КОНТРОЛЬНА РОБОТА З МАТЕМАТИКИ № 5 (комбінована) 3 клас. Арифметичні дії множення і ділення. Закони та властивості (І та ІІ варіанти)
МАТЕМАТИКА __________
ТЕМА: КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 5 (комбінована)
Арифметичні дії множення і ділення. Закони та властивості
Мета: формувати ключові компетентності:
формувати предметні компетентності: перевірити засвоєні учнями навички табличного множення і ділення; вміння розв'язувати задачі, знаходити значення буквених виразів; розвивати мислення; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Обладнання: картки із завданням контрольної роботи, зошити.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Повідомлення теми, мети уроку.
ІІІ. Контроль знань.
Комбінована контрольна робота № 5
Арифметичні дії множення і ділення. Закони та властивості
І варіант
У шкільному саду учні зібрали 2 ящики груш по 5 кг у кожному і 8 ящиків яблук по 10 кг в кожному. У скільки разів більше учні зібрали яблук, ніж груш?
8 • 100 = 99 : 1= 34 : 34=
18 - 9 • 5 =45
6 • 10 – 6 = 24
3 • 8 • 3=
2 • 6 • 5 =
68мм = ____см____мм
400кг = ____ц
368 к. = ____ грн____к.
х : 100 = 7 400 : у = 100
7. Одна сторона прямокутника дорівнює 8 см, а інша – у 2 рази менша. Знайди периметр прямокутника.
8.Запиши трицифрове число за допомогою цифр 3, 6, 7, у якому цифра десятків більша цифри одиниць у 2 рази.
ІІ варіант
У магазин привезли 7 ящиків бананів по 10 кг у кожному і 5 ящиків мандаринів по 2 кг у кожному. У скільки разів менше привезли мандаринів, ніж бананів?
7 • 100 = 67 : 1= 83 : 83=
81 : 81 -72 = 9
85 – 40 : 5 = 9
2 • 7 • 4=
3 • 8 • 2=
56мм = ____см___мм
900кг = ____ц
х : 100 = 4 700 : у = 100
7.Одна сторона прямокутника дорівнює 6 см, а інша – у 3 рази менша. Знайди периметр прямокутника.
8.Запиши трицифрове число за допомогою цифр 2, 5, 9, у якому найбільша цифра не на місці сотень, а найменша на місці десятків.
Фізкультхвилинка
Cамостійна практична діяльність
IV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ