнання. Картки.

Тип уроку. Перевірка знань, умінь і навичок.

Перебіг уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

Психологічне налаштування

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ІV. НАПИСАННЯ ПЕРЕВІРНОЇ РОБОТИ

Ознайомлення із завданнями.

Варіант 1

1. Слова, що називають ознаки предметів (прикметники) відповідають на запитання…

    а) хто? що?

    б) що робити? що зробити?

    в) який? яка? яке? які?

2. Визнач рядок, у якому є тільки прикметники

    а) сяйво, сонячний, світле;

    б) веселе, радісний, чудова;

    в) уважний, повага, щастя.

3. Визнач рядок , у якому записані дієслова , протилежні за значенням.

   а) сміятися – реготати;

   б) ходити – стояти;

   в) замріятися – клювати.

4. Добери по 2 прикметника до іменників.

   Сніжинка - … ,  онук - … .

5. Спиши текст. Підкресли дієслова в тексті.

   На Україні дівчата любили плести вінки. Особливо багатими та пишними були весільні вінки. На Одещині їх плели в суботу. Вінок складався з квітів барвінку, чебрецю та кількох зубчиків часнику.

Варіант 2

1. Слова, що називають дії предметів (дієслова), відповідають на питання…

   а) хто? що?

   б) що робити? що зробити?

   в) який? яка? яке? які?

2. Визнач рядок, у якому є тільки прикметники

   а) добрий, лагідна, ласкаве;

   б) успіх, успішний, здібний;

   в) привітний, подяка, вітання.

3. Визнач рядок , у якому записані прикметники , протилежні за значенням.

    а) чемний – ввічливий;

   б) холодний – гарячий;

   в) веселка – райдуга.

4. Добери по 2 дієслова до іменників.

   Учень - … ,  сніг - … .

5. Спиши текст. Підкресли прикметники в тексті.

   Україна – це моя рідна земля. Красива й уквітчана весною. Щедра й різнобарвна восени. Строга і засніжена зимою. Солодка і пахуча в теплі літні дні.

Самостійне виконання завдань

V. ПІДСУМОК УРОКУ

Відповіді на запитання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 квітня 2019
Переглядів
4009
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку