Контрольна робота "Вступ. Із пісенних скарбів"

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 7 класу на тему: "Вступ. Із пісенних скарбів". Різнорівневі завдання. Користуйтеся із задоволенням!!!
Перегляд файлу

Контрольна робота за темою „Вступ. Із пісенних скарбів”

 (розгорнуті відповіді на запитання)

 

І-ІІ рівні (22 тести)

 

1.   Установіть відповідність між народними піснями та образами, змальованими в них.

1    «Гомін, гомін по діброві»

2    «Ой на горі та й женці жнуть»

3    «Стоїть явір над водою»

4    «Ой у степу криниченька»

А   чумак, зозуля

Б    Запорозька Січ, шабля

В   козак, Україна

Г    Дорошенко, Сагайдачний

Д   мати, син, сестри

 

2.   Установіть відповідність між цитатами та назвами пісень, з яких узято ці рядки.

1    Воли ревуть, води не п’ють, Бо в Крим доріженьку чують…

2    Будуть пташки прилітати Калиноньку їсти,
    Будуть мені приносити Од родоньку вісти!..

3    «Мені з жінкою не возиться; А тютюн та люлька
    Козаку в дорозі Знадобиться!»

4    Старша сестра коня веде, А підстарша зброю несе,
    А меншая випитує: «Коли, брате, з війська прийдеш?»

А   «Гомін, гомін по діброві»

Б    «Ой у степу криниченька»

В   «Жартівливі коломийки»

Г    «Стоїть явір над водою»

Д   «Ой на горі та й женці жнуть»

 

3.   Установіть відповідність між текстом коломийки та її головною думкою.

1    Коломийку заспіваю, як ми веселенько,
   Коломийку заспіваю, як болить серденько.

2    А я годна льонок брати та годна стелити,
    А я годна заспівати та й годна робити.

3    Коломийка, коломийка, весела співанка,
    Не раз її над колискою заспівала мамка.

4    Та хоч би всі зорі впали й писарями стали,
    Ще би наших співаночок не переписали.

А   Кожна дівчина знає співанки з раннього дитинства, з материної колискової

Б    Дівчина вміє добре співати й добре працювати, пісня допомагає в роботі

В   Дівчата більше дбають про співанки, ніж про роботу

Г    Коломийки відображають людські почуття, радості й печалі

Д   Коломийок у гуцулів дуже багато, на всі випадки життя

 

 

4. Установіть відповідність між художніми засобами та їхніми назвами

1. метафора;

А «Говори, говори! — сказав Захар, поглядаючи знов на неї»;

2. порівняння;

Б  «...серце його скиміло глибоко...»;

3. епітет;

В  «...се був сивий, як голуб... старець...»;

4. архаїзм.

Г  «...а ви ратища в руки і плазом додолу!»;

 

Д «Радісний, громовий крик усіх тухольців стрітив їхній прихід...».

 

5. Установіть відповідність між термінами та їхніми визначеннями:

1. Прозовий розповідний твір за обсягом більший, ніж оповідання, у якому розповідається про одну або декілька подій одного чи декількох головних героїв протягом досить тривалого часу

А Сюжет;

2. Частина твору, у якій ідеться про час і місце подій, про дійових осіб і взаємини між ними

Б Композиція

3. Будова художнього твору, розташування й співвідношення всіх його компонентів: сюжетних, позасюжетних елементів, висловлювань героїв твору тощо

В Інтер'єр;

4. Подія чи система подій, у яких розкриваються характери й розв'язуються суперечності між ними

Г Експозиція;

 

Д Повість.

 

6. Укажіть, які події переважно відтворено в чумацьких піснях.

А) незвичайні пригоди на чужині; Б) кохання, весілля; В) війни та битви; Г) життя чумаків у дорозі.

 

7. Пісня «Гомін, гомін по діброві» належить

А) до козацьких;      Б) до чумацьких;          В) до бурлацьких;      Г) до жартівливих.

 

ІІІ рівень

 

  • Дайте відповіді на УСІ запитання
  1.          Які пісні наживаються соціально-побутовими?
  2.          Яка із вивчених козацьких та чумацьких пісень справила на вас найбільше враження? Чому?
  3.          Чим приваблюють сучасних читачів коломийки?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сергей Кравченко
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
18 січня 2021
Переглядів
3502
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку