Контрольна робота з біології за І семестр 8 класу • сімейна форма навчання

Про матеріал
Матеріал включає підбір різнорівневих завдань, які дозволять перевіряти й оцінити рівень засвоєння матеріалу з біології 8 класу за І семестр навчального року в здобувачів освіти, що навчаються за сімейною формою.
Перегляд файлу

Контрольна робота з біології за І семестр 8 класу

• сімейна форма навчання

Блок запитань з критеріями оцінювання за правильну відповідь.                                                                                                                             Варіант – 1 

I рівень (3 бали)

У завдання 1 – 6  із чотирьох варіантів виберіть ОДИН правильний.

Правильно виконане завдання оцінюється в 0,5 б.

1. Тканину, елементом якої є нейрон, називають:

А  сполучною; Б  м'язовою; В  нервовою;

Г  епітеліальною.

 

2. Гіпервітаміноз виникає внаслідок:

А  нестачі вітамінів у їжі; Б  відсутності вітамінів у їжі;

В  недостатнього харчування;

Г  надмірного захоплення вітамінними препаратами.

 

3. Головні ферменти травлення пепсин та трипсин синтезуються:

А  у тонкому та товстому кишечнику відповідно;

Б  шлунку і найближчих відділах тонкого кишечника відповідно; В  шлунку та підшлунковій залозі відповідно; Г  шлунку і печінці відповідно.

 

 

4. Рідина, що циркулює згідно з зоб походить з (1) і повертається у (2):

image

раженою на малюнку системою,

 

image

А  1 — тканинної рідини, 2 — кров;

Б  1 — крові, 2 — цитоплазму; В  1 — плазми, 2 — тканинну рідину;

Г  1 — спинномозкової рідини, 2 — кров.

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Виберіть правильне твердження:

А  до складу дихальної системи входять трахея й три бронхи;

Б  об’єм правої та лівої легенів рівні;

В  трахея розташована між бронхами і легенями; Г  найдрібнішою структурою легень є альвеоли.

 

6. До сечового міхура сеча потрапляє з:

А  печінки;

Б  нирок; В  сечоводів; Г  сечівника.

 

IІ рівень (3 бали) 

І. Завдання відкритого типу, що передбачає коротку  обґрунтовану відповідь. Кожне виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

 

1.     Які процеси відбуваються з їжею в ротовій порожнині?

 

2.     Навіщо потрібно визначати функціональні показники дихальної системи?

 

ІІ. 1. Установіть відповідність між захворюванням людини(А– Г)   та збудниками (1 – 5), які їх спричиняють .

Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

 

А  гельмінтози 

Б  туберкульоз 

В  короста

Г  грип 

1   віруси

2   туберкульозна паличка

3   коростяний свербун

4   паразитичні черви

5   воші 

 

 

 

                                           ІIІ рівень (3 бали)

І. Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

1.     Які наслідки для організму людини буде мати нестача вітаміну С? Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

 

2.     Які групи крові існують у системі АВ0. Запишіть речовини, які визначають кожну із груп крові.

Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

 

ІІ. 1. Установіть відповідність між назвами частин серця та судин (А– Г)  і цифрами (1 – 6), що їх позначають на малюнку.

Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

 

 

А  ліві легеневі вени;

Б  дуга аорти;

В  тристулковий клапан; Г  аортальний півмісяцевий клапан;

 

image 

 

                                               ІV рівень (3 бали)

Виконайте  завдань відкритої форми (1 – 2)  з розгорнутою відповіддю.

1.     Який орган за холодної погоди зігріває повітря перед тим, як воно потрапить до легень? Яке це має значення?

Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

 

2.     Заповнити таблицю 1. « Робота нирок».  

Прочитати характеристики первинної та вторинної сечі, розподілити їх між другою й третьою колонками таблиці 1 Характеристики: 

1

Схожа на плазму крові

2

За добу утворюється 1,5 л.

3

Утворюється у звивистому канальні.

4

За добу утворюється 150 – 180 л.

5

Містить остаточні продукти розпаду, що виводяться із організму. 

6

Утворюється у капілярному клубочку капсули нефрона. 

7

Фільтрація.

8

Зворотннє поглинання – реабсорбція. 

 

Таблиця 1. « Робота нирок»

Характерні ознаки

 

 

 

Сеча

Первинна

 

 

 

Вторинна

Характеристика складу сечі

 

 

 

 

 

Де утворюється?

 

 

 

 

 

Як називається процес?

 

 

 

 

 

Скільки сечі утворюється? (об’єм)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 2 б.

 

Таблиця отриманих балів

 

 

І рівень

 

 

ІІ ріве

нь

ІІІ рівень

ІV рівень

 

 

 

 

 

І

ІІ

І

ІІ

 

1

2

3

4

5

6

1

2

1

1

2

1

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
2 лютого
Переглядів
2288
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку