Контрольна робота № 2 з літературного читання в 2 класі. Аудіювання складено згідно вимог оцінювання. Передбачено 8 завдань( чотири завдання закритого типу і чотири завдання відкритого типу)
Кому дістався бублик
Хтось загубив маленького бублика.
Першою побачила його жовтогруда синиця. Дзьобнула знахідку раз, вдруге і розчаровано пискнула — бублик був твердий, як камінь.
Підлетіли два горобці. І теж не змогли скуштувати.
За пташками із самої верхівки грубезної верби спостерігав старий грак. Отож він повільно злетів на землю. Горобці й синиці відступилися перед сильнішим і ображено залементували.
Грак навіть оком не зморгнув на лайку дрібноти. Він діловито підійшов до бублика і дзьобнув його. Проте його довгий і міцний дзьоб бублика теж не розколов.
Грак трохи подумав, тоді злетів на паркан, посидів там із хвилину і знов опустився до ласої знахідки. Взяв бублика у дзьоб і кинув у найближчу калюжу. Походив, очікуючи, поки бублик набрякне у воді, і, коли той пом'якшав, з'їв його з апетитом.
Горобці від здивування аж оніміли. Грак важко змахнув великими крилами, описав дугу над калюжею і опустився на своє звичне місце на вербі. А вже звідти голосно крякнув. Мовляв, хто хоче їсти, той має метикувати.
(С. Мацюцький, 158 слів)
Контрольна робота № 2
Аудіювання (2 клас)
Кому дістався бублик
1. Хто перший побачив бублика?
а) горобчик
б) синичка
в) грак
2. Чому синичка і горобчик не змогли поласувати знахідкою?
а) бублик був дуже несмачний
б) бублик був дуже твердий
в) не змогли поділити між собою
3. Для чого грак кинув бублик у воду?
а) щоб ним не змогли поласувати інші
б) щоб він розмок
в) бо не захотів їсти
4. Хто ж все-таки з'їв бублик?
а) грак
б) горобці
в) синиця
5. Встановити відповідність
синиця з’їв з апетитом
грак не змогли скуштувати
горобці розчаровано пискнула
6. Як грак поласував бубликом?
Встанови послідовність.
O Взяв бублика
O Кинув у калюжу
О Опустився до знахідки
O З’їв з апетитом
7. Які птахи хотіли поласувати бубликом? Підкресли.
Синиця, ворона, дятел, грак, голуб, сорока, горобці.
8. Поясни вислів:
Описав дугу над калюжею
а) намалював дугу над калюжею
б) пролетів над калюжею