Контрольна робота "Європа й Америка у добу революцій і національного об’єднання (1815-1870 рр.)".

Про матеріал
Контрольна робота "Європа й Америка у добу революцій і національного об’єднання (1815-1870 рр.)". Перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмових вимог; рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів із вивченої теми.
Перегляд файлу

9 клас Всесвітня історія

Європа й Америка у добу революцій і національного  об’єднання

(1815-1870 рр.)

І варіант

І рівень

1. На Півночі США  в сільському господарстві панувало…

А. фермерське господарство;    

Б. поміщицьке господарство;

В. плантаційне господарство.

2.Німецька імперія була утворена в …

А. 1870 р.;  Б. 1871 р.;  В. 1872 р.

3. Домініон – це :

А. колонія, що здобула право самоврядування;

Б. парламент у Канаді;

В. департамент у Франції.

4.  Рух за політичні права робітників у Великій Британії отримав назву

А) ліберального; Б) чартистського; В) профспілкового; Г) протекціоністського.

5. Вкажіть країни, в яких у 1848-1849 рр. відбулися революції:

А) Росія, Англія, Франція, Австрія; Б) Англія, Франція, Німеччина, Італія;    В) Франція, Німеччина, Італія, Австрія; Г) Німеччина, Італія, Австрія, Росія.

6. Про кого йдеться?   Він видав у 1862 році прокламацію про відміну рабства. Про це він казав: «Якщо моє  ім’я  коли-небудь потрапить в історію, то за цей акт, і в ньому  –  вся моя душа».

А) король Вільгельм;  б) Наполеон ІІІ;  в) А. Лінкольн;  г) Франц Йосиф ІІ.

ІІ рівень

7.Розташуйте події по країнах, в яких вони відбувалися

Велика Британія

Франція

Німеччина

Російська імперія

 

 

 

 

1 — «хлібні закони», 2 — конституційна Хартія Липневої монархії; 3 — чартистський рух; 4 — виникнення Німецького союзу; 5 — діяльність Південного та Північного товариств; 6 — початок правління короля Карла X; 7 — утворення «Союзу благоденства», 8 — Закон про бідних, 9 — конституційна Хартія Людовіка XVIII; 10 — скасування закону про заборону створювати профспілки (тред-юніони)

8. Чому Англію називали «майстернею світу»?

ІІІ рівень

9.  Розташуйте події в хронологічній послідовності.

А. приєднання Папської області до Італійського королівства;

Б. війна Прусії з Австрією;

В. утворення Північнонімецького союзу;

Г. похід «тисячі» Гарібальді.

10. Співвіднесіть терміни і визначення.

А Напрям політичної думки, яка обґрунтовує необхідність надання громадянам широких політичних та економічних свобод

 Б рух за виборчу реформу

В глибокі зміни в техніці промислового виробництва, зумовлені застосуванням машин, а також їхні економічні та соціальні наслідки

Г звичаї і правила взаємодії виконавчої і законодавчої влади, включаючи відповідальність уряду перед парламентом, формування уряду на основі парламентської більшості

1) Промислова революція

2) парламентаризм

3) лібералізм

4) чартизм

IV рівень

11. Складіть політичний портрет Отто фон Бісмарка. Чому саме йому довелося втілити в життя мрію німців про об'єднання країни?

 

9 клас Всесвітня історія

Європа й Америка у добу революцій і національного  об’єднання

(1815-1870 рр.)

ІІ варіант

І рівень

1. Президентом США у період громадянської війни був …

А. Д.Вашінгтон;  Б. А.Лінкольн;  В. Т.Рузвельт.

2.Тред-юніони - це

А. професійні спілки селян;

Б. професійні спілки робітників;

В. професійні спілки буржуазії.

3.Італійське королівство  було проголошено в …

А.1860 р.;  Б. 1861 р.;  В. 1862 р.

4. Вкажіть країну, в якій вперше в світі розпочався і найраніше закінчився промисловий переворот:

А) США; б) Велика Британія; в) Франція; г) Росія.

5. Аболіціоністи – це

А) прихильники негайного скасування рабства в США; Б) учасники громадянської війни в США; В) прихильники доктрини президента Дж. Монро; Г) фермери, що займали землі без юридичного оформлення.

6. Вкажіть роки існування Липневої монархії у Франції

А) 1830 – 1848 рр.; Б) 1830 – 1846 рр.; В) 1838 – 1870 рр.; Г)1848 – 1849 рр.

 

ІІ рівень

7.  Розташуйте події по країнах, в яких вони відбувалися

Велика Британія

Франція

Німеччина

Російська імперія

 

 

 

 

1 — виникнення Митного союзу, 2 — Липнева революція, 3 — «Манчестерська бійня», 4 — початок Другої реставрації Бурбонів, 5 — виникнення «Союзу порятунку»; 6 — парламентська реформа 1832 р.; 7 — розпуск Національної гвардії та вибори до Національних зборів, 8 — прийняття конституцій Баварії, Вюртемберга і Бадена; 9 — повстання в Петербурзі, 10 — Карлсбадські постанови.

8. Чому революції 1848-1849 рр. історики називають «Весною народів»?

ІІІ рівень

9. Розташуйте події в хронологічній послідовності.

А. ліквідація рабства ;          

Б. реконструкція Півдня;     

В. закон про гомстеди;         

Г. взяття Річмонда військами північан.

10. Співвіднесіть терміни і визначення.

1) «Гниле містечко»

2) «Манчестерська бійня»

3) «Хлібні закони»

4) «Акти для затикання рота»

А Шість законів, які були спрямовані на обмеження прав та свобод

Б білль, який узаконював виборчу реформу

В придушення військами мітингу біля Манчестера

Г закони, які у штучний спосіб підвищували ціни на хліб через високе мито

Д старі міста або території, де практично не було людей, але які обирали парламентаря

IV рівень

11. Складіть політичний портрет Авраама Лінкольна. Чому обрання його президентом привело до відокремлення південних штатів і проголошення власної держави?

docx
Додано
20 грудня 2023
Переглядів
2791
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку