​Контрольна робота з алгебри для учнів 9 класу з теми: "Властивості функцій, квадратична функція"

Про матеріал

Контрольна робота з алгебри для учнів 9 класу з теми: "Властивості функцій, квадратична функція" (містить 2 варіанти) допоможе вчителю якісно перевірити знання учнів з теми

Перегляд файлу

В1

1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)

2.Чи проходить через точку графік функції y= - 2x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-3), С(1;0)

3.Знайти область визначення функції f(x)=-2x3+1, f(x)=, f(x)=

4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2-8x+14,

f(x)= - (x+3)2-4,     f(x)=x2+2x-5

В2

1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)

2.Чи проходить через точку графік функції y= - x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-2), С(1;0)

3.Знайти область визначення функції f(x)=-3x3+1, f(x)=, f(x)=

4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2+8x+14,

 f(x)= - (x-3)2+4,     f(x)=x2-2x-5

В1

1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)

2.Чи проходить через точку графік функції y= - 2x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-3), С(1;0)

3.Знайти область визначення функції f(x)=-2x3+1, f(x)=, f(x)=

4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2-8x+14,

f(x)= - (x+3)2-4,     f(x)=x2+2x-5

В2

1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)

2.Чи проходить через точку графік функції y= - x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-2), С(1;0)

3.Знайти область визначення функції f(x)=-3x3+1, f(x)=, f(x)=

4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2+8x+14,

 f(x)= - (x-3)2+4,     f(x)=x2-2x-5

В1

1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)

2.Чи проходить через точку графік функції y= - 2x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-3), С(1;0)

3.Знайти область визначення функції f(x)=-2x3+1, f(x)=, f(x)=

4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2-8x+14,

f(x)= - (x+3)2-4,     f(x)=x2+2x-5

В2

1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)

2.Чи проходить через точку графік функції y= - x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-2), С(1;0)

3.Знайти область визначення функції f(x)=-3x3+1, f(x)=, f(x)=

4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2+8x+14,

 f(x)= - (x-3)2+4,     f(x)=x2-2x-5

В1

1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)

2.Чи проходить через точку графік функції y= - 2x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-3), С(1;0)

3.Знайти область визначення функції f(x)=-2x3+1, f(x)=, f(x)=

4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2-8x+14,

f(x)= - (x+3)2-4,     f(x)=x2+2x-5

В2

1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)

2.Чи проходить через точку графік функції y= - x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-2), С(1;0)

3.Знайти область визначення функції f(x)=-3x3+1, f(x)=, f(x)=

4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2+8x+14,

 f(x)= - (x-3)2+4,     f(x)=x2-2x-5

В1

1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)

2.Чи проходить через точку графік функції y= - 2x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-3), С(1;0)

3.Знайти область визначення функції f(x)=-2x3+1, f(x)=, f(x)=

4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2-8x+14,

f(x)= - (x+3)2-4,     f(x)=x2+2x-5

В2

1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)

2.Чи проходить через точку графік функції y= - x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-2), С(1;0)

3.Знайти область визначення функції f(x)=-3x3+1, f(x)=, f(x)=

4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2+8x+14,

 f(x)= - (x-3)2+4,     f(x)=x2-2x-5

В1

1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)

2.Чи проходить через точку графік функції y= - 2x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-3), С(1;0)

3.Знайти область визначення функції f(x)=-2x3+1, f(x)=, f(x)=

4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2-8x+14,

f(x)= - (x+3)2-4,     f(x)=x2+2x-5

В2

1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)

2.Чи проходить через точку графік функції y= - x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-2), С(1;0)

3.Знайти область визначення функції f(x)=-3x3+1, f(x)=, f(x)=

4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2+8x+14,

 f(x)= - (x-3)2+4,     f(x)=x2-2x-5

docx
До підручника
Алгебра 9 клас (Істер О. С.)
До уроку
Розділ 2. Квадратична функція
Додано
21 серпня 2018
Переглядів
7372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку