Алгебра, 7 КЛАС
Урок № ______ Дата ____________
Тема. Контрольна робота № 6 за темою “Узагальнення і систематизація навчального матеріалу”
Мета. Перевірити знання, уміння і навички учнів з курсу алгебри 7 класу; розвивати конкретне мислення, пам´ять; виховувати самостійність, акуратність.
Тип уроку: узагальнення знань та умінь.
Метод: проблемний.
ХІД УРОКУ
І. Оргмомент
ІІ. Контрольна робота (2 варіанти)
Варіант 1
1. Спростіть вираз: −3(x + y) − 2(x − y).
2. Обчисліть: .
3. Розв’яжіть рівняння: 2х + 7 = 17.
4. На якому з малюнків зображено графік рівняння ?
А) Б) В) Г)
5. Знайдіть значення функції в точці = −16, = .
6. Перетворіть вираз у многочлен: .
7. Розв’яжіть рівняння: x(4x + 11) − 7(x2 − 5x) = 55х.
8. За 3 години руху за течією і 2 години проти течії теплохід проходить 203 км, а за 2 години за течією і 3 години проти течії – 197 км. Знайдіть швидкість теплохода у стоячій воді.
9*. Якщо довжину прямокутника зменшити на 4 см, а ширину збільшити на 0,5 дм, то одержимо квадрат, площа якого на 40 см2 більша ніж площа прямокутника. Знайдіть площу прямокутника.
10*. Один сплав містить 10% цинку, а другий – 30% цинку. Скільки кілограмів кожного сплаву треба взяти, щоб отримати 400 т сплаву, який містить 25% цинку?
Варіант 2
1. Спростіть вираз: −5(a − 1) + 3(a + 1).
2. Обчисліть: .
3. Розв’яжіть рівняння: 3х – 5 = 16.
4. На якому з малюнків зображено графік рівняння .
А) Б) В) Г)
5. Знайдіть значення функції в точці = −14, = .
6. Перетворіть вираз у многочлен: .
7. Розв’яжіть рівняння: x(2x + 3) − 5(x2 − 3x) = − 3x(2x + 2).
8. Із двох міст, відстань між якими 450 км, одночасно назустріч один одному вирушили два автомобілі і зустрілися через 3 години. Скільки кілометрів проїхав кожний з них до зустрічі,якщо швидкість одного з них на 10 км/год більша ніж у другого?
9*. Якщо ширину прямокутника збільшити на 2 дм, а довжину зменшити на 0,5 м, то одержимо квадрат площа якого на 50 дм2 менша, ніж площа прямокутника. Знайдіть площу прямокутника.
10*. З двох розчинів солі − 10% і 15% − потрібно отримати 40 г 12% розчину. Скільки для цього потрібно взяти кожного розчину?
Варіант 3*
1. Знайдіть значення виразу: 24,5 − 4m; якщо m = 6.
2. Знайдіть площу поверхні стіни, довжина якої а ширина .
3. Розв’яжіть рівняння: .
4. Розв’яжіть систему рівнянь: .
5. Графік якої функції зображено на малюнку?
А) у = х + 3; Б) у = −2 х;
В) у = х; Г) у = −3 х.
6. Обчисліть: .
7. Запишіть у вигляді многочлена: .
8. За 5 годин руху за течією і дві години проти течії пароплав проходить 181 км, а за дві години за течією і 3 години проти течії – проходить 123 км. Знайдіть власну швидкість пароплава та швидкість течії.
9*. Якщо довжину прямокутника зменшити на 4 см, а ширину збільшити на 0,5 дм, то одержимо квадрат, площа якого на 40 см2 більша ніж площа прямокутника. Знайдіть площу прямокутника.
10*. Один сплав містить 30% міді, а другий – 70% міді. Скільки кілограмів кожного сплаву треба взяти, щоб отримати 100 кг сплаву, який містить 40% міді?