10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Контрольна робота в 5 класі з теми «Сучасна література. У колі добрих друзів»

Про матеріал
Контрольна робота в 5 класі з теми «Сучасна література. У колі добрих друзів» включає тести, завдання на відповідність, відповіді на запитання, творче завдання. Її метою є з’ясувати рівень засвоєння теми; виявити, які складові навчального матеріалу учні засвоїли вдало, а які викликали у них труднощі й потребують корегування; розвивати логічне мислення, навички зв’язного мовлення учнів; виховувати вміння виявляти набуті знання.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Сучасна література. У колі добрих героїв»

Правильна відповідь на 1 запитання І-ІІ рівнів(початковий та середній) – 0,5 бала.

Максимальна кількість балів – 6.

Правильне виконання 1 завдання ІІІ рівня (достатній) – 1 бал.

Максимальна кількість балів – 3.

Завдання ІV рівня (високий) виконуються на вибір. Правильне виконання завдання – 3 бали.

Максимальна кількість за всі завдання – 12 балів.

 

І – ІІ рівні

1. Літературними героями можуть бути

а) люди;

б) тварини та фантастичні істоти;

в) люди, тварини, фантастичні істоти, рослини, речі?

2. Знайдений капелюх Мумі-троль хотів подарувати

а) Нюхмурику;

б) татові;

в) Мурашиному левові.

3. У будинку Мумі-тролів капелюх став

а) елементом одягу;

б) іграшкою;

в) кошиком для сміття.

4. Чарівна сила капелюха полягала в тому, що

а) речі, які довго полежали в ньому, міняли свою форму;

б) хто його одягав, перетворювався на лицаря ;

в) капелюх не мав ніякої чарівної сили.

5. Мурашиний Лев, потрапивши до капелюха

а) став водою;

б) крихітним їжачком;

в) царем звірів.

6. У творі Туве Янсон

а) утверджується образ дому, який би хотілося мати всім;

б) сила материнської любові;

в) підтверджується думка Мумі-тата, що «не одяг красить…»?

7. Скільки Золотих квитків було надруковано для того, щоб потрапити на     фабрику Віллі Вонка?

а) 5;

б) 7 ;

в) 3?

8. Чарлі Бакет відчайдушно мріяв

а) потрапити на шоколадну фабрику;

б) наїстися шоколаду;

в) стати таким як Віллі Вонка.

9.Подаровану на День народження шоколадну плиточку Чарлі з’їдав

а) миттєво;

б) за день;

в) їв більше місяця.

10. Золотий квиток Чарлі знайшов

а) у подарованому на День народження батончику;

б) на вулиці;

в) шоколадній плитці, купленій на знайдений долар.

11. Помічників Віллі Вонки звали:

а) Умпа Лумпи ;

б) Умпа Пумпи;

в) Вампа Пумпи?

12. За доброту, щедрість та вихованість Віллі Вонка подарував Чарлі

а) шоколадну фабрику;

б) багато шоколадних батончиків;

в) стільки цукерок, що йому вистачить на все життя.

 

ІІІ рівень

13. Установіть відповідність між іменами письменників та назвою твору.

а) Туве Янсон    1. «Ракета на чотирьох лапах»

б) Роальд Дал    2. «Капелюх чарівника»

в) Джеремі Стронг   3. «Чарлі і шоколадна фабрика»

    

14. Доповни речення

Літературна казка – це…

Тема – це…

Ідея – це …

 

15.Установи відповідність між героями та їх звичками.

А. Августу Глуп  1. Безперестану жує жуйку. Людина-егоїст.

Б. Майк Тіві  2. Постійно їсть. Ненажера.

В. Верука Солт  3. Вважає, що жити цікаво можна лише в телевізорі.

Г. Віолетта Борегард 4. Хоче мати все. Вереда.

     

ІV рівень

1. Напишіть, хто із героїв вивченої теми вам найбільше сподобався.

    Які риси характеру ви б у нього запозичили? Можливо, дали йому (їй)        пораду.

 

 

doc
Додав(-ла)
Пікало Тетяна
Додано
8 травня
Переглядів
5215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку