УРОК 15
(Досліджуємо історію і суспільство - 5 клас)
Мета: перевірити та узагальнити знання про права та обов’язки людини і громадянина, рівень сформованості вмінь, вміння пояснювати поняття, розповідати про права та обов’язки, моделювати та оцінювати ситуації; перевірити, наскільки усвідомили учні необхідність дотримання прав та обов’язків.
Обладнання: картки з тестовими завданнями.
Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Учитель повідомляє тему та мету уроку. Роз’яснює умови виконання роботи. Відповідає на запитання, які виникли в учнів стосовно правил виконання роботи.
ІІ. Виконання завдань
1)А 2) А 3) Б 4) А 5) Г 6) Г
7) Родина — це ті люди, що знаходяться в родинних стосунках по предках, бабусях і дідусях: тітки, дядьки, їхні діти, племінники, двоюрідні сестри, брати і т. д.
Сім'я, — це група людей, які проживають спільно в одному будинку, та мають взаємні права й обов'язки.
8) Логотип Дитячого фонду Організації Об'єднаних Націй - ЮНІСЕФ.
9) 4, 9, 10, 11.
10) 1) – В.
2) - Б).
3) - А).
4) – Г).
11. Покрова, Святого Миколая, Різдво Христове, Вербна Неділя, Великдень.
ІІІ. Домашнє завдання
1. Повторити §1 – 7 ст.6-54.
Тест 02 (Досліджуємо історію і суспільство - 5 клас)
Узагальнення вивченого матеріалу з розділу 2.
Тема: «Від родини - до України».
Дата _______________________ Прізвище, ім’я _______________________
І рівень (0,5 бала)
1. Що називають "Малою батьківщиною"?
А) той край, де ви народилися
Б) той край, де ви переїхали
В) ваше омріяне місце проживання
Г) той край де ви плануєте переїхати
2. Що таке "Родинне дерево"?
А) це схематичний зв’язок між членами певної сім’ї чи родини.
Б) це географічна карта місцевості
В) це книга сімейних традицій
Г) це сімейний фотоальбом
3. Документ, що передбачає гідне ставлення до дітей, захист від жорстокого поводження, насильства....носить назву?
А) Конституція України
Б) Конвенція про права дитини
В) Загальна декларація прав людини
Г) Конституція
4. Хто представляє інтереси дитини до досягнення нею повнолітт?
А) батьки
Б) сусіди
В) держава
В)родичі
5. Хто входить до шкільної громади?
А) Батьки
Б) Вчителі
В) Учні
Г) Всі варіанти
6. До якого віку в Україні людина вважається дитиною?
А) до 14
Б) до 12
В) до 16
Г) до 18
ІІ рівень (1 бал)
7. Дайте визначення термінів:
Родина - це __________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Сім'я— це ___________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
8. Логотип якого дитячого фонду зображено на малюнку.
______________________________________
9. Оберіть ті поняття, які відносяться до інформаційного простору?
___________________________________________________________________________
ІІІ рівень (1,5 бала)
10. Установіть відповідність?
1. Родинне дерево |
А) Спільне рішення, в якому враховані думки усіх сторін конфлікту. |
2. Біографія |
Б). Життєпис окремої людини називають |
3. Консенсус |
В). Схематичний зв'язок між членами певної сім'ї чи родини. |
4. Фейк |
Г) Спеціально поширена неправдива інформація. |
1._______; 2._______; 3._______; 4._______.
11. Напишіть, які народні свята відповідають поданим зображенням?
1._______________________________________2.___________________________________3._______________________________________4.___________________________________5.___________________________________________________________________________
IV рівень (3 бала)
12. Напишіть «Шлях розвитку».
Що нового ви плануєте навчитися |
Що для цього потрібно зробити |
|
|
Оцінка____________