Контрольна робота
3 клас
Тема "Множення і ділення в межах 1000"
1 варіант
Початковий рівень
1. Якщо один множник 9 , а другий - 1, то добуток дорівнює …
а) 9; б) 8; в) 1.
2. Якщо число 600 зменшити в 100 разів, то одержимо …
а) 60; б) 500; в) 6.
3. ( 7+1) : (47 – 39) =
а) 1; б) 0; в) 8.
Середній рівень
4. 23 · 4 =
а) 27; б) 83; в) 92.
5. 300 – 20:10 =
а) 298; б) 280; в) 290.
6. У якому рівнянні х = 10?
а) 60 : х = 10; б) х ·20 = 200 ; в) 50 · х = 50
Достатній рівень
7. Порівняй вирази (< , =, >)
0: 5 5 – 0 (6+ 4) 10 : 1
8. Знайди значення виразу 10 · а + 100 · а, якщо а = 7.
9. Записати вираз і обчислити його значення.
Ділене – 900, дільник – добуток чисел 16 і 6.
Високий рівень
10. Розв’яжи задачу.
У магазині привезли 7 мішків борошна, по 50 кг у кожному, і 6 мішків гречки, по 60 кг у кожному. Чого було більше і на скільки кілограмів?
11. Розв’яжи задачу.
Робітник виготовляє 5 деталей за 2 год 30 хв. Скільки хвилин він затрачає на кожну деталь?
2 варіант
Початковий рівень
1. Якщо один множник 1 , а другий – 5, то добуток дорівнює …
а) 5; б) 4; в) 1.
2. Якщо 400 зменшити в 10 разів, то одержимо …
а) 40; б) 390; в) 4.
3. ( 8 + 1) : ( 87 – 78) =
а) 1; б) 0; в) 9.
Середній рівень
4. 17 · 4 =
а) 68; б) 21; в) 13
5. 800 – 30 : 10 =
а) 797; б) 790 ; в) 780.
6. У якому рівнянні х = 0?
а) х: 20 = 1; б) 10 · х = 10 ; в) 8 · х = 0.
Достатній рівень
7. Порівняй вирази (< , =, >)
0: 7 7 – 0 (3+ 7) 10 : 1
8. Знайди значення виразу ( 50 – а) + а : 5, якщо а = 0.
9. Записати вираз і обчислити його значення.
Перший множник виражений часткою чисел 640 і 80, другий множник – 120.
Високий рівень
10. Розв’яжи задачу.
Один робітник обробляє 560 деталей за 8 годин, а другий ту саму кількість – за 7 годин. На скільки більше деталей обробляє другий робітник за одну годину?
11. Розв’яжи задачу.
Екскаватор вирив 5 однакових траншей за 4 год 10 хв. Скільки хвилин затрачав екскаватор на кожну траншею?