КОНТРОЛЬНА РОБОТА З МАТЕМАТИКИ № 5 (комбінована) 3 клас . Арифметичні дії множення і ділення. Закони та властивості

Про матеріал

КОНТРОЛЬНА РОБОТА З МАТЕМАТИКИ № 5 (комбінована) 3 клас. Арифметичні дії множення і ділення. Закони та властивості (І та ІІ варіанти)

Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА __________

ТЕМА: КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 5 (комбінована)

Арифметичні дії множення і ділення. Закони та властивості

Мета: формувати ключові  компетентності:

  • компетентність уміння вчитися  (виконувати розумові операції й практичні дії);
  • загальнокультурна компетентність ( культура відносин в колективі);
  • інформаційно- комунікативну компетентність (уміння формувати власну точку зору й доводити власну позицію, уміння здобувати нові знання;
  • здоров’язбережувальна компетентність ( уміння долати труднощі).

формувати предметні компетентності:  перевірити засвоєні учнями навички табличного множення і ділення; вміння розв'язувати задачі, знаходити значення буквених виразів; розвивати мислення; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

Обладнання: картки із завданням контрольної роботи,  зошити.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку.

ІІІ. Контроль знань.

 Комбінована контрольна робота № 5

Арифметичні дії множення і ділення. Закони та властивості

І варіант

  1.               Розв’яжи задачу

У шкільному саду учні зібрали 2 ящики груш по 5 кг у кожному і 8 ящиків яблук по 10 кг в кожному. У скільки разів більше учні зібрали яблук, ніж груш?

  1.               Обчисли

8 • 100 =   99 : 1=                 34 : 34=

  1.               Розстав дужки так, щоб рівності стали істинними

18 - 9 • 5 =45

6 • 10 – 6 = 24

  1.               Обчисли зручним способом

3 • 8 • 3=

2 • 6 • 5 =

  1.               Запиши в інших одиницях вимірювання

68мм = ____см____мм

400кг = ____ц

368 к. = ____ грн____к.

  1.               Розв’яжи рівняння

х : 100 = 7  400 : у = 100

 

7. Одна сторона прямокутника дорівнює 8 см, а інша – у 2 рази менша. Знайди периметр прямокутника.

 

8.Запиши трицифрове число за допомогою цифр 3, 6, 7, у якому цифра десятків більша цифри одиниць у 2 рази.

 

ІІ варіант

  1.               Розв’яжи задачу

У магазин привезли 7 ящиків бананів по 10 кг у кожному і 5 ящиків мандаринів по 2 кг у кожному. У скільки разів менше привезли мандаринів, ніж бананів?

  1.               Обчисли

7 • 100 =             67 : 1=                  83 : 83=

  1.               Розстав дужки так, щоб рівності стали істинними

81 : 81 -72 = 9

85 – 40 : 5 = 9

  1.               Обчисли зручним способом

2 • 7 • 4=

3 • 8 • 2=

  1.               Запиши в інших одиницях вимірювання

56мм = ____см___мм

900кг = ____ц

  1.       к. = ___грн____к.
  1.               Розв’яжи рівняння

х : 100 = 4  700 : у = 100

 

7.Одна сторона прямокутника дорівнює 6 см, а інша – у 3 рази менша. Знайди периметр прямокутника.

 

8.Запиши трицифрове число за допомогою цифр 2, 5, 9, у якому найбільша цифра не на місці сотень, а найменша на місці десятків.

Фізкультхвилинка

Cамостійна практична діяльність

IV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.6
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Клименко Любов Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Семенчук Ірина Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Солтик Ольга
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Зубко Вікторія
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  5. Назарчук Велентин
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
6 лютого 2018
Переглядів
4683
Оцінка розробки
4.7 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку