Контрольна робота "Вимова звуків"

Про матеріал
Мета контрольної роботи – перевірити рівень розуміння матеріалу та здатність застосовувати знання на практиці. Результати контрольної роботи можуть впливати на загальну успішність учня у дисципліні або його кінцеву оцінку. Тому важливо підготуватися до контрольних робіт, удосконалюючи свої знання та вміння у відповідній області.
Перегляд файлу

Контрольна робота

«Вимова звуків»

1. Орфографічну помилку допущено в рядку

А  прекрасний, прикрашати

Б  розписати, безкоштовно

В  широчезний, типлиця

Г  зернинка, веслувати

2. Букву е треба писати на місці пропуску в обох словах рядка

А  ч..решня, кр..кливий

Б  м..дівник, гл..тати

В  оз..ро, ш..лестіти

Г  л..лека, зд..рати

3. Букву и треба писати на місці пропуску в обох словах рядка

А  кр..ло, ш..потіти

Б  вит..рати, с..реда

В  тр..вога, кр..жаний

Г  кр..ниця, м..реживо

4. Позначити   рядок ,  у якому   в  усіх  словах   пишеться   і.

А      Г.рчиця ,    щ..тка,    ж..нка .

Б      К..слий,   ч.стий ,      х..трий.

В      Х..тати,   к..дати,     щ..рий .

Г       Заг..бель,   к..піти,    ч..пляти .

5. Префікс с- треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

А  ..трус, ..хрещений, ..шивач

Б  ..початку, ..казати, ..тиснути

В  ..темніти, ..хованка, ..вечора

Г  ..хвально, ..хитрити, ..сипати

6. Змініть слова щоб відбулося чергування    о-а,  е-і ,  е –и   

Перемогти, пекти, терти,  стрелити, ломити.

 

7. Випишіть слова, у яких на місці крапок не треба вписувати букви.

Шіс..надцять, аген..ство, зап’яс..ний, улес..ливий, форпос..ний, жаліс..ливий, гус..нути, особистіс..ний, рідкіс..ний, гіган..ський, облас..ний,

доблес..ний.

8. Записати   текст,   вибираючи     потрібний       варіант   з   дужок .

 

     Лось  був   старий   (і,й)   бувалий    самець .  Він   (у,в)же    звик    до   заповідника,  (у,в)  яки й  потрапив   з  тайги , звик  до  людей (і,й)  до того,    

що   його  підгодовують .  Чи м  далі   він   біг,  тим  більше   сповнювався 

страхом .   І  хоч   нічого  (у,в)же  не  чув,   ще   довго  не   зупинявся. 

Кущі    (і,й)  дерева     струшували    на   нього    синюватий    іній .

(У,в)гамувавшись,  він  лизнув   язиком  припорошену    снігом   землю 

                                                                                                       (Є.  Гуцало).

 

 

docx
Додано
30 січня
Переглядів
549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку