Урок з математики на тему " Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 7"

Про матеріал

Тема: Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 7.

Мета: формувати вміння розв'язувати розширену задачу на зведення до одиниці; вдосконалювати навички усної лічби, розвивати логічне мислення, виховувати любов до математики.

Перегляд файлу

Математика

3 клас

Дата 

 

 

Тема:  Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 7.

 

Мета:  формувати вміння розвязувати розширену задачу на зведення до одиниці; вдосконалювати навички усної лічби, розвивати логічне мислення, виховувати любов до математики.

 

Обладнання: предметні малюнки, фігури з прикладами для усних        обчислень, плакат острова, човники з завданням.

 

 

Хід уроку.

 

  1.   Організаційний момент.

 

Ось дзвінок дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Працювати починаймо.

 

  1. Повідомлення теми уроку.

 

Сьогодні на уроці ми будемо вчитися розвязувати розширену задачу на зведення до одиниці, розвязувати приклади, повторимо таблицю ділення на 7.

 

  1. Актуалізація опорних знань учнів.

 

Активним і уважним будь

І про кмітливість не забудь.

 

Ми відправимось з вами в подорож на човнах. Човни у нас вітрильні. І щоб вітрила розправилась і в них подув вітер, треба пригадати табличку ділення на 7.

 

  1.  Усний рахунок

№282 ( Учні обчислюють усно завдання, написане на вітрилах човнів)

 

  1. Розв’язок прикладів

Але на який острів ми пристанемо, ми дізнаємося, коли з виразів та їх числових значень складемо правильні рівності. І встановимо за допомогою букв ключове слово – назву острова.

№ 283. (Розвязання прикладів з коментуванням).

              ( 49 – Е; 56 – Р; 44 – У; 27 – Д; 60 – И; 14 - Т )

 

7  × 7 + 7 = 56               (2 + 5) × 7 = 49               8 : 4 × 7 = 14

63 – 21 × 7 = 60            48 – 8 : 2 = 44                  3 × 3 × 3 =27

 

Отже ми прибули на острів Ерудит. Жителі цього острова дуже люблять вирощувати квіти. А скільки і які квіти вирощують, ми дізнаємося, прочитавши завдання № 284 (ст. 246). 

     Розвязання

а) 25+30=55;        б) 75-30=45      в) 30-25=5

 

Перше завдання острівян ми виконали.

Тож вони приготували нам ще одне випробування.

Робота над задачею № 285.

     Схема

Продали   7  =  42 грн.

Продали   5  =  ?

      Розвязання.

  1. 42:6=7(грн.) коштує 1 книжка
  2. 5×6=30(грн.) коштують 5 книжок
  3. 30+42=72(грн.)

В.: 72 грн. одержали за книжки.

 

Острівяни нас втомили.

Тож ми трішки відпочинем.

 

Фізкультхвилинка.

 

Раз, два – дерева,

Три, чотири – вийшли звірі,

Пять, шість – пада лист,

Сім, вісім – птахи в лісі,

Девять, десять – це снички

Підвели червоні личка.

Ми як море пошуміли

І за парти тихо сіли.

 

Жителі острова люблять не тільки вирощувати квіти, розвязувати приклади, задачі, вони ще й гарні спортсмениі нам приготували задачу про спортсменів.

Робота над задачею № 286.

    Схема

Футболісти – 24                                           На скільки › прибуло Ф. ніж

Волейболісти – у 3 рази ‹ ніж Ф.

    Розвязання.

  1. 24:3=8 (В.) прибуло;
  2. 24-8=16 (Ф.)

В.: на 16 футболістів прибуло більше.

 

  1. Засвоєння таблиці ділення.

 

№ 287 усно (завдання на пальмочках).

 

 

  1.  Підсумок уроку.

 

а)  Наша подорож закінчується, тож давайте пригадаємо і продовжимо речення : Сьогодні на уроці ми вчилися: …

б)  Оцінювання.

 

  1.   Домашнє завдання.

 

Острівяни нас без завдань не відпускали.

І домашнє завдання нам задавали.

№ 288, № 289.

doc
Додано
7 лютого 2018
Переглядів
1398
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку