Контрольна робота з математики 4 кл.

Про матеріал

Тестова контрольна робота з математики для учнів 4 класу з теми " Нумерація багатоцифрових чисел" відповідає новим вимогам та критеріям оцінювання.

Перегляд файлу

Контрольна робота № 2

Тема: Нумерація багатоцифрових чисел

1 в.

1. Познач число, що передує числу 50 040.

А 5039   Б 50 039       В 50 041

2. Яка нерівність є правильною?

А 87 199 < 120 001     Б 302 175 < 32 175

В 70 007 = 70 070

3. Познач число, яке правильно розклали на суму розрядних доданків.

А 4785 = 40 000 + 700 + 80 + 5

Б 60 004 = 6000 + 4

В 704 540 = 700 000 + 4000 + 500 + 40

4.Запиши числа у порядку зростання. У кожному числі підкресли клас тисяч.

483 050, 90 356, 7634, 540 005, 80 007, 5876.

5.Встанови відповідність між виразом і відповіддю.

30 000 : 100                   *                  *  84 000

250 х 10                         *                  *  2500

840 000: 1000 х 100      *                  *  300

6.Запиши цифрами числа:

Сто вісімдесят тисяч сімдесят вісім; сорок тисяч п’ять;

шістсот одиниць класу тисяч і триста одна одиниця класу одиниць; сто п’ятдесят одиниць другого класу і сорок п’ять одиниць першого класу.

7. Розв’яжи задачу.

Зібрали 664 кг яблук, а груш у 4 рази менше, ніж яблук. Всі фрукти розклали в ящики, по 5 кг у кожний. Скільки ящиків вийшло?

Контрольна робота № 2

Тема: Нумерація багатоцифрових чисел

2в.

1.Познач число, що слідує за числом 70 017.

А 7017         Б 70 016      В 70 018

2. Яка нерівність є правильною?

А 167 001 < 27 499          Б 40 009 = 40 090

В 435 784 > 345 784

 3. Познач число, яке правильно розклали на суму розрядних доданків.

А 12 840 =10 000 + 2000 + 800 + 40

Б  7520 =7000 + 500 + 2

В 730 808 = 730 000 + 808

 4.Запиши числа у порядку зростання. У кожному числі підкресли клас тисяч.

249 050, 90 356, 7634, 60 001, 5050, 546 739.

5. Встанови відповідність між виразом і відповіддю.

3400 х 10               *                  *  3600

360 х 1000 : 100    *                  *  500

50 000 : 100           *                  *  34 000                                        

6. Запиши цифрами числа:

Сто тридцять тисяч сімдесят шість; двадцять тисяч три; триста одиниць класу тисяч і триста одна одиниця класу одиниць; сімсот п’ятдесят одиниць другого класу і тридцять чотири одиниці першого класу.

7. Розв’яжи задачу.

З однієї ділянки зібрали 312 кг помідорів, а з другої у 2 рази більше. Всі помідори розклали в ящики по 9 кг у кожний. Скільки ящиків вийшло?

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 червня 2018
Переглядів
3575
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку