Контрольна робота з біології 6 клас «Різноманітність рослин»

Про матеріал

1 рівень( виберіть одну правильну відповідь по 0,5 балів)

  1. Виберіть з запропонованих рослин ті, які розмножуються спорами:

А) троянда б) щитник чоловічий в) яблуня в) сосна

2.Нищі спорові рослини – це :

А) хвощі б)водорості г) мохи

3.Назвіть комахоїдну рослину: а) росичка; б) калина; в) ромашка; г) троянда.

4. Яка рослина бере участь в утворенні торфу: А) ялина б) сфагнум в) хвощ польовий г) зозулин льон

5. У яких рослин насінина утворюється в шишці:

А) покритонасінних б) голонасінних в) водоростей г) спорових рослин

6. Зазначте спосіб запилення , який притаманний для сосни звичайної:

А) комахами б) вітром в) водою

7. До покритонасінних належить: А) гінкго б) яблуня в) хвощ польовий в) ламінарія

8. У першому ярусі мішаного лісу росте: А) ламінарія б) дуб в) сосна г) мох зозулин льон

9. Світлолюбною рослиною є :

А) тюльпан б) сосна в) копитняк європейський г) ялина

10.Зерновою культурою є: А) картопля б) пшениця в) клубника г) огірок

2 рівень ( по 0, 75 балів)

11. Установіть відповідність між рослинами та відділами, до яких вони належать

1) троянда 2) ялина 3) плаун булавовидний 4) черешня 5) зозулин льон

А) мохоподібні Б) покритонасінні В) голонасінні Г) плауноподібні

12. Виберіть і випишіть рослини класу Однодольні: горох, пшениця, квасоля, лілія, цибуля, шипшина, вишня, айстра, ячмінь, кукурудза, береза, сосна , пролісок, конвалія, помідор, перець, часник, тюльпан.

3 рівень

13. Виберіть із запропонованих термінів зайвий і поясніть чому: ялина, липа, сфагнум, горобина.( 1 бал)

14. Виберіть з запропонованих рослин багаторічні, поясніть свій вибір: морква, груша, тюльпан, буряк, черешня, піони, капуста, картопля, троянда. ( 1 бал)

15. Опишіть рослинні угрупування лісу та луків, порівняйте їх ( спільні та відмінні риси).Чи можете ви зустріти ці угрупування в околицях нашого міста.( 1,5 бали)

4 рівень( 2 б.)

16. Порівняйте голонасінні рослини та покритонасінні( вкажіть спільні та відмінні риси, наведіть приклади). Їх значення для людини.

2 варіант

  • 1рівень( виберіть одну правильну відповідь, по 0,5 балів)

ІІ варіант

1Виберіть з запропонованих рослин ті, які розмножуються за допомогою насіння, яке розвивається в шишці:

А) троянда б) щитник чоловічий в) яблуня в) сосна

2.Особина нестатевого покоління – це :

А) гамето фіт б) спорофіт г) спорангій

3. Насінням розмножуються: А) папороті б) мохи в ) голонасінні г) плаунеподібні

4. Яка рослини має квітку: А) ялина б) сфагнум в) хвощ польовий г) перець

5. Які рослини розмножуються спорами:

А) покритонасінні б) голонасінні в) водорості г) папоротеподібні

6. Зазначте спосіб запилення , який притаманний для мохів:

А) комахами б) вітром в) водою

7. До голонасінних належить: А) кедр б) яблуня в) хвощ польовий в) ламінарія

8. У найнижчому ярусі мішаного лісу росте: А) ламінарія б) дуб в) сосна г) мох зозулин льон

9. Тіневитривалою рослиною є :

А) соняшник б) сосна в)подорожник г)суниця

10.Плодово-ягідною культурою є: А) картопля б) пшениця в) вишня г) огірок

2 рівень( по 0, 75 балів)

11. Установіть відповідність між рослинами та відділами, до яких вони належать

1) ромашка 2) щитник чоловічий 3) сфагнум 4) ялина 5) диня

А) мохоподібні Б) покритонасінні В) голонасінні Г) папоротеподібні

12. Виберіть і випишіть рослини класу Дводольні: горох, пшениця, квасоля, лілія, цибуля, шипшина, вишня, айстра, ячмінь, кукурудза, береза, сосна , пролісок, конвалія, помідор, перець, часник, тюльпан.

3 рівень

13. Виберіть із запропонованих термінів зайвий і поясніть чому: сфагнум, зозулин льон, калина, хвощ.( 1 бал)

14. Виберіть з запропонованих рослин дворічні, поясніть свій вибір: морква, груша, тюльпан, буряк, черешня, піони, капуста, картопля, троянда. ( 1 бал)

15. Опишіть рослинні угрупування степу та болота, порівняйте їх ( спільні та відмінні риси).Чи можете ви зустріти ці угрупування в околицях нашого міста. ( 1,5 бали)

4 рівень ( 2 б.)

16. Порівняйте класи Однодольних та Дводольних рослин.( вкажіть спільні та відмінні риси, наведіть приклади). Їх значення для людини.

Перегляд файлу

Контрольна робота з біології   6 клас   «Різноманітність рослин»           1 варіант

1 рівень( виберіть одну правильну відповідь  по 0,5 балів)

  1. Виберіть з запропонованих рослин  ті, які розмножуються спорами:

А) троянда  б) щитник чоловічий  в) яблуня  в) сосна

 

  1. Нищі спорові рослини – це :

А) хвощі   б)водорості   г) мохи

3.Назвіть комахоїдну рослину: а) росичка; б) калина; в) ромашка; г) троянда.

4. Яка рослина бере участь в утворенні торфу: А) ялина  б) сфагнум   в) хвощ польовий  г) зозулин льон

5. У яких рослин насінина утворюється в шишці:

А) покритонасінних  б) голонасінних   в) водоростей  г) спорових рослин

6. Зазначте спосіб запилення , який притаманний для сосни звичайної:

А) комахами  б) вітром  в) водою

7. До покритонасінних належить: А) гінкго  б) яблуня  в) хвощ польовий  в) ламінарія

8. У першому ярусі мішаного лісу росте: А) ламінарія  б) дуб  в) сосна  г) мох зозулин льон

9. Світлолюбною рослиною є :

А) тюльпан  б) сосна  в) копитняк європейський  г) ялина

10.Зерновою культурою є: А) картопля  б) пшениця  в) клубника  г) огірок

2 рівень ( по 0, 75 балів)

11. Установіть відповідність між рослинами та відділами, до яких вони належать

1) троянда  2)  ялина    3)  плаун  булавовидний  4)  черешня  5) зозулин льон

А)  мохоподібні   Б) покритонасінні    В) голонасінні   Г) плауноподібні

12. Виберіть і випишіть рослини класу Однодольні: горох, пшениця, квасоля, лілія, цибуля, шипшина, вишня, айстра, ячмінь, кукурудза, береза, сосна , пролісок, конвалія, помідор, перець, часник, тюльпан.

3 рівень

 13. Виберіть із запропонованих термінів зайвий і поясніть чому: ялина, липа, сфагнум, горобина.( 1 бал)

14. Виберіть з запропонованих рослин  багаторічні, поясніть свій вибір: морква, груша, тюльпан, буряк, черешня, піони, капуста, картопля, троянда. ( 1 бал)

15. Опишіть рослинні угрупування лісу та луків, порівняйте їх ( спільні та відмінні риси).Чи можете ви зустріти ці угрупування в околицях нашого міста.( 1,5 бали)

4 рівень( 2 б.) 

 16. Порівняйте голонасінні рослини та покритонасінні( вкажіть спільні та відмінні риси, наведіть приклади). Їх значення для людини.

2 варіант

  1. рівень( виберіть одну правильну відповідь, по 0,5 балів)

ІІ варіант

1Виберіть з запропонованих рослин  ті, які розмножуються за допомогою насіння, яке розвивається в шишці:

А) троянда  б) щитник чоловічий  в) яблуня  в) сосна

2.Особина нестатевого покоління – це :

А) гамето фіт   б) спорофіт   г) спорангій

3. Насінням розмножуються:  А) папороті  б) мохи  в ) голонасінні  г) плаунеподібні 

4. Яка рослини має квітку: А) ялина  б) сфагнум   в) хвощ польовий  г)  перець

5. Які рослини розмножуються спорами:

А) покритонасінні  б) голонасінні  в) водорості  г) папоротеподібні

6. Зазначте спосіб запилення , який притаманний для мохів:

А) комахами  б) вітром  в) водою

7. До голонасінних належить: А) кедр             б) яблуня  в) хвощ польовий  в) ламінарія

8. У найнижчому  ярусі мішаного лісу росте: А) ламінарія  б) дуб  в) сосна  г) мох зозулин льон

9. Тіневитривалою  рослиною є :

А) соняшник   б) сосна  в)подорожник  г)суниця

10.Плодово-ягідною  культурою є: А) картопля  б) пшениця  в) вишня  г) огірок

2 рівень( по 0, 75  балів)

11. Установіть відповідність між рослинами та відділами, до яких вони належать

1) ромашка  2)  щитник чоловічий     3) сфагнум  4) ялина  5) диня

А)  мохоподібні   Б) покритонасінні    В) голонасінні   Г) папоротеподібні

12. Виберіть і випишіть рослини класу Дводольні: горох, пшениця, квасоля, лілія, цибуля, шипшина, вишня, айстра, ячмінь, кукурудза, береза, сосна , пролісок, конвалія, помідор, перець, часник, тюльпан.

3 рівень

 13. Виберіть із запропонованих термінів зайвий і поясніть чому: сфагнум, зозулин льон, калина, хвощ.( 1 бал)

14. Виберіть з запропонованих рослин  дворічні, поясніть свій вибір: морква, груша, тюльпан, буряк, черешня, піони, капуста, картопля, троянда. ( 1 бал)

15. Опишіть рослинні угрупування степу  та  болота, порівняйте їх ( спільні та відмінні риси).Чи можете ви зустріти ці угрупування в околицях нашого міста. ( 1,5 бали)

4 рівень   ( 2 б.)

16. Порівняйте класи Однодольних  та Дводольних рослин.( вкажіть спільні та відмінні риси, наведіть приклади). Їх значення для людини.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Котик Влад
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0