Пропонована контрольна робота призначена для проведення тематичної перевірки навчальних досягнень учнів 4 класу з математики. Зміст завдань відповідає оновленій у 2016 році навчальній програмі з математики для 1-4 класів та Орієнтовним вимогам до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи, затвердженим наказом МОН України від 19.08.2016 р. № 1009.
Контрольна робота №2 «Нумерація багатоцифрових чисел»
І варіант
1. Обери рядок, в якому правильно записано число 74 508 як сума розрядних доданків.
А 7 000+400+50+8 Б 70 000+4000+500+8 В 70 000+400+50+8
2. Скільки всього сотень у числі 85372 ?
А 3 сотні Б 53 сотні В 853
3. Обери рядок, у якому правильно порівняно числа.
71 243 і 17 243.
А 71 243 = 17 243 Б 71 243 > 17 243 В 71 243 < 17 243
4. Запиши «сусідів» числа 57098.
5. Встанови послідовність
1. 10 м 15 см А. 1015см
2. 24 м 20 см Б. 4560см
3. 45 м 60 см В. 2420 см
6. Встанови послідовність
1. 8765 А. 10 000+200+50+6
2. 10 256 Б. 8 000+700+60+5
3. 19 889 В.10 000+9 000+800+80+9
7.Знайди периметр прямокутника, якщо сторона
а=9 см, сторона b=17 см.
Контрольна робота №2 «Нумерація багатоцифрових чисел»
ІІ варіант
1. Обери рядок, в якому правильно записано число 62 012 як сума розрядних доданків.
А 60 000+200+10+2 Б 60 000+2000+100+2 В 60 000+2000+10+2
2. Скільки всього сотень у числі 76 609 ?
А 6 сотень Б 66 сотень В 766 сотень
3. Обери рядок, у якому правильно порівняно числа.
36 754 і 63 754.
А 36 754 = 63 754 Б 36 754 > 63 754 В 36 754 < 63 754
4. Запиши «сусідів» числа 36 108.
5. Встанови послідовність
1. 18 м 17 см А. 2028 см
2. 20 м 28 см Б. 1817 см
3. 43 м 66 см В. 4366 см
6. Встанови послідовність
1. 8 365 А. 10 000+200+50+9
2. 10 259 Б. 8 000+300+60+5
3. 19 989 В.10 000+9 000+900+80+9
7.Знайди периметр прямокутника, якщо сторона
а=6 см, сторона b=19 см.