КОНТРОЛЬНА РОБОТА з алгебри за І семестр 8 класу для учнів, що навчаються за сімейною формою
Тема 1. Раціональні вирази
1. При яких значеннях змінної має зміст вираз:
а) 3х + 4; б) 5+𝑥. 𝑥+3
2. Скоротіть дріб:
а) 4𝑎 ; б) 5𝑥−10𝑦.
12𝑏 3𝑥−6𝑦
3. Виконайте дії з раціональними дробами:
а) 2𝑥−4𝑦 + 5𝑥+18𝑦; б) 4 − 11 ; в) 3𝑥 + 5𝑥 ;
21𝑎 21𝑎 12𝑥𝑦 18𝑥𝑦 4𝑥−4 7−7𝑥
г) 4𝑦𝑥 ⋅ 12𝑦𝑥; д) 2116𝑦𝑥34 : 278𝑥𝑦86.
4. Розв’яжіть рівняння:
а) 𝑥+4 = 0; б) 𝑥−1 = 2𝑥−1.
𝑥−1 𝑥+2 2𝑥+1
5. Знайдіть значення виразу:
а) 3-3 + 6-2; б) (2)−1+ (-1,7)0 – 2-3; в) 3-14·3-19: 3-34; г) 27-3 : 81-2. 3
6. Спростіть вираз:
а) a-2b-5 · a6b3; б) 5a6 · (-3a-2b-3)-2.
7. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій та визначте координати точок їх перетину: у = 3; у = х + 3.
𝑥
КОНТРОЛЬНА РОБОТА з алгебри за ІІ семестр 8 класу для учнів, що навчаються за сімейною формою
Тема 2. Квадратні корені. Дійсні числа
Тема 3. Квадратні рівняння
1. Знайдіть значення виразу:
а) 0,5;
б) √0,16 ⋅ 36;
в) .
2. Розв’яжіть рівняння:
а) х2 = 4; б) 3х2 – 27 = 0; в) (2х + 3)2 = 81. 3. При якому значенні х є правильною рівність:
а) = 5; б)
4. Спростіть вираз:
а) 10.
5. Розташуйте в порядку спадання числа: 5,5; 3 ; 6.
6. Розв’яжіть квадратне рівняння:
а) х2 – 5х + 4 = 0; б) х2 + 9х = 0; в) 2х2 – 72 = 0; г) 7х2 – х – 8 = 0.
7. При яких значеннях х виконується рівність:
𝑥2+10𝑥 − 2𝑥+5 = 20?
10 2
8. Знайдіть корені рівняння: х4 – 5х2 + 4 = 0.
9. Розкладіть на множники квадратний тричлен:
а) х2 – 8х – 9; б) 3х2 – 8х – 3.
10. Установіть графічно кількість розв’язків системи:
𝑦 = 𝑥2 { .
𝑦 = 𝑥 − 5