Контрольна робота "Вступ.Народна творчість.Казки"

Про матеріал

Закріпити знання учнів у знанні творів усної народної творчост, казкиі; розвивати мовлення, навички свідомого виразного читання; виховувати любов до читання, до традицій українського народу, українського слова.

Перегляд файлу

Контрольна робота за темою «Вступ. Казки народів світу»

  1. Термін «фольклор» в перекладі  з англійської  означає:

 А)народна мудрість, знання;

Б) народна пісня;

В) народна книга

  1. Укажіть характерну рису казки:

А) боротьба добра і зла;

Б) присутність тварин;

 В) ставлення автора до подій.

  1. Що називають оригіналом?

А) твір, відтворений іншою мовою;

Б) твір, автором якого є народ;

 В) твір, який ми читаємо тією мовою, якою він був написаний.

     4.   Хто з перелічених авторів був дослідником фольклору?

          А) О. Уайльд;

          Б) О. Пушкін;

          В) брати Грімм.

     5. Особливістю казок про тварин є:

          А) використання алегорії;

          Б) наявність автора;

          В) наявність чарівних предметів

  1. З'ясуйте тип казки за ознаками: фантастичні перетворення, чарівні помічники, незвичайні випробування:

  А) про тварин;

 Б) побутова;

 В) чарівна.

  1. Якою є казка «Фарбований шакал»?

 А) соціально-побутовою;

 Б) чарівною;

           В) про тварин.

     8. Яка ідея висвітлена в казці «Пензлик Маляна»?

          А) негативні людські якості в образі тварин;

          Б) любов до праці, сміливість, кмітливість, уміння перемагати обставини;        

В) уславлення митця і мистецтва.

     9. Упізнайте персонажа казки за описом: «Вона взяла її за руку і провела до великої брами. Брама відчинилася, і тільки-но дівчина ступила за поріг, линув золотий дощ»:

       А) пані Метелиця;  

       Б  )пасербиця;  

        В) рідна дочка.

  1. Чому капітан корабля, на якому плив Синдбад, почав «роздирати на собі одяг і голосно кричати»?

 А) тому що корабель розбився об рифи;

Б) тому що корабель приплив до острова волохатих людей;

В) тому що моряки потрапили до людожерів

           11. Який чарівний предмет є в казці «Іссумбосі, або Хлопчик -  Мізинчик»?

           А) чарівний пензлик;

           Б) маленький молоточок;

           В) чарівний починок

         12. Знайти відповідність між поняттям та його поясненням          

             1. Стислий влучний  народний вислів повчального змісту, побудований як завершене судження.

             2. Образний вислів, який дає яскраву оцінку певного явища, виражає незакінчену думку.

             3. Образне запитання, на яке потрібно дати відповідь

             4. Послідовність подій у художньому творі

             5. Усна народна оповідь про вигадані події

            6. Авторський художній твір про незвичайні події

            7. Інакомовне зображення рис характеру, поведінки, взаємин людей

            8. Протиставлення понять, явищ

             А. Антитеза

             Б. Алегорія

             В. Літературна казка

             Г. Народна казка

            Д. Сюжет

            Е. Загадка

            Є. Приказка

            Ж. Прислів’я

13. Знайдіть відповідність між твором та країною, де він був написаний

1. «Фарбований шакал»                                        А. Китай

2. «Іссумбосі, або Хлопчик – Мізинчик»            Б. Індія

3.  «Пензлик Маляна»                                            В. Данія

                                                                                  Г.Японія

14. Загадка – це:
а) вислів повчального змісту, що має незакінчену думку;
б) вислів, що натякає на щось;
в) вигадливий поетичний опис предмета, який потрібно впізнати.

 

doc
Додано
4 жовтня 2018
Переглядів
2440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку