Контрольна робота з біології за І семестр 8 класу
• сімейна форма навчання
Блок запитань з критеріями оцінювання за правильну відповідь. Варіант – 1 |
|||
I рівень (3 бали) У завдання 1 – 6 із чотирьох варіантів виберіть ОДИН правильний. Правильно виконане завдання оцінюється в 0,5 б. |
|||
1. Тканину, елементом якої є нейрон, називають: А сполучною; Б м'язовою; В нервовою; Г епітеліальною.
|
|||
2. Гіпервітаміноз виникає внаслідок: А нестачі вітамінів у їжі; Б відсутності вітамінів у їжі; В недостатнього харчування; Г надмірного захоплення вітамінними препаратами.
|
|||
3. Головні ферменти травлення пепсин та трипсин синтезуються: А у тонкому та товстому кишечнику відповідно; Б шлунку і найближчих відділах тонкого кишечника відповідно; В шлунку та підшлунковій залозі відповідно; Г шлунку і печінці відповідно.
|
|||
|
4. Рідина, що циркулює згідно з зоб походить з (1) і повертається у (2): |
раженою на малюнку системою,
А 1 — тканинної рідини, 2 — кров; Б 1 — крові, 2 — цитоплазму; В 1 — плазми, 2 — тканинну рідину; Г 1 — спинномозкової рідини, 2 — кров.
|
|
|
|
||
|
5. Виберіть правильне твердження: А до складу дихальної системи входять трахея й три бронхи; Б об’єм правої та лівої легенів рівні; В трахея розташована між бронхами і легенями; Г найдрібнішою структурою легень є альвеоли.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. До сечового міхура сеча потрапляє з: А печінки; Б нирок; В сечоводів; Г сечівника.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IІ рівень (3 бали) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І. Завдання відкритого типу, що передбачає коротку обґрунтовану відповідь. Кожне виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.
1. Які процеси відбуваються з їжею в ротовій порожнині?
2. Навіщо потрібно визначати функціональні показники дихальної системи?
ІІ. 1. Установіть відповідність між захворюванням людини(А– Г) та збудниками (1 – 5), які їх спричиняють . Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІIІ рівень (3 бали) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І. Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. 1. Які наслідки для організму людини буде мати нестача вітаміну С? Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.
2. Які групи крові існують у системі АВ0. Запишіть речовини, які визначають кожну із груп крові. Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ. 1. Установіть відповідність між назвами частин серця та судин (А– Г) і цифрами (1 – 6), що їх позначають на малюнку. Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
А ліві легеневі вени; Б дуга аорти; В тристулковий клапан; Г аортальний півмісяцевий клапан;
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІV рівень (3 бали) Виконайте завдань відкритої форми (1 – 2) з розгорнутою відповіддю. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Який орган за холодної погоди зігріває повітря перед тим, як воно потрапить до легень? Яке це має значення? Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.
2. Заповнити таблицю 1. « Робота нирок». Прочитати характеристики первинної та вторинної сечі, розподілити їх між другою й третьою колонками таблиці 1. Характеристики:
Таблиця 1. « Робота нирок»
Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 2 б.
|
Таблиця отриманих балів
|
|
І рівень |
|
|
ІІ ріве |
нь |
ІІІ рівень |
ІV рівень |
|||||
|
|
|
|
|
І |
ІІ |
І |
ІІ |
|
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|