24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Контрольна робота з літературного читання № 2 Аудіювання "Кому дістався бублик"

Про матеріал

Контрольна робота № 2 з літературного читання в 2 класі. Аудіювання складено згідно вимог оцінювання. Передбачено 8 завдань( чотири завдання закритого типу і чотири завдання відкритого типу)

Перегляд файлу

Кому дістався бублик

 

Хтось загубив маленького бублика.

Першою побачила його жовтогруда синиця. Дзьобнула знахідку раз, вдруге і розчаровано пискнула — бублик був твердий, як камінь.

Підлетіли два горобці. І теж не змогли скуштувати.

За пташками із самої верхівки грубезної верби спостерігав старий грак. Отож він повільно злетів на землю. Горобці й синиці відступилися перед сильнішим і ображено залементували.

Грак навіть оком не зморгнув на лайку дрібноти. Він діловито підійшов до бублика і дзьобнув його. Проте його довгий і міцний дзьоб бублика теж не розколов.

Грак трохи подумав, тоді злетів на паркан, посидів там із хвилину і знов опустився до ласої знахідки. Взяв бублика у дзьоб і кинув у найближчу калюжу. Походив, очікуючи, поки бублик набрякне у воді, і, коли той пом'якшав, з'їв його з апетитом.

Горобці від здивування аж оніміли. Грак важко змахнув великими крилами, описав дугу над калюжею і опустився на своє звичне місце на вербі. А вже звідти голосно крякнув. Мовляв, хто хоче їсти, той має метикувати.

                                                 (С. Мацюцький, 158 слів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                       Контрольна робота № 2

Аудіювання (2 клас)

Кому дістався бублик

 

1. Хто перший побачив бублика?

а) горобчик

б) синичка

в) грак

 

2. Чому синичка і горобчик не змогли поласувати знахідкою?

а) бублик був дуже несмачний

б) бублик був дуже твердий

в) не змогли поділити між собою

 

3. Для чого грак кинув бублик у воду?

а) щоб ним не змогли поласувати інші

б) щоб він розмок

в) бо не захотів їсти

 

4. Хто ж все-таки з'їв бублик?

а) грак

б) горобці

в) синиця

 

5. Встановити відповідність

синиця             з’їв з апетитом

грак                  не змогли скуштувати

горобці            розчаровано пискнула

 

6. Як грак поласував бубликом?

Встанови послідовність.

O Взяв бублика

O Кинув у калюжу

О Опустився до знахідки

O З’їв з апетитом

 

7. Які птахи хотіли поласувати бубликом? Підкресли.

Синиця, ворона, дятел, грак, голуб, сорока, горобці.

 

8. Поясни вислів:

Описав дугу над калюжею

а) намалював дугу над калюжею

б) пролетів над калюжею

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
21 серпня 2018
Переглядів
9618
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку