Контрольна робота з математики 4 кл.

Про матеріал

Тестова контрольна робота з математики для учнів 4 класу з теми " Нумерація багатоцифрових чисел" відповідає новим вимогам та критеріям оцінювання.

Перегляд файлу

Контрольна робота № 2

Тема: Нумерація багатоцифрових чисел

1 в.

1. Познач число, що передує числу 50 040.

А 5039   Б 50 039       В 50 041

2. Яка нерівність є правильною?

А 87 199 < 120 001     Б 302 175 < 32 175

В 70 007 = 70 070

3. Познач число, яке правильно розклали на суму розрядних доданків.

А 4785 = 40 000 + 700 + 80 + 5

Б 60 004 = 6000 + 4

В 704 540 = 700 000 + 4000 + 500 + 40

4.Запиши числа у порядку зростання. У кожному числі підкресли клас тисяч.

483 050, 90 356, 7634, 540 005, 80 007, 5876.

5.Встанови відповідність між виразом і відповіддю.

30 000 : 100                   *                  *  84 000

250 х 10                         *                  *  2500

840 000: 1000 х 100      *                  *  300

6.Запиши цифрами числа:

Сто вісімдесят тисяч сімдесят вісім; сорок тисяч п’ять;

шістсот одиниць класу тисяч і триста одна одиниця класу одиниць; сто п’ятдесят одиниць другого класу і сорок п’ять одиниць першого класу.

7. Розв’яжи задачу.

Зібрали 664 кг яблук, а груш у 4 рази менше, ніж яблук. Всі фрукти розклали в ящики, по 5 кг у кожний. Скільки ящиків вийшло?

Контрольна робота № 2

Тема: Нумерація багатоцифрових чисел

2в.

1.Познач число, що слідує за числом 70 017.

А 7017         Б 70 016      В 70 018

2. Яка нерівність є правильною?

А 167 001 < 27 499          Б 40 009 = 40 090

В 435 784 > 345 784

 3. Познач число, яке правильно розклали на суму розрядних доданків.

А 12 840 =10 000 + 2000 + 800 + 40

Б  7520 =7000 + 500 + 2

В 730 808 = 730 000 + 808

 4.Запиши числа у порядку зростання. У кожному числі підкресли клас тисяч.

249 050, 90 356, 7634, 60 001, 5050, 546 739.

5. Встанови відповідність між виразом і відповіддю.

3400 х 10               *                  *  3600

360 х 1000 : 100    *                  *  500

50 000 : 100           *                  *  34 000                                        

6. Запиши цифрами числа:

Сто тридцять тисяч сімдесят шість; двадцять тисяч три; триста одиниць класу тисяч і триста одна одиниця класу одиниць; сімсот п’ятдесят одиниць другого класу і тридцять чотири одиниці першого класу.

7. Розв’яжи задачу.

З однієї ділянки зібрали 312 кг помідорів, а з другої у 2 рази більше. Всі помідори розклали в ящики по 9 кг у кожний. Скільки ящиків вийшло?

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Підмазко Ганна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 червня 2018
Переглядів
15107
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку