.Контрольна робота з хімії "Хімічні реакції"

Про матеріал
.Контрольна робота № 2 з хімії з теми "Хімічні реакції" для 9 класу. Містить три рівні складності.
Перегляд файлу

Тематична контрольна робота №2

«Хімічні реакції»

Варіант 1

I рівень. Виберіть ОДНУ правильну відповідь (0,5 б)

1. Схема А + В = АВ виражає сутність реакції:                                                                                              

А) сполучення;                  Б) розкладу;    

В) обміну;                          Г) заміщення

2. Речовини, які під час реакції  приєднують електрони, називаються :

А)окисниками;         Б)відновниками; 

В) каталізаторами;   Г) інгібіторами.

3. Зі зростанням концентрації реагентів швидкість хімічних реакцій:

А) збільшується;         Б) зменшується;

В) не змінюється;       Г) змінюється періодично.

4. Інгібітор впливає на:

А) зміщення рівноваги;      Б) швидкість реакції;

В) підвищення тиску;        Г) зниження температури

5. Виберіть чинник, від якого залежить швидкість хімічної реакції між твердою та рідкою речовинами:

А) тиск;                  Б) концентрація;

В) температура;     Г) ступінь подрібнення твердої речовини.

6. Процес приєднання електронів називається:

А) окиснення                 Б) розкладу

В) ) відновлення            Г) сполучення

7. Укажіть рівняння екзотермічної реакції:

А) 2KNO3→2KNO2 + 3O2;   ΔH=+255 кДж          

Б)  4P + 5O2→2P2O5;   ΔH=-3010 кДж

                                   MnO2

В)    2KClO3      2 KCl + 3O2      

Г) NaOH+HCl=NaCl+H2O

8. Укажіть назву реакцій,які за одних і тих же умов відбуваються одночасно у протилежних напрямках.

А) каталітичні;                 Б)обміну;

В) окисно-відновні          Г) оборотні.

9. Позначте схему процесу відновлення. 

А)  S+6 → S+4                  В)  S+4 → S

Б)  S° →  S+4                           Г) S-2    S+4

 

10. Вкажіть ступінь окиснення Мангану в сполуці K2MnО4.

А) +3;           Б) +5;           

В) +6;           Г) +7.

 

 

II рівень

11. Установіть послідовність зростання ступеня окиснення хімічних елементів у сполуках з хлором.(1,5б)

 

  1. FeCl2;
  2. PCl3;
  3. PCl5;
  4. KCl.
  5. СL2

 

12. Установіть відповідність між рівнянням реакції та її типом.(1,5б)

 А. Fe2O3 + 3H2 =2Fe + 3 H2O ;                   1.розкладу;              

 Б. FeSO4 + 2KOH = K2SO4 + Fe(OH)2 ;       2.сполучення;

 В. 2Fe(OH)3 = Fe2O3 + 3H2O ;                    3.заміщення;

 Г. 2Mg + O2 = 2MgO;                                           4.обміну.

                                                                 5. ендотермічна

 

III рівень

13. Методом електронного балансу розставте коефіцієнти в рівнянні окисно – відновної реакції. Вкажіть окисник і відновник, процеси окиснення та відновлення .(4б)

1.Zn + 2HCl = ZnCl2 + H2

2 .KClO3 + S = KCl + SO2

3 .KNO2 + KClO3 = KCl + KNO3

4.  SO2 + HNO3 + H2O = H2SO4 + NO

 


Тематична контрольна робота №2

«Хімічні реакції»

Варіант 2

I рівень. Виберіть ОДНУ правильну відповідь (0,5 б)

1. Схема В С = С + В виражає сутність реакції:                                                                                               А) сполучення;         Б) розкладу;     

 В) заміщення;         Г) обміну

2. Речовини, які під час реакції віддають електрони, називаються :

А) окисниками;           Б) відновниками;

В) каталізаторами;      Г) інгібіторами.

3. Зі зростанням  температури швидкість хімічних реакцій:

А) збільшується;      Б) зменшується; 

В) не змінюється;    Г) змінюється періодично.

4. Каталізатор впливає на:  

А) зміщення рівноваги;     Б) швидкість реакції;

В)  підвищення тиску;        Г) зниження температури

5. Виберіть чинник, від якого залежить швидкість хімічної реакції між твердою та рідкою речовинами:

А) тиск;                  Б) концентрація;

В) температура;     Г) ступінь подрібнення твердої речовини.

6. Процес віддавання електронів називається:

А)  окиснення           Б) відновлення  

В) розкладу           Г) ) сполучення        

7. Укажіть рівняння ендоотермічної реакції:

А) Ca+2HCl=CaCl2+H2     

Б)  MnO2 +2C =Mn + 2CO2 ; ∆Н = +293  кДж.                  1.

В) 2NaOH + H2SO4 = Na2SO4 + 2H2O; ∆Н= ─290 кДж.   

                               MnO2

Г)    2KClO3      2 KCl + 3O2      

 8. Укажіть назву реакцій,які за одних і тих же умов відбуваються одночасно у протилежних напрямках.

А) каталітичні;                 Б)обміну;

В) окисно-відновні          Г) оборотні.

9. Позначте схему процесу окиснення. 

А)  S+6 → S+4                  В)  S+4 → S

Б)  S° →  S+4                           Г) S-2    S+4

 

10. Вкажіть ступінь окиснення Хрому у сполуці K2Cr2O3..

А) +3;           Б) -3;           

В) +2;           Г) +7.

 

II рівень

11. Установіть послідовність зростання ступеня окиснення хімічних елементів у сполуках з манганом.(1,5б)

  1. MnCl2;
  2. MnO2;
  3. KMnO4;
  4. K2MnО4.
  5. Mn

 

12. Установіть відповідність між рівнянням реакції та її типом.(1,5б)

А.  CuSO4+ 2NaOH =Na2SO4 + Cu(OH)2 ;           1.розкладу;              

 Б.  Fe  +  CuCl2 =  Cu + FeCl2 ;                         2.сполучення;

 В.  ВaCO 3 =ВaO + CO2;                                   3.заміщення;

 Г . Fe + S = FeS   .                                                        4.обміну.

                                                                 5.каталітична

 

III рівень

 13.  Методом електронного балансу розставте коефіцієнти в рівнянні окисно – відновної реакції. Вкажіть окисник і відновник, процеси окиснення та відновлення .(4б)

1.P+HNO3=H3PO4+NO2+H2O

2.  Ag+HNO3 =AgNO3 + NO2 +H2O

3.  FeCl3  + H2S = FeCl2 + S + HCl

4.  HNO3 + HI = I2 + H2O

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Форись Олена Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Хімія, Контрольні роботи
Додано
18 грудня 2023
Переглядів
399
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку