Варіант 1
Початковий та середній рівні навчальних досягнень
У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.
1. Який із наведених проміжків є розв'язком нерівності 18 < 13 – 2х?
А) (– ∞; –2,5); Б) (– ∞; 2,5]; В) (– 2,5; +∞); Г) (2,5; +∞).
2. Яка з наведених нерівностей рівносильна нерівності 3х – 2 > 2(6+5х)?
А) х >2; Б) х <–2;в) х <7;т) х >7.
3. Розв'яжіть нерівність
А) (– ∞; –5]; Б) [5; + ∞); В) (5; + ∞); Г) (– ∞; 5).
4. Розв'яжіть систему нерівностей
А) (2; 5]; Б) [2; 5); В) ( – ∞;5); Г) [2; + ∞).
5. Розв'яжіть подвійну нерівність – 6 ≤ 2х +3< 5.
А) [-4,5;1); Б) (-4,5;1]; В) [-1,5;4); Г) [–9;2).
6. Укажіть найменше ціле число, яке задовольняє умову – 6< За ≤ 0.
А) – 6; Б) – 2; В) –1; Г) 0.
Достатній рівень навчальних досягнень
7. При яких значеннях у значення виразу
8. Розв'яжіть нерівність |2х + 5| ≤ 10.
Високий рівень навчальних досягнень
9. Розв'яжіть нерівність (х –3) (х + 6) < 0.
10. При яких значеннях х визначений вираз
Варіант 2
Початковий та середній рівні навчальних досягнень
У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.
1. Який із наведених проміжків є розв'язком нерівності 7– 2х ≤ 14?
А) (– ∞;–3,5]; Б) (– ∞;9]; В) [–3,5;+∞); Г) (–3,5;+∞).
2. Яка з наведених нерівностей рівносильна нерівності 7(х – 2) < 9х + 4?
А) х < 20; Б) х < – 9; В) х < 9; Г) х > –9.
3. Розв'яжіть нерівність
А) (– ∞; 1]; Б) (– ∞; 1); В) (– ∞; 0); Г) [9; + ∞).
4. Розв'яжіть систему нерівностей
А) [5; +∞); Б) (4;+∞); В) (4;5]; Г) розв'язків немає.
5. Розв'яжіть подвійну нерівність –9 ≤ 2х+1 ≤ 10.
А) (–5;4,5); Б) [–4;6,5]; В) [–10;9]; Г) [–5;4,5].
6. Укажіть найменше ціле число, яке задовольняє умову –9 ≤ 2а < 3.
А) –5; Б) –9; В) 0; Г) –4.
Достатній рівень навчальних досягнень
7. При яких значеннях b значення виразу
8. Розв'яжіть нерівність |5х – 2|<3.
Високий рівень навчальних досягнень
9. Розв'яжіть нерівність (х – 4)(х + 7) < 0.
10. При яких значеннях х визначений вираз
Варіант 1
Початковий та середній рівні навчальних досягнень
У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.
1. Який із наведених проміжків є розв'язком нерівності 18 < 13 – 2х?
А) (– ∞; –2,5); Б) (– ∞; 2,5]; В) (– 2,5; +∞); Г) (2,5; +∞).
2. Яка з наведених нерівностей рівносильна нерівності 3х – 2 > 2(6+5х)?
А) х >2; Б) х <–2;в) х <7;т) х >7.
3. Розв’яжіть нерівність
А) (– ∞; –5]; Б) [5; + ∞); В) (5; + ∞); Г) (– ∞; 5).
4. Розв'яжіть систему нерівностей
А) (2; 5]; Б) [2; 5); В) ( – ∞;5); Г) [2; + ∞).
5. Розв'яжіть подвійну нерівність – 6 ≤ 2х +3< 5.
А) [-4,5;1); Б) (-4,5;1]; В) [-1,5;4); Г) [–9;2).
6. Укажіть найменше ціле число, яке задовольняє умову – 6< За ≤ 0.
А) – 6; Б) – 2; В) –1; Г) 0.
Достатній рівень навчальних досягнень
7. При яких значеннях у значення виразу належить числовому проміжку (– 4; 3)?
8. Розв'яжіть нерівність |2х + 5| ≤ 10.
Високий рівень навчальних досягнень
9. Розв'яжіть нерівність (х –3) (х + 6) < 0.
10. При яких значеннях х визначений вираз
Варіант 2
Початковий та середній рівні навчальних досягнень
У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.
1. Який із наведених проміжків є розв'язком нерівності 7– 2х ≤ 14?
А) (– ∞;–3,5]; Б) (– ∞;9]; В) [–3,5;+∞); Г) (–3,5;+∞).
2. Яка з наведених нерівностей рівносильна нерівності 7(х – 2) < 9х + 4?
А) х < 20; Б) х < – 9; В) х < 9; Г) х > –9.
3. Розв’яжіть нерівність
А) (– ∞; 1]; Б) (– ∞; 1); В) (– ∞; 0); Г) [9; + ∞).
4. Розв’яжіть систему нерівностей
А) [5; +∞); Б) (4;+∞); В) (4;5]; Г) розв'язків немає.
5. Розв'яжіть подвійну нерівність –9 ≤ 2х+1 ≤ 10.
А) (–5;4,5); Б) [–4;6,5]; В) [–10;9]; Г) [–5;4,5].
6. Укажіть найменше ціле число, яке задовольняє умову –9 ≤ 2а < 3.
А) –5; Б) –9; В) 0; Г) –4.
Достатній рівень навчальних досягнень
7. При яких значеннях b значення виразу належить числовому проміжку [–2;2]?
8. Розв'яжіть нерівність |5х – 2|<3.
Високий рівень навчальних досягнень
9. Розв'яжіть нерівність (х – 4)(х + 7) < 0.
10. При яких значеннях х визначений вираз ?