​Контрольна робота з алгебри для учнів 8 класу з теми: "Від'ємний степінь, гіпербола"

Про матеріал

Контрольна робота з алгебри для учнів 8 класу з теми: "Від'ємний степінь, гіпербола" (містить 2 варіанти) допоможе вчителю якісно перевірити знання учнів з теми

Перегляд файлу

КР В1

1.Спростити:

1)

2)

3)

4)

2.Записати у стандартному вигляді:

1)0,0000058

2)21300000000

3)0,00000002109

4)570100000000000

3.Побудувати графік функції .

Перевірити, чи проходить графік через точки А(-4;-10), В(5;-8), С(20;-2), Е(9;-4).

Знайти значення функції, якщо аргумент рівний 8;-10. Знайти значення аргументу, якщо значення функції рівне -2;40.

 

КР В2

1.Спростити:

1)

2)

3)

4)

2.Записати у стандартному вигляді:

1)0,00000023

2) 321000000000

3)0,00000002901

4) 750100000000000

3.Побудувати графік функції .

Перевірити, чи проходить графік через точки А(2;10), В(3;15), С(-5;-4), Е(-5;6).

Знайти значення функції, якщо аргумент рівний 4;-10. Знайти значення аргументу, якщо значення функції рівне -2;-4.

 

КР В3

1.Спростити:

1)

2)

3)

4)

2.Записати у стандартному вигляді:

1)0,00000 45

2) 12300000000

3)0,00000001209

4)510700000000000

3.Побудувати графік функції .

Перевірити, чи проходить графік через точки А(3;-10), В(6;5), С(5;-6), Е(1;2).

Знайти значення функції, якщо аргумент рівний -6;-10. Знайти значення аргументу, якщо значення функції рівне -2;15.

 

 

 

КР В1

1.Спростити:

1)

2)

3)

4)

2.Записати у стандартному вигляді:

1)0,0000058

2)21300000000

3)0,00000002109

4)570100000000000

3.Побудувати графік функції .

Перевірити, чи проходить графік через точки А(-4;-10), В(5;-8), С(20;-2), Е(9;-4).

Знайти значення функції, якщо аргумент рівний 8;-10. Знайти значення аргументу, якщо значення функції рівне -2;40.

 

КР В2

1.Спростити:

1)

2)

3)

4)

2.Записати у стандартному вигляді:

1)0,00000023

2) 321000000000

3)0,00000002901

4) 750100000000000

3.Побудувати графік функції .

Перевірити, чи проходить графік через точки А(2;10), В(3;15), С(-5;-4), Е(-5;6).

Знайти значення функції, якщо аргумент рівний 4;-10. Знайти значення аргументу, якщо значення функції рівне -2;-4.

 

КР В3

1.Спростити:

1)

2)

3)

4)

2.Записати у стандартному вигляді:

1)0,00000 45

2) 12300000000

3)0,00000001209

4)510700000000000

3.Побудувати графік функції .

Перевірити, чи проходить графік через точки А(3;-10), В(6;5), С(5;-6), Е(1;2).

Знайти значення функції, якщо аргумент рівний -6;-10. Знайти значення аргументу, якщо значення функції рівне -2;15.

 

 

 

КР В1

1.Спростити:

1)

2)

3)

4)

2.Записати у стандартному вигляді:

1)0,0000058

2)21300000000

3)0,00000002109

4)570100000000000

3.Побудувати графік функції .

Перевірити, чи проходить графік через точки А(-4;-10), В(5;-8), С(20;-2), Е(9;-4).

Знайти значення функції, якщо аргумент рівний 8;-10. Знайти значення аргументу, якщо значення функції рівне -2;40.

 

КР В2

1.Спростити:

1)

2)

3)

4)

2.Записати у стандартному вигляді:

1)0,00000023

2) 321000000000

3)0,00000002901

4) 750100000000000

3.Побудувати графік функції .

Перевірити, чи проходить графік через точки А(2;10), В(3;15), С(-5;-4), Е(-5;6).

Знайти значення функції, якщо аргумент рівний 4;-10. Знайти значення аргументу, якщо значення функції рівне -2;-4.

 

КР В3

1.Спростити:

1)

2)

3)

4)

2.Записати у стандартному вигляді:

1)0,00000 45

2) 12300000000

3)0,00000001209

4)510700000000000

3.Побудувати графік функції .

Перевірити, чи проходить графік через точки А(3;-10), В(6;5), С(5;-6), Е(1;2).

Знайти значення функції, якщо аргумент рівний -6;-10. Знайти значення аргументу, якщо значення функції рівне -2;15.

 

docx
Додано
21 серпня 2018
Переглядів
1756
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку