Контрольна робота з алгебри для учнів 9 класу з теми: "Властивості функцій, квадратична функція" (містить 2 варіанти) допоможе вчителю якісно перевірити знання учнів з теми
В1
1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)
2.Чи проходить через точку графік функції y= - 2x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-3), С(1;0)
3.Знайти область визначення функції f(x)=-2x3+1, f(x)=, f(x)=
4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2-8x+14,
f(x)= - (x+3)2-4, f(x)=x2+2x-5
В2
1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)
2.Чи проходить через точку графік функції y= - x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-2), С(1;0)
3.Знайти область визначення функції f(x)=-3x3+1, f(x)=, f(x)=
4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2+8x+14,
f(x)= - (x-3)2+4, f(x)=x2-2x-5
В1
1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)
2.Чи проходить через точку графік функції y= - 2x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-3), С(1;0)
3.Знайти область визначення функції f(x)=-2x3+1, f(x)=, f(x)=
4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2-8x+14,
f(x)= - (x+3)2-4, f(x)=x2+2x-5
В2
1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)
2.Чи проходить через точку графік функції y= - x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-2), С(1;0)
3.Знайти область визначення функції f(x)=-3x3+1, f(x)=, f(x)=
4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2+8x+14,
f(x)= - (x-3)2+4, f(x)=x2-2x-5
В1
1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)
2.Чи проходить через точку графік функції y= - 2x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-3), С(1;0)
3.Знайти область визначення функції f(x)=-2x3+1, f(x)=, f(x)=
4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2-8x+14,
f(x)= - (x+3)2-4, f(x)=x2+2x-5
В2
1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)
2.Чи проходить через точку графік функції y= - x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-2), С(1;0)
3.Знайти область визначення функції f(x)=-3x3+1, f(x)=, f(x)=
4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2+8x+14,
f(x)= - (x-3)2+4, f(x)=x2-2x-5
В1
1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)
2.Чи проходить через точку графік функції y= - 2x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-3), С(1;0)
3.Знайти область визначення функції f(x)=-2x3+1, f(x)=, f(x)=
4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2-8x+14,
f(x)= - (x+3)2-4, f(x)=x2+2x-5
В2
1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)
2.Чи проходить через точку графік функції y= - x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-2), С(1;0)
3.Знайти область визначення функції f(x)=-3x3+1, f(x)=, f(x)=
4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2+8x+14,
f(x)= - (x-3)2+4, f(x)=x2-2x-5
В1
1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)
2.Чи проходить через точку графік функції y= - 2x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-3), С(1;0)
3.Знайти область визначення функції f(x)=-2x3+1, f(x)=, f(x)=
4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2-8x+14,
f(x)= - (x+3)2-4, f(x)=x2+2x-5
В2
1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)
2.Чи проходить через точку графік функції y= - x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-2), С(1;0)
3.Знайти область визначення функції f(x)=-3x3+1, f(x)=, f(x)=
4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2+8x+14,
f(x)= - (x-3)2+4, f(x)=x2-2x-5
В1
1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)
2.Чи проходить через точку графік функції y= - 2x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-3), С(1;0)
3.Знайти область визначення функції f(x)=-2x3+1, f(x)=, f(x)=
4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2-8x+14,
f(x)= - (x+3)2-4, f(x)=x2+2x-5
В2
1.Знайти значення функції f(x)= , f(-1), f(1), f(2)
2.Чи проходить через точку графік функції y= - x2-1, якщо А(0;1), В(-1;-2), С(1;0)
3.Знайти область визначення функції f(x)=-3x3+1, f(x)=, f(x)=
4.Побудувати графік функції, вказати проміжки спадання та зростання f(x)=x2+8x+14,
f(x)= - (x-3)2+4, f(x)=x2-2x-5