В даному текстовому документі запропоноване орієнтовне календарне планування з алгебри для 9 класу розраховано на 70 годин на рік (02 години на тиждень).
Алгебра, 9 клас /70 годин, 2 год на тиждень/
№з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
Вступ і повторення /03 години/ |
|||||
1 |
1 |
Повторення. Лінійні рівняння та їх системи. |
1 |
|
|
2 |
2 |
Повторення. Перетворення раціональних виразів. |
1 |
|
|
3 |
3 |
Повторення. Квадратні рівняння. Раціональні рівняння. |
1 |
|
|
Нерівності /14 годин/ |
|||||
4 |
1 |
Числові нерівності. |
1 |
|
|
5 |
2 |
Основні властивості числових нерівностей. |
1 |
|
|
6 |
3 |
Нерівності зі змінними. Числові проміжки. |
1 |
|
|
7 |
4 |
Числові проміжки. |
1 |
|
|
8 |
5 |
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності. |
1 |
|
|
9,10 |
6,7 |
Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною. |
2 |
|
|
11 |
8 |
Об‘єднання та переріз множин. |
1 |
|
|
12 |
9 |
Системи лінійних нерівностей з однією змінною. |
1 |
|
|
13,14 |
10,11 |
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною. |
2 |
|
|
15 |
12 |
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
16 |
13 |
Лінінйні нерівності та їх системи. Контрольна робота №1 |
1 |
|
|
17 |
14 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Квадратична функція /30 годин/ |
|||||
18 |
1 |
Повторення. Функція. Область визначення і область значень функції. Графік функції. |
1 |
|
|
19 |
2 |
Знаходження області визначення функції. |
1 |
|
|
20 |
3 |
Властивості функцій. Нулі функції. |
1 |
|
|
21 |
4 |
Властивості функцій. Проміжки знакосталості. |
1 |
|
|
22 |
5 |
Властивості функцій. Зростання і спадання функції. Найбільше і найменше значення функції. |
1 |
|
|
23,24 |
6,7 |
Найпростіші перетворення графіків функцій. |
2 |
|
|
25 |
8 |
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок |
1 |
|
|
26 |
9 |
Функції та їх властивості. Контрольна робота №2. |
1 |
|
|
27 |
10 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
28 |
11 |
Квадратична функція, її графік та властивості. |
1 |
|
|
29,30 |
12,13 |
Побудова графіків квадратичних функцій. |
2 |
|
|
31 |
14 |
Визначення властивостей квадратичної функції за ії графіком. |
1 |
|
|
32 |
15 |
Квадратна нерівність. Розв’язування квадратних нерівностей. |
1 |
|
|
33,34 |
16,17 |
Розв’язування квадратних нерівностей. |
2 |
|
|
№з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
35 |
18 |
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
36 |
19 |
Квадратична функція. Контрольна робота №3. |
1 |
|
|
37 |
20 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
38 |
21 |
Системи рівнянь другого степеня з двома змінними. |
1 |
|
|
39 |
22 |
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними способом підстановки. |
1 |
|
|
40 |
23 |
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними способом додавання. |
1 |
|
|
41 |
24 |
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними |
1 |
|
|
42 |
25 |
Системи рівнянь другого степеня з двома змінними як математична модель прикладної задачі. |
1 |
|
|
43-45 |
26-28 |
Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь. |
3 |
|
|
46 |
29 |
Системи рівнянь другого степеня з двома змінними. Контрольна робота №4. |
1 |
|
|
47 |
30 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Числові послідовності /11 годин/ |
|||||
48 |
1 |
Числові послідовності. |
1 |
|
|
49 |
2 |
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії. |
1 |
|
|
50 |
3 |
Формула n-го члена арифметичної прогресії. |
1 |
|
|
51 |
4 |
Сума перших n членів арифметичної прогресії. |
1 |
|
|
52 |
5 |
Розв’язування вправ і задач |
1 |
|
|
53 |
6 |
Геометрична прогресія, її властивості. |
1 |
|
|
54 |
7 |
Формула n-го члена геометричної прогресії. |
1 |
|
|
55 |
8 |
Сума перших n членів геометричної прогресії. |
1 |
|
|
56 |
9 |
Розв’язування вправ і задач на прогресії. |
1 |
|
|
57 |
10 |
Числові послідовності. Контрольна робота №5. |
1 |
|
|
58 |
11 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики /08 годин/ |
|||||
59 |
1 |
Основні правила комбінаторики. |
1 |
|
|
60 |
2 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
61 |
3 |
Частота та ймовірність випадкової події. |
1 |
|
|
62 |
4 |
Початкові відомості про статистику. |
1 |
|
|
63 |
5 |
Способи подання даних та їх обробки. |
1 |
|
|
64,65 |
6,7 |
Розв’язування вправ. |
2 |
|
|
66 |
8 |
Самостійна робота. |
1 |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу /04 години / |
|||||
67 |
1 |
Повторення. Розв’язування лінійних нерівностей та їх систем. Розв’язування квадратних нерівностей. |
1 |
|
|
68 |
2 |
Повторення. Побудова графіків квадратичних функцій. |
1 |
|
|
69 |
3 |
Повторення. Розв’язування задач за допомогою систем рівнянь. |
1 |
|
|
70 |
4 |
Підсумковий урок. |
1 |
|
|